Lobbylounge

Beoordelingen van Fairfield Inn & Suites by Marriott Miami Airport South

2.5 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 508 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 264 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 55 van 1002 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel waren vriendelijk. Hotel restaurant was niet open. Probeerde naar een restaurant in de buurt te lopen en dan probeerde afhaaleten te bestellen. Voelde me niet helemaal veilig in de buurt. At een Bifi van thuis.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Fairfield by Marriott Airport South op 12 jan 2020
Wij danken u voor uw verblijf, wij waarderen uw gewaardeerde feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
gemiddeld hotel, dicht bij luchthaven, oké voor 1 nacht
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Fairfield by Marriott Airport South op 23 sep 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us we appreciate your valued feedback.

10/10 – Uitstekend

Erick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, and room was great for my short stay
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 1 mei 2024
Hi Eric-Thanks for the high five! We appreciate it.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value; nice, clean, spacious suite. Pool wasn’t available but that was OK for us; nice breakfast buffet
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 29 apr 2024
Hi Stephanie- Thanks for High Five!!

8/10 – Goed

CHESTNUT RIDGE

Reisde met partner
The whirlpool was boiling hot, barely put my toes in. They turned all red - they should post the temperature and a warning. Lower the water temp! Our room was barely ok - oldish mattresses, 1960’s brown & black & olive green decor. Lost keys a couple of times & so dark couldn’t find them. The neighborhood is dicey - didn’t walk around there & drug stores far away. Have to use their shuttle but gave tip $. We walked to a nearby Cuban restaurant with ok prices but the walk there (5 minutes or so) in a run down, busy traffic area. We won’t go back. They did give us a room close to elevator as requested. We were told breakfast until 11 but it closed at 10. No fan vent or switch that we could find in bathroom.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 29 apr 2024
Hello Chestnut R- Thanks for the positive feedback!

6/10 – Redelijk

Ericka

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Beds uncomfortably security didn’t speak any English which is fine but told me to park in garage then couldn’t even get in had to go back down with sleeping kid, bed was uncomfortable but whatever for a night then random charge.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 29 apr 2024
Hi Ericka- Thanks for your candid feedback. I will address your concerns with security.

10/10 – Uitstekend

Shari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shuttle from the airport to the hotel was used. We waited for the shuttle for about an hour at the airport shuttle stop. The next day, we took a shuttle from the hotel to the cruise port and it was arranged by the Fairfield staff.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 26 apr 2024
Hi Shari- Thanks for high five!!!

8/10 – Goed

Oscar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It a good place to spend a time during traveling.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 apr 2024
Hello Oscar- Thanks for positive feedback!

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service
The place was very clean, but gor the price point, I expected the condition of the facility to be better. It is obviously older and could do with some updating. I also could not stand the smell. It was sour., like a wet clothes smell. Maybe the products used or how they are used should be reviewed.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 22 apr 2024
Hello Christine- thank you for your candid feedback. We are addressing your concerns with the leadership team.

6/10 – Redelijk

Michelle

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 22 apr 2024
Hi Michelle- Thanks for your candid score/ We are sorry to hear it wasn't a perfect stay. We hope you can give us another chance to make it right!

10/10 – Uitstekend

Leonel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent all around.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 22 apr 2024
Hi Leonel- Thanks for the High Five!!

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are a cheerful bunch. The complimentary breakfast is well supplied. There's a free shuttle to the airport. What more can I say!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 17 apr 2024
Hi Gary- Thanks for the High Five!!!

8/10 – Goed

Michelle

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Airport shuttle and breakfast included which is convenient. Staff is friendly and helpful.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 15 apr 2024
Hello Michelle- Thanks positive feedback!

10/10 – Uitstekend

Theresa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice. Great service.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 15 apr 2024
Hi Theresa- Thanks for the high five!!!

10/10 – Uitstekend

Stephanie, Mogadore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is close to little Havana & the airport. The shuttle to the airport is nice. The staff was very helpful on our arrival after our cruise.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 15 apr 2024
Hi Stephanie- Thanks for high five!

10/10 – Uitstekend

James Edward Hammonds

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was outstanding and my room was clean and comfortable. I love the location. Only one drawback and that is the free breakfast, too many prepackaged items when fresh is the best.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 apr 2024
Hello James- Thanks for the High Five and positive feedback!!!

6/10 – Redelijk

Masie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Complementary shuttle to airport! Not complementary to cruise port 15.00 per person $60.00 4 people
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 8 apr 2024
Hi Masie- Thank you for your candid feedback!

10/10 – Uitstekend

Brian, Wauconda

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 apr 2024
Hi Brain- Thanks for high five!!!

6/10 – Redelijk

kay, Orange Park

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is rundown. It's not up to the standard that I have become accustomed to with usual Bonvoy properties. Would not recommend or stay again unless updated.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 4 apr 2024
Hi Kay-Thanks for your candid feedback. We are looking into your concerns.

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would have given this 5 stars but the free breakfast was below what I was use to from less well known hotels. Also the ice machines were only on 3 of the 6 floors. Staff was great and my room was comfortable. I will stay again but eat breakfast elsewhere.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 30 mrt 2024
Hi James- Thanks for your candid feedback!!

10/10 – Uitstekend

Beatriz

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 15 apr 2024
Hi Beatriz- Thanks for High Five!!

4/10 – Matig

Suzette

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was rude. Pool was being worked on and I had specifically asked when booking about a pool. Shuttle to the port cost $15 a person. Don’t know that until we got to the port. Would have been nice to know ahead of time so I could have decided of it was worth the money.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 26 mrt 2024
Hi Suzette- Thank you for your feedback, sorry that your stay with us didn't meet your expectations. I have shared your concerns with the leadership team.

