The B Hotel
Hotel met een lokale shuttleservice, op loopafstand van Stadscentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The B Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 slaapkamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Manila Marriott Hotel at Newport World Resorts
Newport City
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 184
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2107 Prime St, Madrigal Business Park, Ayala Alabang, Muntinlupa, Manila, 1780
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Azumi Boutique Hotel
Azumi Boutique Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 2000.00 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. PHP 750 voor volwassenen en ca. PHP 375 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1900 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Parkeerkosten: PHP 300 per nacht
- Borgsom voor huisdier: PHP 5000 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: PHP 1000 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
B Hotel
B Hotel Muntinlupa
B Muntinlupa
The B Hotel Hotel
The B Hotel Muntinlupa
The B Hotel Hotel Muntinlupa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The B Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Elaine Joy
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine Joy
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wakako
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wakako
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RUBY
Reisde met een groep
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUBY
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RUBY
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUBY
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ana bella, Yachiyo
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana bella
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lee Mark
15 mei 2025
Lee Mark
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gemima
Reisde met familie en kleine kinderen
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Gemima
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
2 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
jeffery
29 mrt 2025
jeffery
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jong Min
23 mrt 2025
Jong Min
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lynne
20 mrt 2025
Lynne
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Melchor
Reisde met partner
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melchor
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hyuga
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyuga
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gregory, Fairfield
Reisde met partner
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jude, Artesia
Reisde met partner
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jude
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ace Karlo, Virginia Beach
Reisde met partner
20 feb 2025
Ace Karlo
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sonia V.
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonia V.
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
16 feb 2025
Eva
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Miguel
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Miguel
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
13 feb 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Marilou
10 feb 2025
Marilou
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rica
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rica
2 nachten verbleven in februari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Particuliere vakantiehuizen Cochem
- Hostels Enschede
- F1 Hotel Manila
- The Heritage Hotel Manila
- Gran hotel Miramar GL
- The Social Hub Amsterdam City
- Villa's L'Escala
- All inclusive hotels in Cala d'Or
- Les Jardins de Saint-Cloud
- B&B Bovensmilde
- Tenuta Odegitria
- Truntum Kuta
- Séjours & Affaires Serris Val d'Europe Rive Gauche
- Fletcher-hotels in Bolsward
- Campings en stacaravans Barcelona
- Camelina Suites
Vakantiehuizen