Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited
Luxe accommodatie met een healthclub en een sauna
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Express Manila Newport City by IHG
Newport City
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 1.326 beoordelingen
De prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 ADB Avenue Ortigas Center, (Topaz Road Entrance), Pasig, Manila, 1600
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Crowne Plaza Manila Galleria by IHG
Crowne Plaza Manila Galleria by IHG
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 758 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 2000 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. PHP 1200 voor volwassenen en ca. PHP 600 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1750 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: PHP 1750 (enkele reis), (tot 11 jaar oud)
- Toeslag voor huisdieren: PHP 2000 per accommodatie, per verblijf, maximaal PHP 6500 per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: PHP 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Joy-Nostalg Center
Joy-Nostalg Oakwood
Oakwood Premier Joy-Nostalg
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Hotel
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Hotel Pasig
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Pasig
Oakwood Premier Manila
Joy Nostalg Hotel Manila Pasig
Joy Nostalg Hotel Manila
Joy Nostalg Manila Pasig
Joy Nostalg Manila
Joy Nostalg Hotel Manila Managed AccorHotels Pasig
Joy Nostalg Manila Managed AccorHotels Pasig
Joy Nostalg Manila Managed AccorHotels
Joy Nostalg Hotel Suites Manila Managed by AccorHotels
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 apr 2025
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Walaimas
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walaimas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
3 mrt 2025
Charles
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KEON TAEK
Zakenreiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조식이 정말 훌륭한 호텔
KEON TAEK
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Søren
Zakenreiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Søren
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aaron
13 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Liza
7 feb 2025
Liza
28 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SEUNGHYUN
25 jan 2025
SEUNGHYUN
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Liza
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liza
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SHOGO
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
SHOGO
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Reina
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reina
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met familie
3 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
nash
23 jul 2024
nash
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Ma Fatima
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ma Fatima
8 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Jess Brady
1 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jess Brady
16 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
16 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Frances
Zakenreiziger
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frances
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
BT
Zakenreiziger
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Room temperature breakfast spread




BT
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met partner
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Aaron
6 apr 2024
Aaron
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Maria Yvette
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Yvette
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
John
14 feb 2024
John
11 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rebecca
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
3 nachten verbleven in januari 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten