Kinderspeelruimte - buiten

Beoordelingen van Swiss-Belhotel Manokwari

3.5 out of 5
Swiss-Belhotel Manokwari
Jl Yos Sudarso 8, Manokwari, West Papua

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 14 beoordelingen" "

5,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
It was close to our home of family
Manokwari is a Nice city. There is a lot to do beach and different nature.
13 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your Response. we waiting for u come to Swiss-Belhotel Manokwari again.

8/10 – Goed

Wout, Veenendaal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Locatie hotel
Het hotel straalt luxe uit. Het wordt o.a gebruikt voor zaken mensen uit alle delen van Azië. Voor een tourist is het zeker geen slecht hotel.
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your response. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. we are waiting for you come to Swiss-Belhotel Manokwari.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
バスタブが付いていて良かったのですが、もう少しバスルームの手入れが良いと申し分なかったです。
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Hill op 4 jan 2022
Dear our guest, Warmest greetings from Swiss-Belhotel Manokwari, It is such a pleasure that you have a good experience while you stay here. Thank you for your support to us. Hospitality Yours, Hillary Maranresy E-Commerce Officer

8/10 – Goed

Tahnee

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good central option
The hotel is a decent local choice - centrally located, which is important, and it compares favorably with other options in terms of comfort, service, food, and other amenities. The overall service has definitely improved over my past few visits, as it was somewhat spotty in the past.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Adri Syawal-General Manager op 20 okt 2018
Dear Tahnee, Thank you for your review to Swiss-Belhotel Manokwari, we waiting for your next visit. Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your Response. we waiting for u come to Swiss-Belhotel Manokwari again.

2/10 – Ontzettend slecht

Grant

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your Response. we waiting for u come to Swiss-Belhotel Manokwari again.

4/10 – Matig

boris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommendable
Wifi was not working! The place not clean at all. We cancelled our stay after the first night. No costs refundable although.....
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your response, we apologize for your inconvenience during your stay at Swiss-Belhotel Manokwari. we will follow up your complaint and we waiting for you come to Swiss-Belhotel Manokwari again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
朝食バイキングがとてもおいしかった。
泊まった部屋は、ダブルのかなり広い部屋でしたが、窓がありませんでした。しかも、宿泊中は工事中(日中のみ)で騒音がひどかったです。窓がないので、虫が入ってこないのは逆に良かったかもしれません。朝食バイキングは種類も豊富でかなりおいしかったです。
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your response. We are very sorry for your inconvenience relation with our ongoing hotel renovation. we are waiting for you come to Swiss-Belhotel Manokwari.

4/10 – Matig

Raul

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel caro, sucio y apestoso
La habitación y el hotel en general se encontraban extremadamente sucios y en pésimas condiciones. Además no es barato. Por otro lado me parece que no hay grandes opciones de alojamiento en Manokwari lo que explica que esta cadena de hoteles swiss-bel no le de importancia a dar una buena atención a sus clientes. Si tienes que ir a esta región de Manokwari es difícil evitar este hotel pero es un hotel terrible.
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your response. We are very sorry for your inconvenience. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. we are waiting for you come to Swiss-Belhotel Manokwari.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Meyty op 28 dec 2016
Thank you for your Response. we waiting for u come to Swiss-Belhotel Manokwari again.

8/10 – Goed

Hilda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Thank you for your Response. we waiting for you come to Swiss-Belhotel Manokwari again.

8/10 – Goed

Nick, NTT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelnya bagus
Hotelnya bagus, tetapi banyak tamu yang lalu lalang pada malam hari dengan suara keras mengganngu tamu lain. Lalu ACnya kurang dingin.
Reactie van Adri Syawal - General Manager op 24 aug 2018
Terima kasih atas tanggapan Anda, kami akan segera membenahi masukan dari Anda untuk perkembangan Hotel Kami kedepannya. Kami menunggu kedatangan Anda kembali di Swiss-Belhotel Manokwari.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pemeliharaan kamar hotel tidak diperhatikan
Kamar tidak ada jendelanya, membuat saya tidak nyaman, akhirnya upgrade ke kamar yang ada jendelanya. Korden jendela sudah lepas dari ril nya dan tidak diperbaiki. Lantai kamar mandi lepas2, membahayakan kaki tamu. AC kurang dingin.

2/10 – Ontzettend slecht

rocio

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not clean enough
Staff doest speak so much english, bathroom was not clean,even I found insects adn towels had stains.