Lobby

Beoordelingen van Anara Sky Kualanamu Hotel

3.5 out of 5
Anara Sky Kualanamu Hotel
Bandara International Kualanamu, lantai Mezzanine, Medan, North Sumatra

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 78 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, prima service, lekker ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van GM_HSKNO op 21 mrt 2019
Dear Ms. Alexandra Warmest Greetings from Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You for your time to sharing and giving us your comments during your stay in our hotel. We’d like to express our happiness about your good experience during your stay in Horison Sky Kualanamu Hotel. We will always improving our Quality and Hospitality Services to our guests. Thank You Ms. Alexandra for your good comments. We are looking forward to welcoming you back at Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You. Best Regards, L. Wisnu Aditya General Manager

10/10 – Uitstekend

phillip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If you're traveling from the airport then this is as close as you can get. Wake up, great breakfast buffet, and your walking into airport check in in minutes. A little noise from airport but clean and good ac and wifi.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Julian

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Flughafen - leider sehr stark auf Einheimische und Gäste Islamischen Glaubens ausgerichtet. Das Dinner Buffet wird nur in indonesischer Sprache beschrieben. Keine Alkoholischen Getränke erhältlich - nicht einmal ein Bier! Als internationaler Gast fühlt man sich unwohl! Wir werden uns bei unserem nächsten Besuch eine andere Unterkunft suchen!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe and convenient rooms to cleaning up and preparing for an early flight.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

J C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient
We used it for convenience for a flight - so could put up with inevitable tannoy announcements & early/late night corridor noises - location for check-in VERY convenient. Breakfast selection ok. Food options in airport - so also convenient
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sarinim

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Harry

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

DAVID

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel for early flight
Hotel inside airport, good for early morning flight
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Theresa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direkt am Flughafen, trotzdem sehr ruhig. Top Frühstücks Buffet freundliches hilfsbereites Personal
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Guy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
With this type of room at this price inside the airport.. dont look at other options if you have an early flight in KNO.. your room is beside the check in counter 😁 Rooms are clean and confortable.. cant ask for more
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Bernd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage
Hotel mit guter Lage für Reisende die morgens früh weiter fliegen. Zimmer sind angenehm.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

SOPHIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Directement dans l’aéroport donc idéal pour les vols tôt le matin Pas extrêmement bruyant même si on entend les appels
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ann-Sofie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huone oli mukava ja siisti. Äänieristys olematon - käytävän melu kuului selkeästi huoneeseen, samoin lentokentän jatkuvat kuulutukset. Lisäksi huoneen ylä- tai alapuolella meni laukkuhihna, joka piti niinikään kovaa meteliä. Emme siis nukkuneet kovin hyvin koko yönä.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

bryan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall nice hotel which is conveniently located at the airport itself.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Michele

Reisde met een groep
The location made so convenient to catch our flight the next morning and the price was reasonable. The breakfast was included and was excellent. The downsides are the reception check in was very slow, and inefficient. There were two working the desk but one seemed to be in training and had to keep interrupting the other for direction. If you’re running late for your flight just hope there isn’t a group checking out at the same time. After I checked in and in my room, the doorbell rang and before I could get to the door to answer it, housekeeping walked in then quickly closed the door. I opened the door and 2 girls had a basket with towels. Though I didn’t speak Indonesian I assume they asked if I needed towels. I had just checked in so why would I need towels?
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

JINSIK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Maki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean
The staff were very helpful. It is located in the airport so it's perfect for the night before an early morning flight. You will have limited options for dinner at the airport and there are no alcoholic drinks but other than that, it was very good.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for travelers.
Nice location close to departure area. Quite clean and quiet with nice hot shower.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Erni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut für eine Nacht zwischen zwei Flügen. Sehr angenehmes Hotel, freundlicher Staff.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Yuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly helpful staff
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Direkt im Flughafengebäude. Schnelles checkin. Hilfsbereites Personal.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Rahul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dewi op 1 okt 2020
Dear Mr. Rahul, Greetings from Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You for your time to sharing and giving us your comments during your stay in our hotel. We’d like to express our happiness about your good experience during your stay in Horison Sky Kualanamu Hotel. We will always improving our Quality and Hospitality Services to our guests. Thank You Mr. Rahul for your good comments. We are looking forward to welcoming you back at Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You. Best Regards, Endrizal General Manager

