Go Hotels Plus Mandaluyong

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café, in de buurt van SM Megamall

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Laptopwerkplek
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Laptopwerkplek
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Laptopwerkplek
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Laptopwerkplek
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
UG/F, Robinsons Cybergate Plaza, EDSA cor. Pioneer Street, Mandaluyong, Manila

In de buurt

  • Pasig River - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Power Plant Mall - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Shangri-La Mall - 18 min. lopen - 1.5 km
  • SM Megamall - 20 min. lopen - 1.7 km
  • St Luke's Medical Center Global City - 3 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Boni Avenue - 5 min. lopen
  • Station Gil Puyat - 9 min. rijden
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Octoboy 33 Edsa - ‬12 min. lopen
  • ‪Amber Golden Chain Of Restaurants - ‬3 min. lopen
  • ‪12/F Pantry - ‬1 min. lopen
  • ‪Go! Salads - ‬1 min. lopen
  • ‪Sisig Hooray! - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Go Hotels Plus Mandaluyong

Hotel in de buurt van SM Megamall
Go Hotels Plus Mandaluyong biedt faciliteiten zoals een koffiebar/café en een businesscentrum aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Vergaderruimtes, een bankethal en conciërgeservices
  • Een rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 223 kamers bieden gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Toeslag voor laat uitchecken: PHP 650.00

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: PHP 650.00

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Go Hotels Mandaluyong Hotel
Go Hotels Hotel
Go Hotels Mandaluyong
Go Hotels Mandaluyong Hotel Pasig
Go Hotels Mandaluyong Pasig
Hotel Go Hotels Mandaluyong Pasig
Pasig Go Hotels Mandaluyong Hotel
Go Hotels Mandaluyong Hotel
Hotel Go Hotels Mandaluyong
Go Hotels Mandaluyong Pasig

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Go Hotels Plus Mandaluyong?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Go Hotels Plus Mandaluyong te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Go Hotels Plus Mandaluyong?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Go Hotels Plus Mandaluyong uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag van PHP 650.00.

Waar ligt Go Hotels Plus Mandaluyong?

Dit hotel ligt in Barangka Ilaya, binnen 2 km afstand van Shangri-La Mall en SM Megamall. Ook Winkelcentrum Estancia at Capitol Commons en Power Plant Mall liggen binnen 3 km afstand. Station Boni Avenue ligt op 5 minuten lopen en naar Station Shaw Boulevard is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen over Go Hotels Plus Mandaluyong

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 221 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
i was happy to stay there, only i was surprised that Robinson mall was gone
10 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

gabriel

I had a good experience
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jane

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed is out of shape. Exhaust is not working properly (we had to turn it off and on until it works). No window.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel for quick trips
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal place to stay for mini vacation. Staying for a week, very close and convenient to everything. Staff very warmth and welcoming.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

MA Lourdes

1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Honey

.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Massimiliano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Joel, Miami

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service from the employees
8 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Lailani

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joel, Miami

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel staff customer service was excellent. Special mention to Priscilla, Ella and Ais
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Lailani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

HIDEAKI

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

LAILANI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Rea Anneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staffs and nice room
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Roy

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
24 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Macatangay

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
While the property provides a manageable and decent stay, it falls short of relaxing experience
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was what I expected. Fair and decent place
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Redante

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Redante

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jesus Don

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay overall. New facility and safe.
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Ravenne Aezareth

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Reggie, Daly City

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is old and smelly.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Chen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Heidee hannah

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It is essential to provide comprehensive training for staff in customer service skills, emphasizing the importance of maintaining a friendly demeanor. Even during busy periods, employees should be encouraged to greet customers with a warm smile, creating a welcoming atmosphere that enhances the overall experience.
1 nacht verbleven in december 2024