B Hotel Quezon City

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Quezon City

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor B Hotel Quezon City

Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Lobby
Een buitenzwembad
Vergaderfaciliteit
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite, 1 slaapkamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 52 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
14 Scout Rallos St. Brgy. Laging Handa, Quezon City, 1103

In de buurt

  • Tomas Morato Ave - 11 min. lopen - 1.0 km
  • SM North EDSA - 3 min. rijden - 2.9 km
  • TriNoma - 3 min. rijden - 3.2 km
  • St. Luke's Medical Center - 3 min. rijden - 1.8 km
  • Araneta Coliseum - 6 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Manilla Laong Laan - 5 min. rijden
  • Station Quezon Avenue - 16 min. lopen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬2 min. lopen
  • ‪Tipsy Pig Gastropub Timog Quezon City - ‬3 min. lopen
  • ‪Icebergs - ‬1 min. lopen
  • ‪Mang Inasal - ‬3 min. lopen
  • ‪The Yard Street Food Cinema - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

B Hotel Quezon City

Hotel met een chique stijl in de buurt van SM North EDSA
Met voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een koffiebar/café en wasvoorzieningen kom je niets tekort bij B Hotel Quezon City. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Lobby Cafe, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie, vergaderruimtes en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 111 kamers bieden leuke extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: PHP 799 voor volwassenen en PHP 400 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Johnny's Steak and Grill
  • Lobby Cafe
  • Mezzanine Bar
  • Pastry Corner

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Alle gasten dienen een geldig paspoort te tonen. Dit is de enige vorm van identificatie die bij deze accommodatie wordt geaccepteerd.
Dit is een aangewezen quarantaine-accommodatie, maar deze accommodatie kan nog steeds gasten accepteren die niet op zoek zijn naar quarantaine-accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van PHP 1000 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van PHP 5000 per nacht
Alleen honden en katten zijn welkom
1 in totaal (maximaal 20 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: PHP 2000.00 per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. PHP 799 voor volwassenen en ca. PHP 400 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2000 per voertuig (passagierscapaciteit: 2)
  • Borgsom voor huisdier: PHP 5000 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: PHP 1000 per huisdier, per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

B Hotel Quezon City
B Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel
B Hotel Quezon City Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel Quezon City

Veelgestelde vragen

Is B Hotel Quezon City voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij B Hotel Quezon City?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij B Hotel Quezon City van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 60,43, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij B Hotel Quezon City?

Ja, bij dit hotel zijn katten en honden (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 20 kg per huisdier. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van PHP 5000 per nacht en er geldt een toeslag van PHP 1000 per huisdier, per nacht.

Wat kost het om bij B Hotel Quezon City te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij B Hotel Quezon City?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij B Hotel Quezon City uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt B Hotel Quezon City een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 2000 per voertuig.

Waar ligt B Hotel Quezon City?

Dit hotel ligt in Diliman, op 0,6 km van Tomas Morato Ave en op 3,3 km van SM North EDSA. Ook Fisher Mall en Eton Centris liggen binnen 2 km afstand. Station Quezon Avenue ligt op 16 minuten lopen en naar Station GMA-Kamuning is het 22 minuten lopen.

Beoordelingen over B Hotel Quezon City

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 253 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Masao, Irumashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Clémentine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big room, great views from the 11th floor, good breakfast, very nice staff
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Joanne, Granada Hills

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid
For the past 3 years this has been our family’s hotel of choice mainly due to the staff and how friendly and helpful they are especially during breakfast. This time around the staff hardly paid attention to you. We had to get up and get our own utensils, condiments coffee and water. Or wait for a long time to get someone to acknowledge us. It’s usually not a problem for us to get it but 9 times out of 10 there was no water, no coffee etc. On the other hand the front desk staff, security, bell staff were amazing as usual! They went out of their way to meet our needs and treated us like family. B Hotel will always be our home away from home but hope the breakfast staff is better next time around.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Stevlan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to family
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Shuming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Joyce

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Had room service and had food poisoning. Front desk rings our room and when we called back completely ignored our calls. had to go to lobby to ask for assistance.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Joseph Delgado

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very attentive, overall great service!
4 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed in this hotel for almost a week. Vehicle entry to the hotel is up a steep, narrow, and winding alley. The street entry is up a two story staircase without elevator. The front desk servers and room staff are competent and friendly. The restaurant food we ate was under seasoned and poor quality. The restaurant and cafe staff border on incompetent. In one incidence, they left us unattended for several minutes, later bring one menu for two people. They failed to ask about the food, additional needs, empty plates, and requests for a bill. In one case, we waited more than 15 minutes before getting the bill, change, and a receipt after asking three people. Only the manager of food and beverages resolved the problem. Cafe staff requested payment, and then attended to other guests, phone calls, and waiters while letting you wait for change and a receipt! Room: the shower stall is mouldy. Next door noise is audible through the wireless router. The window blind is top-down and prevents using natural light if you also want privacy. Room lights are very dim and there is no light near mirrors to enable clearly shaving or placing make-up. Unnecessarily heavy duvets preordain using air conditioning (most Philippine hotels). Air conditioning in the hotel is excessively cold; thereby increasing the risk of getting sick from outdoor to indoor temperature changes. Excessive electricity use burdens the national system, increases the cost of electricity, pollution, and taxes.
6 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

kangtaek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Peter Alfred B

2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

ENG

3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rodelyn

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rodel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Aaron

3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph Zeus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed for 5 days before my flight to Bali. Loved the ambiance, the masculine aesthetic of the spacious room, the friendly staff, the buffet breakfast (wish more fresh fruits were served though). As it was scorching outside, didn’t really mind staying inside my room most of the time. This property will be my hotel of choice next time I visit!
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean & comfortable.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

kangtaek

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and relaxing
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

kangtaek

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Remy

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is clean only thing they should put water bottle in the room
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Beverly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good staff
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at the hotel were fantastic. The hotel and staff are definitely a hidden gem. I would recommend this hotel.
1 nacht verbleven in december 2023