The E-Hotel Makati
Hotel met een restaurant, op 3 minuten lopen van Greenbelt Shopping Mall
Fotogalerie voor The E-Hotel Makati





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

906 A Arnaiz Avenue, San Lorenzo Village, Makati, Manila, 1223
Over deze accommodatie
The E-Hotel Makati
Vergelijkbare accommodaties

Rothman Hotel
Rothman Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. PHP 500–500 voor volwassenen en ca. PHP 350–430 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1000 per voertuig (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
E-Hotel Makati Hotel
The E Hotel Makati
E-Hotel Hotel Makati
E-Hotel Makati
The E-Hotel Makati Metro Manila
The E-Hotel Makati Hotel
The E-Hotel Makati Makati
The E-Hotel Makati Hotel Makati
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The E-Hotel Makati
Beoordelingen
6,6
6,2/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 aug 2025
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Carlota
30 jul 2025
Positief: Personeel en service
Carlota
6 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Milrose Grace
Reisde met familie
11 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Ideal for Families or Groups
Milrose Grace
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
MASAMI
3 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
夜寝るだけなら
MASAMI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sheenie
23 mei 2025
Sheenie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CHENG CHIA
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHENG CHIA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
chien-yi
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chien-yi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Edward, Richmond
21 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
2 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Shella Anne
10 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shella Anne
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Elton
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elton
10/10 – Uitstekend
Billy
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Saturnino
Zakenreiziger
15 dec 2023
Positief: Personeel en service
Saturnino
7 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Candy Ann
Reisde met familie
10 jul 2023
Candy Ann
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
James, Walden
Reisde met familie
17 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
10/10 – Uitstekend
Abdal-Salam
5 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdal-Salam
3 nachten verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
NORIMITSU
14 jul 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIMITSU
7 nachten verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Paulino
Reisde met familie
3 dec 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paulino
5 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
kenichi
Reisde met familie
7 sep 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
kenichi
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Joan
14 okt 2020
Joan
14 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
期待しなければ期待外れもないホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
MIHARA
Reisde met een groep
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIHARA
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
KINMUN
Zakenreiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KINMUN
2 nachten verbleven in december 2019








