Madison 101 Hotel & Tower

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Oasis Manila

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Madison 101 Hotel & Tower

Uitzicht op de stad
Lobby
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een bureau, een laptopwerkplek
Exterieur
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
PrivƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
PrivƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
PrivƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
PrivƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
PrivƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
PrivƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1 Madison St. corner Aurora Blvd, New Manila, Quezon City, 1102

In de buurt

  • Oasis Manila - 1 min. lopen - 0.0 km
  • St. Luke's Medical Center - 19 min. lopen - 1.6 km
  • SM City Sta. Mesa - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Greenhills Shopping Center - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Araneta Coliseum - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Manila Pandacan - 5 min. rijden
  • LRT-station Gilmore - 5 min. lopen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪Aling Banang's - ‬7 min. lopen
  • ‪Broadway Centrum - ‬2 min. lopen
  • ‪Burger Machine - ‬3 min. lopen
  • ‪The Clubhouse - ‬6 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Madison 101 Hotel & Tower

Hotel in de buurt van Oasis Manila
Madison 101 Hotel & Tower bevindt zich in de buurt van Broadway Centrum en Our Lady of Mt. Carmel Shrine en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een 24-uurs businesscentrum. Het plaatselijke restaurant met lokale gerechten, Central Park Diner, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle 120 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Smart-televisies van 43 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Central Park Diner
  • The Manhattan Bar

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel (130 centimeter hoog)
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte (120 centimeter breed)
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift (120 centimeter brede deur)
  • Personeel dat gebarentaal kent
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciĆ«rgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • PrivĆ©badkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 43 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Maaltijden alleen beschikbaar in de kamer
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
ToeslagĀ voor vroeg inchecken: PHP 1000.00
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
ToeslagĀ voor laat uitchecken: PHP 1000.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren.Ā 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van PHP 1200 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van PHP 5000 per verblijf
Alleen honden en katten zijn welkom
1 in totaal (maximaal 11 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen PHP 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: PHP 2000.0 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2000 per voertuig (passagierscapaciteit: 6)
  • Borgsom voor huisdier: PHP 5000 per verblijf
  • ToeslagĀ voor huisdieren: PHP 1200 per huisdier, per nacht
  • ToeslagĀ voor vroeg inchecken: PHP 1000.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • ToeslagĀ voor laat uitchecken: PHP 1000.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • ToeslagĀ voor extra bed: PHP 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Ā 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijĀ het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningĀ worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).

Accommodatie ook bekend onder de naam

Madison 101 Hotel Tower Quezon City
Madison 101 Hotel Tower
Madison 101 Tower Quezon City
Madison 101 Tower
ZEN Rooms Madison 101
Madison 101 & Tower
Madison 101 Hotel Tower
Madison 101 Hotel & Tower Hotel
Madison 101 Hotel & Tower Quezon City
Madison 101 Hotel & Tower Hotel Quezon City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Madison 101 Hotel & Tower?

Ja, bij dit hotel zijn katten en honden (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 11 kg per huisdier. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van PHP 5000 per verblijf en er geldt een toeslag van PHP 1200 per huisdier, per nacht.

Wat kost het om bij Madison 101 Hotel & Tower te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Madison 101 Hotel & Tower?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van PHP 1000.00. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Madison 101 Hotel & Tower uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van PHP 1000.00.

Biedt Madison 101 Hotel & Tower een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 2000 per voertuig.

Waar ligt Madison 101 Hotel & Tower?

