Lobby

Beoordelingen van favehotel S. Parman Medan

3.5 out of 5
favehotel S. Parman Medan
Jalan Mayjend Siswondo Parman No. 313A, Medan

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 63 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Helena

Negatief: Netheid, comfort kamer
Nieuw hotel, badkamer mag wat schoner
Het is een nieuwe hotel. De voorkant en de balie ziet er mooi uit, ik heb hier niets aan te merken. De kamer is simple, de bedden wel ruim, maar de kussen is te hoog en hard. De douche hok heeft geen deur, waardoor als je douche overal wordt nat. Schoonmaken kunnen ze niet in Indonesia, dit aan te merken op de vloer kamer ien de doucheput. Tevens de kamer is horige, om 6uur hoor ik mensen op de gang hard aan t praten. Ik heb de klach bij de receptie ingediend, maar wordt er niks mee gedaan. het personeel bij de receptie wel aardig, maar bij t restaurant mag wat vriendelijker zijn.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Syaz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok for the price.
positive: room was cleaned well. rain shower. Hotel allowed late check out (1pm) for me which I truly appreciate. negative: no tissues in room, no fridge, and no hairdryer (need to request). shampoo and body wash is a 3 in 1 and quality was not good. A few black moulds on toilet walls.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Joni op 27 okt 2023
Dear Mrs Syaz,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our hotel. We're glad to hear that you appreciated the cleanliness of the room and the rain shower. We're also happy that we could accommodate your request for a late check-out.We sincerely apologize for the inconveniences you experienced. Your comments regarding the absence of tissues in the room, the lack of a fridge, and the need to request a hairdryer have been noted. We will certainly look into providing a better-quality shampoo and body wash in the future. Additionally, we will address the issue of black molds in the toilet area.Your feedback is invaluable as it helps us make necessary improvements to provide a more enjoyable experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a better stay.Best regards,JoniHotel Manager

6/10 – Redelijk

Frédéric

Si on ne peut pas faire autrement
L'hôtel présente à peu près bien et est plutôt bien situé. Pour le reste, passez votre chemin : propreté de la salle de bain douteuse, draps et serviettes en piteux état... Heureusement, comme toujours en Indonésie, le personnel est très sympathique.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Joni op 30 aug 2023
Cher Mr. Frederic,Nous apprécions que vous ayez pris le temps de partager votre expérience à Favehotel Medan. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'emplacement de l'hôtel ainsi que la gentillesse de notre personnel. Cependant, nous regrettons sincèrement d'apprendre que la propreté de la salle de bain et l'état des draps et des serviettes ne répondaient pas à vos attentes. Vos commentaires sont précieux pour nous et nous permettront de travailler à améliorer ces aspects.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus satisfaisante à l'avenir. Si vous avez d'autres commentaires ou suggestions, n'hésitez pas à nous en informer.Cordialement,L'équipe de gestion de Favehotel Medan

10/10 – Uitstekend

Hudson

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Atsuhiro

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

yunzee

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
The room is comfortable and clean..
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Ying Ying

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

teocindy, Singapore

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my 2nd stay after 5 months. Good location, clean and reasonable price for no frills hotel. Thumbs up to reception Ms Intan, her working attitude and service is equal to 5 star hotel staff. Will op for this hotel again next trip.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van IP - Hotel Manager op 21 sep 2019
Hi teocindy, Thank you for being our loyal guest. We are very pleased to hear that our service met your expectation. Looking forward to welcoming you back again soon...!

8/10 – Goed

Tan

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Location is ok But not convenient for pick up or parking
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Jong seong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 최고
가격 대비 품질 괜찮습니다.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great breakfast, many staffs, I hope they serve with their heart and talk politely, my guest felt offence. May stay here again. Quiet room
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ivan Putra - Hotel Manager op 20 aug 2019
Hi, thank you for your feedback. We have brought your feedback to F&B Department to see what went wrong and to avoid similar issue to other guests. Looking forward to your next visit to Medan again soon.

8/10 – Goed

Yati

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fave have a cozy and clean room for a rest after i travel for hours, its a good place to rest. i requested a late night check in time and they gave me a spare one hour to check out on the next day, which i feel so considerable of the staff. breakfast was great, i love the porridge with salted egg and ikan teri
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Ivan Putra - Hotel Manager op 18 mei 2019
Dear Yati, We're delighted that you enjoy your stay with us! Looking forward to welcoming you back to Medan again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Customer Service of excellent, Room very cleanliness
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Ivan Putra - Hotel Manager op 18 mei 2019
Thank you for sharing your stay experience!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Rasa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
New hotel, good location, clean. Very tasty breakfast.very helpful staff,recommend!
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Adeeb

Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel but air conditioning is not so great it was very hot
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Joel

The hotel was great. Friendly staff, clean rooms, shower/bed and AC working perfectly. Good food and excellent coffee... We stayed several nights and we didn’t like Medan at all, so we spent most of the time hanging out in our room and in the evening we hd dinner/ drinks at the hotel.
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Late Night Massage Call
Nice hotel and not too far from the city. Brand new hotel but the drain in the bathroom clogs and there's a smell coming from it. Overall it was okay, room is clean and comfy. Beware of the late night call (11pm on weekdays) from the receptionist about their brand new massage package, you never know what they mean by that.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van IP - Hotel Manager op 28 sep 2018
Dear valued Traveler, thank you for your review and feedback, we definitely look into it. Late night call offering Spa package was not our standard of operation, we will retrain our spa reception to follow our procedure, of offering spa at the latest 10pm.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Poh Giok

