KL Serviced Residences Managed by HII

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Recreatiepark van Legazpi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KL Serviced Residences Managed by HII

Interieur
Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Executive kamer, 1 slaapkamer | Woonruimte | Een flatscreentelevisie
Two Bedroom Suite | Privékeuken | Een koelkast, een magnetron, een kookplaat
Premier studio | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Keuken
  • Fitnessruimte
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

One Bedroom Premier

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 70 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premier studio

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Two Bedroom Suite

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 85 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoonsbed

Standaard studio

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer, 1 slaapkamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 45 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standard Studio Deluxe

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

One Bedroom Executive

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier studio

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

1 Bedroom Loft

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 65 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
117 Gamboa St. Legaspi Village, Makati, Manila, 1229

In de buurt

  • Greenbelt Shopping Mall - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Newport World Resorts - 4 min. rijden - 5.7 km
  • City of Dreams Manila - 6 min. rijden - 5.7 km
  • SM Winkelcentrum van Azië - 6 min. rijden - 4.3 km
  • Venice Grand Canal-winkelcentrum - 7 min. rijden - 4.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Magallanes - 3 min. rijden
  • Station Manilla Pasay Road - 13 min. lopen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Coffee Project - ‬3 min. lopen
  • ‪The Curator Coffee and Cocktail - ‬2 min. lopen
  • ‪Green Bar - ‬4 min. lopen
  • ‪Fuyuan - ‬1 min. lopen
  • ‪Bondi&Bourke - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

KL Serviced Residences Managed by HII

Hotel in de buurt van Manila Bay
KL Serviced Residences Managed by HII bevindt zich in de buurt van Recreatiepark van Legazpi en Newport World Resorts en biedt extraatjes zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een stomerij/wasserijservice en een fitnesscentrum. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bankethal
  • Conciërgeservices, een kluis bij de receptie en vergaderruimtes
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers zijn individueel gemeubileerd, bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Keukens, koelkasten en magnetrons

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: PHP 500 voor volwassenen en PHP 500 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 1 gebouw
  • 32 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keuken
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien

Renovaties en sluitingen

Van 30 april 2025 tot 30 juni 2025 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • De lobby
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.
De volgende voorzieningen zijn gesloten op maandag:
  • Fitnessruimte
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Sauna

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen PHP 1500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: PHP 1000 per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. PHP 500 voor volwassenen en ca. PHP 500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2200 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: PHP 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

KL Residences
KL Tower
KL Tower Residences
KL Serviced Residences Hotel Makati
KL Tower Serviced Residences Hotel Makati
KL Tower Serviced Residences Makati
KL Tower Serviced Residences Makati, Metro Manila
KL Serviced Residences Hotel
KL Serviced Residences Makati
KL Serviced Residences Managed By HII Makati
KL Serviced Residences Hotel
KL Serviced Residences Makati
KL Serviced Residences Hotel Makati

Veelgestelde vragen

Is KL Serviced Residences Managed by HII voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij KL Serviced Residences Managed by HII?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij KL Serviced Residences Managed by HII te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij KL Serviced Residences Managed by HII?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij KL Serviced Residences Managed by HII uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt KL Serviced Residences Managed by HII een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 2200 per voertuig.

Waar ligt KL Serviced Residences Managed by HII?

Dit hotel ligt in Makati Central Business District, op enkele stappen van Recreatiepark van Legazpi en op 5 km van Manila Bay. Ook Venice Grand Canal-winkelcentrum en Newport World Resorts liggen binnen 10 km afstand. Station Manilla Pasay Road ligt op 13 minuten lopen en naar Station Manila Buenidia is het 18 minuten lopen.

Beoordelingen over KL Serviced Residences Managed by HII

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 234 van 580 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 580 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 580 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 580 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 580 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Erik

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Oka-ish

Friendly staff, everything old. Good breakfast
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Price performance was good
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

gerard, vlijmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Leuk hotel

Alles prima in orde , al 2 uur voor de inchecktijd ingecheckt . Als er problemen zijn met iets op de kamer staan ze er binnen 5 minuten en wordt het opgelost zonder problemen. Zeer vriendelijk en hulpvaardig
13 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Joey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Lucio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good option for Makati in front of two beautiful parks and within walking distance from Greenbelt 5 shopping centre. Room was ok but with noisy appliances.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Tsutomu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
私の定宿です。トータルで考えても、私は満足しています。
7 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

HIROTAKA

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

MASANORI

3 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

John

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Constant building noise throughout my stay. Cleaning was inadequate as well.
10 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Zenaida

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Faucets- in the bathroom and kitchenette need to be updated - very loose same in the shower Dustballs noted under sofa and bedroom corners Much needed remodeling Staff was excellent
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great service but needs a little updating.

Service is great but some things need to be changed e.g. towels (worn out), mattress (saggy). Bathroom can also use some upgrade. Floor tiles look dirty.
8 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for money.

Good Value for money. Bathroom while clean can use some upgrade. Towels need replacement. Bed can also use a new mattress; time to replace the old sagging one.
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little bit cheaper. Clean and very helpful staff.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lucius

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Guest services were excellent and quick and responsive. Upon arrival to our room it was a bit loud due to an event in the park across the street. They quickly changed and placed us in a quieter room. Overall great experience and worth the stay. Only thing I would say could be a negative, would be the decor of the room. Felt more of staying in a college dorm. If you’re looking for great service and a central location this is the place to stay. Easy grab ride to Manila or any surrounding areas. Plenty of walkable food coffee and entertainment options. If you’re looking for luxury accommodation this might not be the option for you. Again that is always subjective.
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location as I am able to walk a lot for my daily exercise. They have friendly and helpful staff. Looks pretty secure. Free breakfast is nice with mini-fridge and microwave oven in the room. The shower floor can get slippery and maybe risky for older people due to the position of the knob. I recommend they look at that for guest safety.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Rikiya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Jiro, Higashiosaka

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
価格も含めて総合的には満足です。
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

K

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
I stayed in a room with a loft. The air conditioning in the loft room was not working well. The linens felt damp. Other than that, there were no problems.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Vilma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service & property is near shoppinyt
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Shigeru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No matter what time you arrive, you'll receive friendly service.
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Marilyn

2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Katharina S

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ganske dårlig hotell men hyggelig ansatte

Rommet lå nesten øverts 27etg. Men null lys og rett inn i en vegg. Gym og basseng stengt på mandager, det sto det ikke når jeg booket. Relativts dyrt, men dårlig standard. Pk område. Svært dårlig wifi så helt umulig å jobbe som var poenget med å booket hotell. Ansatte var veldig hyggelige
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall it was a pleasant stay. Bed was double rather than queen , but room was spacious. Great location and amazing service from the team
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Koichi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2025