2/10 – Ontzettend slecht
Claar, utrecht
12 jan. 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
triest
Wij hadden het Hotel voor 5 nachten geboekt gebaseerd op de ervaringen van waarderingen .
Bij aankomst was de receptionist te beroerd om achter de bali vandaan te komen om de gasten die naar boven wilde uit te leggen hoe de lift waardoor wij maar zijn gaan lopen met het verzoek de bagage naar de kamer te brengen.
Na een half uur op de kamer arriveerde nog steeds de bagage niet en zijn deze zelf gaan halen en zijn er zelf na lange tijd achter gekomen hoe de lift werkte, deze ging met harmonica tralies achter een deur erg ingewikkeld allemaal.
Mijn zoon wilde gaan douchen en gilde dat er een grote kever op zijn rug in de douchebak lag ik ging kijken en het bleek een kakkerlak te zijn deze wilde ik met hand naar buiten gooien maar hij verdween via mijn arm achter de spiegel, dood eng allemaal. Door deze eerste indruk die zo negatief was besloten wij 1 nacht te blijven en de volgende dag uit te checken, dit meldde ik direct aan de receptie en dat was geen probleem, zij zouden alleen deze nacht in rekening brengen.
De volgende dag was de meneer achter de bali er niet meer maar een uiterst vriendelijke dame, tevens bij het ontbijt buffet wederom een super aardig meisje April genaamd, wij vertelde haar over het gedrag van deze man, zij bevestigde dat deze persoon inderdaad zeer onaangenaam was in zijn gedrag.
Door alle toedoen hebben zij deze nacht met 50% korting gecrediteerd, dat was weer erg netjes.
De site komt absoluut niet overeen met de realiteit.