8/10 – Goed

Rahul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Transit comfort stay
Stop for transit purpose and had great comfort stay.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dewi op 1 okt 2020
Dear Mr. Rahul, Greetings from Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You for your time to sharing and giving us your comments during your stay in our hotel. We’d like to express our happiness about your good experience during your stay in Horison Sky Kualanamu Hotel. We will always improving our Quality and Hospitality Services to our guests. Thank You Mr. Rahul for your good comments. We are looking forward to welcoming you back at Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You. Best Regards, Endrizal General Manager

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Ga

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Excellent airport hotel, comfortable bed & great staff & house keeping Some guests are folks travelling with international electric plugs, so upgrading to multi-purpose wall plugs will be very useful for travellers trying to recharge their laptop/cellphones.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
nice hotel with nice rooms. Breakfast was good
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So affordable for an overnight at airport
So convenient for an airport overnight. Great value and access to airport restaurants as well.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

SoloTraveler, Nashville Tennessee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
I like the fact that is was located within the airport and that I did not have to navigate a change in location. - I did not like that fact that many breakfast items that should have been hot were cold.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect airport hotel - rooms are spacious and clean. Located in the airport itself so don’t have the hassle of a shuttle bus. If you are a very light sleeper, make sure you have earplugs as there is some noise, although most wont notice it.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good place
good place
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Mychael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Holdsworth

Positief: Netheid, personeel en service
ホテルは清潔、フロントの人の英語は分かりやすく、対応も丁寧で良い。ただブュッフェ形式の朝食の品数が多くなく、少し残念。
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Just a stay or transit. Nothing much, only a few miserable shops in airport and no Chinese food..
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で良いと思います。 インドネシア では 珍しいと思います。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Mrs . Anonymous op 23 okt 2019
Dear Mrs . Anonymous Warmest Greetings from Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You for your time to sharing and giving us a comments about our service & product. We sincerely apologized for your uncomfortable and unpleasant experience during your stay in our Hotel. We will improving our Quality and Hospitality Services for the guests. Because guest satisfaction is one of the Vision & Mission of Horison Hotels Group that we should achieved in the future. Please accept our apology, we are looking forward to welcoming you back at Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You. Best Regards, L. Wisnu Aditya General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The hotel is above the main airport entrance, lobby and ticketing area. The room had no natural light and the airport public address system could be easily heard in the room with no sufficient sound proofing. The room was compact but clean and tidy and the hotel staff friendly, cooperative and professional.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good.
The hotel is very comfortable and clean. For short period transition is excellent. The only setback there isn’t much shopping and eating at the Kualanamu international Airport. Although there are large numbers of Indonesian Chinese living in Medan but the Kualanamu airport do not sell Chinese foods neither much Western foods..
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage für Zwischenstopp, Sehr nettes Personal, klasse Frühstück
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Dorthe

1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Benoit

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
court séjour (heureusement)
Placé dans l'aéroport, ce qui est très pratique quand on arrive tard ou qu'on doit partir tôt. Notre chambre (246) était au fond et à côté du générateur très bruyant. Nous avons demandé une autre chambre mais ils nous ont expliqué que la notre était très bien isolée et que le bruit s'arrêterait dans la nuit (faux). Nous avons reçu 3 "wake-up calls" au milieu de la nuit alors que nous n'avions rien demandé... Petit déjeuner très local mais bon sauf le thé. La réception n'était pas très à l'aise en anglais.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Kevin

1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy
Great location inside KNO Medan airport.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
WIFIが繋がらなかった。
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van GM_HSKNO op 11 jul 2019
Dear Mr./Mrs Warmest Greetings from Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You for your time to sharing and giving us a comments about our service & product. We sincerely apologized for your uncomfortable and unpleasant experience during your stay in our Hotel. We will improving our Quality and Hospitality Services for the guests. Because guest satisfaction is one of the Vision & Mission of Horison Hotels Group that we should achieved in the future. Please accept our apology, we are looking forward to welcoming you back at Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You. Best Regards, L. Wisnu Aditya General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Très bien très propre content 😀 recommandable happy
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van GM_HSKNO op 3 jul 2019
Dear Mr./Mrs Warmest Greetings from Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You for your time to sharing and giving us your comments during your stay in our hotel. We’d like to express our happiness about your good experience during your stay in Horison Sky Kualanamu Hotel. We will always improving our Quality and Hospitality Services to our guests. Thank You Mr/Mrs for your good comments. We are looking forward to welcoming you back at Horison Sky Kualanamu Hotel. Thank You. Best Regards, L. Wisnu Aditya General Manager