Fotogalerie voor B Hotel Quezon City





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Superior kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Manila Hotel at Newport World Resorts
Newport City
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 335 beoordelingen
De prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
30 okt - 31 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14 Scout Rallos St. Brgy. Laging Handa, Quezon City, 1103
Over deze accommodatie
B Hotel Quezon City
Vergelijkbare accommodaties

Ardenhills Suites
Ardenhills Suites
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 117 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 2000.00 per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. PHP 799 voor volwassenen en ca. PHP 400 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2000 per voertuig (passagierscapaciteit: 2)
- Borgsom voor huisdier: PHP 5000 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: PHP 1000 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
B Hotel Quezon City
B Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel
B Hotel Quezon City Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel Quezon City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over B Hotel Quezon City
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Michelle
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Michelle
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Soichiro
1 jun 2025
Soichiro
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Personeel en service
Good customer service but…
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Scott
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scott
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Masao, Irumashi
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masao
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Clémentine
Reisde met partner
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clémentine
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Joanne, Granada Hills
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid
Joanne
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Stevlan
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stevlan
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kenneth
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shuming
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shuming
8 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Joyce
Reisde met partner
3 nov 2024
Negatief: Personeel en service
Joyce
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Joseph Delgado
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph Delgado
4 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 aug 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
kangtaek
Zakenreiziger
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kangtaek
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Peter Alfred B
9 jul 2024
Peter Alfred B
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
ENG
4 jun 2024
ENG
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Rodelyn
14 mei 2024
Positief: Netheid
Rodelyn
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Rodel
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodel
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Aaron
10 mei 2024
Aaron
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Joseph Zeus
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph Zeus
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
kangtaek
Zakenreiziger
9 mei 2024
Positief: Comfort kamer
kangtaek
4 nachten verbleven in april 2024