Dit hotel ligt in New Manila, vlak bij Oasis Manila en Broadway Centrum. Ook Our Lady of Mt. Carmel Shrine en Robinsons Magnolia liggen binnen 10 minuten lopen. LRT-station Gilmore ligt op maar 5 minuten lopen en naar LRT-station J. Ruiz is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Madison 101 Hotel & Tower

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 52 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Randy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
it might be better if there’s any headboards to keep from hitting your head from the wall cement. good breakfast
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

SherylGrape, Los Angeles

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a 3-star hotel, it smelled of cockroach even after spraying with perfume.. We were there for 2 nights, also encountered that many baby cockroaches running around. Linens felt like it's from cheap motels, dirty. Tried to look for a different room, was ok to pay extra, but was told it would look exactly the same. Hard pass. Could barely use the bathroom, did not dare to use the shower. Absolutely disappointed with the cleanliness of the place. Only good thing was the staff. Polite enough but not too helpful. Walking distance from Robinson's, next door to Gilmore.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Louie Dwight

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very friendly staff
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Concepcion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed 4 nights in October 2024. Staff are very courteous and accommodating. All of them from front office to restaurant and doorman are very courteous, knowledgeable, helpful and respectful. The property and location itself is good. The only downside is the drain in the shower. Water is accumulating on the shower floor while showering; it drains but not fast enough so that your feet is not soaked in the water. Cony from Canada
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Brandon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very comfortable and nice place to stay at overall, my only gripe was that the bar could get loud and kept me up some nights
11 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Jorge

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is good, but the area outside the hotel is not very well kept or safe.
7 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Dolores

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huge and really for a big family. Comfortable and feels like home
2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

JEANNE

Reisde met familie
Positief: Netheid
very clean place needs more prompt and efficient services : security/parking attendant, reception/ rooming assistance/ more key cards (only one given for at least 2 room in clients more variety of food poor parking
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

James Patrick

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
The staff I talked to over the phone was very unhelpful. I have explained to her my situation but still didn't give a consideration. My flight arrived at 10:30PM and was able to check-in by 12midnight. I was requesting to have a late check-out but was instead offered to pay for half the rate for a late check-out of 3PM. How ridiculous!!!
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Pinky

Reisde met een groep, Zakenreiziger
No bedroom slippers, i asked for it - front desk told me to wait for the delivery but no one came. The breakfast menu was very limited (no fruits) as well as the space/area (2nd floor) Wifi connection in the room was very poor - i called the front desk twice to report such, i was told that they would check, but until we checked out i was not able to connect to it. There was a lot of noise which is very audible esp during the night - no notice of whatsoever was given to the occupants/guests (9th floor)
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
I hope next time we stay , they will provide iron and also their towels are filthy
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pretty decent room for the price. Although, actual room looks different from the advertised pictures.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Kierwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was realllllllyyyy nice
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

CATHLEEN

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

In need of remodeling

The hotel is on a major road so there is nearly 24 hours of honking horns and traffic noise. The bathroom had no towel racks and the shower was a light spray which never really got very warm. It would have been nice to have bedside table lamps as an option over the bright ceiling light fixture. There was only one light blanket on the bed and the floor was not carpeted. The breakfast was not worth the cost. The omelette was greasy and overcooked, the juice was made from a powder, and the toast was cold. We did appreciate that the bottled water in the room was free of charge, though!
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite nice, only the bed frame is not appealing to me because of the edges, it hurts my legs when getting up and sitting at the edges. No complimentary or disposable slippers.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

ALVIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor internet service. Friendly, helpful and hardworking staff
10 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mary Jane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

What I got but not what was advertised

Hotel was below standard of what I've come to expect of a 3.5-4 hotel rating. This was the first and last I would stay at this hotel.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Centrally located. Staff are very helpful. Although some items like towels and blankets have to be paid extra
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Rogelio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is good except the elevator service so much slow
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Maria Rentoria

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel should include soaps, shampoo, slippers. The basics.
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Albert, Saipan, Northern Mariana Islands

Positief: Netheid, personeel en service

Very close to everything

Our blind fell down so its very bright inside the room during daytime, they dont fix it so i decided to move to the other room which is bigger than my old room. During night time you can hear people talking loud while they're walking and the restaurant everyday same menu especially breakfast.
4 nachten verbleven in januari 2018