Fotogalerie voor Hotel Dover





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Express Milan - Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.017 beoordelingen
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Pasquale Sottocorno 8, Milan, MI, 20129
Over deze accommodatie
Hotel Dover
Vergelijkbare accommodaties

hotel mythos
hotel mythos
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 10 beoordelingen
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.90 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 015146-ALB-00096, IT015146A1HVM56RNB
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dover Milan
Hotel Dover Milan
Hotel Dover Hotel
Hotel Dover Milan
Hotel Dover Hotel Milan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Dover
7,4
Goed
7,8
Netheid
8,0
Locatie
7,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
6,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 jun 2012
Positief: Netheid, personeel en service
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tanya
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tanya
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angel
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Karsten
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Karsten
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jacob
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jacob
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Pere
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pere
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Heli
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heli
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gabriel
18 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Gabriel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Youssef, Beaconsfield
Reisde met familie
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youssef
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Toni
20 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toni
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Minna
Reisde met partner
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Minna
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tove
16 jul 2024
Tove
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Elad
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elad
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Himanso
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Himanso
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
JOSE
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
JOSE
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
andrea
Zakenreiziger
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
andrea
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
claudia
Zakenreiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ci tornerò
claudia
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Aya
Zakenreiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
エレベーター無しが問題なければお勧めのホテル
Aya
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Jocelyn
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duomo Milan
Jocelyn
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019