I am happy to stay in your hotel and only NOT the housekeeping as each time we requested to clean our room but each time either no tissue roll or no drinking water.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van IP - Hotel Manager op 28 sep 2018
Dear Poh Giok, its a pleasure to hear that you happy to stay in our hotel. We bring this issue to Housekeeper, as such training to be done and this issue will not appear in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Excellent Hotel
Great place to stay. Came back after a year, it's good to see they maintained their quality. Comfortable, clean and friendly staff. Highly recommended!
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Neves, Kuala lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Medan road trip.
A one night stay here. The staffs are so friendly. The location also very good. Nearby to the restaurants.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Teng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
so far so good. no comment at the moment.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth for money.
Strategic location - nearby to mall, convenient shop, animal museum, food outlets.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Lusi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice htl in midtown
Good hotel, Convenient and friendly staff. Best experience
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Kho Houy Phong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable hôtel et personnel souriant
L'hôtel est facile à trouver et repérable avec sa couleur rose. La chambre est assez spacieuse et le petit-déjeuner offre du choix. Bien dormi car pas de bruits.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Ivan Putra - Hotel Manager op 21 jun 2018
Dear Kho Houy Phong, we're delighted that our services and facility met your expectation. See you again...

8/10 – Goed

ganesh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pleasant stay
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの心遣い!
部屋は清潔でスタッフもとても親切。エアポートリンクの始発(AM3:30)に乗るので深夜にチェックアウトする旨伝えたところタクシーは危ないからとわざわざホテルの車を出して駅まで送ってくれました。ゲストの安全に常に注意を払ってくれているのが分かりちが嬉しかったです。このホテルの滞在も楽しい旅の思い出の一つとなりました。また利用したいです。
Reactie van Ivan Putra - Hotel Manager op 21 jun 2018
Hello, thank you for sharing your pleasant experience during your stay in favehotel S. Parman Medan. Hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Nor Azmin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Percutian yang menyeronokkan
Saya amat berpuashati dengan perkhidmatan hotel dan layanan kakitangan hotel

4/10 – Matig

maria

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Ivan Putra - Hotel Manager op 23 jun 2018
Dear Maria, thank you for the 2 star review. We'd appreciate more if you could specify any feedback to improve. Looking forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in the city center
Good hotel, located in the city center. The room is clean and the staff is very helpful.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

foo meng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
highly recommended
Very satisfied with the overall service

8/10 – Goed

Nelson, surabaya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A bit difficult to find the nearest restaurant
Overall OK, I have a bit difficulty when check in, must wait more than 30minute, due to limited staff, and there’s no water heater in room, and a bit difficult to find the nearest restaurant
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

WAHYU ARIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nginap nyaman di fave
Bagus hotelnya. Minimalis tapi nyaman dan bersih

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Winny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

juhari, Penang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Were very good. Enjoy my stay in the hotel.
I'm comfort stay at the hotel. The staff are helpful to resolved my problems. My trip back to home are enjoying. Easy to get the cap with help of the hotel staff.
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

CW, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Book double bed room but get twin bed room
The stay is comfortable with clean room and bathroom. Staffs are very friendly and able to communicate in English. Variety of food for breakfast can be further improved. No hair dryer provided in room unless request over the counter. No fridge in room.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

L.siwa, strategis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bagus & enqk
enak, pelayanan nya bagus,ramah tamah
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very satisfying stay.
Very good customer services,very clean,very polite staffs.
9 nachten verbleven in december 2017
Reactie van IP - Hotel Manager op 8 jan 2018
Dear Raymond, we're delighted that our services met your expectation. Looking forward to welcoming you back at favehotel S. Parman Medan soon.

6/10 – Redelijk

saril, medan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
Kamarnya terlalu kecil, fasilitasnya lumayan.. Sarapan berfariasi.. hanya harga terlalu mahal.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Feni op 2 jan 2018
Dear Bapak Saril, Terimakasih telah menginap di favehotel S Parman Medan. Kami menyediakan type Superior dengan luas 24 square meter dan Junior Suite 48 meter. Ada juga kamar Suite dengan luas 19 meter persegi. Terimakasih atas saran dan komentar untuk kemajuan favehotel S. Parman Medan. Kami berharap kunjungan Bapak kembali di hotel kami. Salam, favehotel S. Parman Medan

8/10 – Goed

leow, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast can be improved
The breakfast is slightly behind compared to swiss belinn hotel, both are rated three star. The room is clean but not big enough.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Feni op 2 jan 2018
Dear Mr. Leow, Thank you for the feedback and hope will see you soon! Regards, favehotel S. Parman Medan

10/10 – Uitstekend

Nur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended hotel
It is a nice hotel, clean, new building, comfort, and good location. Several restaurants surrounding. The shortage is the parking area but it is not a problem if we use public transport, online taxi is very cheap, safe and very convinience.
3 nachten verbleven in december 2017
Dear Nur, Thank you for your value feedback, hope will see you again. Regards, favehotel S. Parman Medan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel for stay
Nice look for overall need continue keep on. Best for this trip.
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017
Dear Guest, Thank you for staying wth us. Regards, favehotel S. Parman Medan