The B Hotel
Hotel met een lokale shuttleservice, op 8 minuten lopen van Stadscentrum
Fotogalerie voor The B Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
19 dec - 20 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 slaapkamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2107 Prime St, Madrigal Business Park, Ayala Alabang, Muntinlupa, Manila, 1780
Over deze accommodatie
The B Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Azumi Boutique Hotel
Azumi Boutique Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 2000.00 per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. PHP 750 voor volwassenen en ca. PHP 375 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1900 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Parkeerkosten: PHP 300 per nacht
- Borgsom voor huisdier: PHP 5000 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: PHP 1000 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
B Hotel
B Hotel Muntinlupa
B Muntinlupa
The B Hotel Hotel
The B Hotel Muntinlupa
The B Hotel Hotel Muntinlupa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The B Hotel
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,0
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
rey
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rey
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jane Catherine
Reisde met familie en kleine kinderen
8 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane Catherine
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Eulogia
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Eulogia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Francis Rey
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Francis Rey
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ode
Reisde met een groep
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ode
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Carolina
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolina
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jude, Artesia
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jude
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Regie
Zakenreiziger
31 jul 2025
Positief: Personeel en service
B Hotel Alabang
Regie
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine Joy
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine Joy
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wakako
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wakako
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Francis, Hamden
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RUBY
Reisde met een groep
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUBY
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RUBY
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUBY
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kazumi
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ana bella, Yachiyo
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana bella
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronaldo
26 mei 2025
Ronaldo
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lee Mark
15 mei 2025
Lee Mark
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gemima
Reisde met familie en kleine kinderen
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Gemima
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
2 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
jeffery
29 mrt 2025
jeffery
2 nachten verbleven in maart 2025