10/10 – Uitstekend

LAWRENCE, ALLENTOWN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 26 mrt 2024
Hi Lawrence- Thanks for your positive score! We do appreciate it.

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was very nice and helpful. The shuttle service to and from the airport as well as the cruise ship terminal helps us to get everywhere safely as well as saves us money. It was very appreciated! The complimentary breakfast is always a great way to start the day.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 mrt 2024
Hi Diana- Thanks for high five!!!

10/10 – Uitstekend

Nicole

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 apr 2024
Hi Nicole- Thanks the high five!

10/10 – Uitstekend

Leslie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The people made it enjoyable. Especially front desk
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 mrt 2024
Hi Leslie - Thanks for the positive score!!

10/10 – Uitstekend

Jany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 mrt 2024
Hello Jany-Thank you for the perfect score!!!

8/10 – Goed

steve, st joseph

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 5 apr 2024
Hi Steve- Thanks for High Five!!!!

10/10 – Uitstekend

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff are all amazing, very helpful and friendly!! The rooms and common spaces very clean. Comfortable beds. The shuttle from the airport was quick and the driver was awesome. The only downside was the pool was closed. Perfect place for a night before a cruise.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch- GM op 25 mrt 2024
Hi Heidi- Thanks for high five!!!

8/10 – Goed

Wayne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 mrt 2024
Hi Wayne- Thanks for positive feedback!

10/10 – Uitstekend

Vincent

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 1 apr 2024
Hi Vincent- Thanks for high five!!

8/10 – Goed

Oscar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s great hotel near the Miami Int’l Airport. Quiet area. Clean rooms. Good breakfast.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 mrt 2024
Hi Oscar- Thanks for the positive score!!

8/10 – Goed

Colin

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
On the whole. acceptable but Hotel somewhat tired and beginning to show age. No in room safe. Staff 1st Class cannot do enough to ensure everything to your satisfaction.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 mrt 2024
Hello Colins- thank you for positive feedback!!!

2/10 – Ontzettend slecht

matias, Panama city

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
hotel was over sold , won t ever go to marriot again
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 mrt 2024
Hello Matias- We are sorry to here about the sold out night.

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met partner
People at the front desk were awesome. Unfortunately we arrived later in the evening and airport shuttle was not available
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 mrt 2024
Hi Dawn- Thank you for the positive feedback!!!

2/10 – Ontzettend slecht

ERICK

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel con habitaciones sucias. El servicio del personal es malo. El desayuno muy limitado en horario y opciones. Me hicieron un cargo a mi tarjeta cuando yo pagué todo por Expedia
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 mrt 2024
Hola Erick- thank you for your candid feedback. I have shared your concerns with housekeeping leader.

10/10 – Uitstekend

Patti

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 mrt 2024
Hello Patti-Thanks for the high five!

4/10 – Matig

doreen

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle service was very poor. We called and waited 1 hour and when the shuttle ship up it’s was full and the driver didn’t care that we have waiting that long. We have to Uber to the hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 26 feb 2024
Hello Doreen- I am sorry that things did not go well with our shuttle service. I have shared your concerns with the leadership team to ensure we do a better job.

10/10 – Uitstekend

Eddy

Reisde met een groep
Hot tub out of service. Room had a carpet fresh odor which I did not like. Hotel is nice, but not a great part of town. Staff was friendly. Room and beds comfortable
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 26 feb 2024
Hi Eddy- Thanks for positive feedback!

10/10 – Uitstekend

mario

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El desayuno no es muy bueno
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 20 feb 2024
Hi Mario- Thank you for your High Five!!!

6/10 – Redelijk

susan

Positief: Personeel en service
old and limited amenities. Not much to offer the guest. No hot tub.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 23 feb 2024
Hi Susan- Thanks for your candid feedback. We apologize that we did not meet your expectations.

2/10 – Ontzettend slecht

Donald

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t bother taking the free shuttle from the airport they’re very rude and no point waiting over an hour horrible just take an Uber
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 19 feb 2024
Hi Donald- So sorry for any inconvenience due to delays with the complimentary shuttle service.

10/10 – Uitstekend

MARIA CAROLINA, miami

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicación excelente
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 19 feb 2024
Hi Maria- Thanks for High Five!!!

10/10 – Uitstekend

Lissette, Cabo Rojo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó mucho
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 19 feb 2024
Hi Lissette- gracias por su comentarios positivo!!

8/10 – Goed

Judy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean, and staff was awesome
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 16 feb 2024
Hi Judy- Thanks for positive feedback!!!

6/10 – Redelijk

John

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 feb 2024
Hi John- Thanks for the candid feedback!

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 feb 2024
Hi Francisco- Thanks for the high five!!! We appreciate it.

6/10 – Redelijk

Alvin

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 13 feb 2024
Hi Alvin- Thanks for positive feedback!

10/10 – Uitstekend

BETTE

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mitch-GM op 25 mrt 2024
Hi Bette- Thank you for the high five!!

6/10 – Redelijk

Tammy

Negatief: Voorzieningen
The whirlpool hottub has been out of service since 05/2023 majority of elevators were not functioning and there was a doorstop in the middle of the floor by the door (did not belong there) which I cut my foot open ok and the front desk had to bring me bandages. Breakfast was not good either
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mitch-GM op 1 feb 2024
Hello Tammy-Thank you for your candid feedback. I am sorry to here about your stay. We are addressing your concerns with the leadership team.