OYO 136 Regal Residences

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Quezon City

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO 136 Regal Residences

Businesscentrum
Businesscentrum
Exterieur
Businesscentrum
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
13 Regalado Highway, Novaliches, Metro Manila, Quezon City, Manila, 1121

In de buurt

  • Winkelcentrum SM City Fairview - 13 min. lopen - 1.1 km
  • UP Diliman - 11 min. rijden - 7.5 km
  • Universiteit van de Filipijnen-Diliman - 11 min. rijden - 10.3 km
  • SM North EDSA - 12 min. rijden - 10.6 km
  • TriNoma - 12 min. rijden - 11.0 km

Lokaal vervoer

  • LRT-station Balintawak - 17 min. rijden
  • Caloocan Station - 20 min. rijden
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 83 min. rijden

Restaurants

  • ‪Tri Mo Shawarma - ‬11 min. lopen
  • ‪Emman's Pancit Malabon - ‬20 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬16 min. lopen
  • ‪McCafé - ‬16 min. lopen
  • ‪Peri Peri Charcoal Chicken - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO 136 Regal Residences

Hotel in Novaliches
OYO 136 Regal Residences biedt onder meer voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een rookvrije accommodatie, vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van OYO 136 Regal Residences zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: PHP 1000 per verblijf
  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van PHP 1000 te betalen.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO 136 Regal Residences Hotel Quezon City
OYO 136 Regal Residences Hotel
OYO 136 Regal Residences Quezon City
Hotel OYO 136 Regal Residences Quezon City
Quezon City OYO 136 Regal Residences Hotel
Hotel OYO 136 Regal Residences
OYO 136 Regal Residences Hotel
OYO 136 Regal Residences Quezon City
OYO 136 Regal Residences Hotel Quezon City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO 136 Regal Residences?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO 136 Regal Residences te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij OYO 136 Regal Residences?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij OYO 136 Regal Residences uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt OYO 136 Regal Residences?

Dit hotel ligt in Novaliches, op 1 km van Winkelcentrum SM City Fairview en binnen 15 km afstand van SM North EDSA en Iglesia ni Cristo. Ook UP Diliman en U.P. Ayala Land TechnoHub liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over OYO 136 Regal Residences

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 18 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anna Marie M.

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Den_C, Quezon City, Philippines

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I asked for the staff to give me some to pick up the trash in my room, it took me 3 times within the day to remind them to pick up the trash. The receptionist is impolite when I try to remind her about the trash. Though the airconditioning unit is very efficient, its filter is very dusty. There was no microwave oven to use to heat your delivered food.
4 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Jaja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I am in awe

It owuld be better if they have more toiletries as well as spoon and forks for emergency
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like- very clean, reasonable price rate, safety issue perfect Dislike- receptionist night time not friendly or approachable aura, checking all bags
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Philip, New York, USA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need locker, fridge, Microwave Staff is very good. Close to the transportation.
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

NAJIB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quiet and clean place to stay

Nice and clean hotel, excellent service from a very friendly stuff
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent clean and quiet hotel but too remote.

The hotel is very clean and the staff are friendly. I think it's new because taxi drivers and food delivery drivers don't know where it is. If you don't have transport this hotel is too remote.
27 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Mike

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Average

Other then the cockroaches, it was ok. Not great. Not bad.
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and spacious room for a budget hotel. WiFi is good.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
냉장고 없는거가너무너무 불편하였어요 다음엔 꼭 냉장고가 비치되어있으면 정말로 좋겠다고 생각합니다
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfy bed with comforter. Clean room and very spacious. A single size sofa will do to compliment the cozy room. Window shades or window blinds is recommended for a good night sleep even the sun is up. Separated shower room and toilet area is weird.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der service und das Personal herforrangend ebenso das Hotel Zimmer etwas klein aber bei dem Preis OK die Lage ist nicht gerade das was man möchte da der Verkehr in Manila nerven kostet und wenn man sich viel vornimmt ( Sehenswürdigkeiten usw) ist diese gegend ungeeignet
8 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

KAI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

陸の孤島

ホテル設備は新しいのでオーケー!でも新しすぎてルームサービスとか機能していませんでした。このホテルは周辺に何もないので超不便です。20分ほど歩けばモールがありますが、夜は野犬がいるのでジプニーとかの乗り物費用がかかります。食料持ち込みで引きこもるならオススメです。
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019