Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Rio





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(46 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Milan Malpensa Solbiate Olona
Solbiate Olona
- Gratis luchthavenshuttle
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 325 beoordelingen
De prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
27 sep - 28 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Mazzini 8, Milan, MI, 20123
Over deze accommodatie
Hotel Rio
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.30 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT015146A1C6C3WAJB, 015146-ALB-00306
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Rio Milan
Rio Milan
Rio Hotel Milan
Hotel Rio Hotel
Hotel Rio Milan
Hotel Rio Hotel Milan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Rio
8,2
Zeer goed
8,2
Netheid
9,6
Locatie
8,6
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 sep 2024
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
David
12 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Anneke
16 apr 2023
Anneke
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Jan
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Macy
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Personeel en service
Macy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dave
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dave
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Patricia
Reisde met familie
7 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Vivien
6 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivien
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Troy
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Troy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pattie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pattie
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
carol
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
carol
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ZARINA
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZARINA
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Martine
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martine
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Annalyn
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annalyn
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
sylvia angelica, san francisco
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sylvia angelica
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nubia
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nubia
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Shabnam
18 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen

Shabnam
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Asuncion
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asuncion
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Randy
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randy
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
olga
13 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
olga
3 nachten verbleven in juli 2025