Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Minamiawaji
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Beoordelingen
9,4 op 10 â
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 87
25 nov - 26 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

512-154 Fukurako, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Vergelijkbare accommodaties

Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
- Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, 476 beoordelingen
De prijs is â¬Â 82
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Yoshiko
Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Yin Man
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin Man
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Kenichi
28 okt 2025
Kenichi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
tatsuya
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tatsuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Y
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Y
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Seiji
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiji
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Manami
29 sep 2025
Manami
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Hamsa Shijas
Reisde met een groep
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamsa Shijas
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
äŒè€, makamityo
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
äŒè€
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
SHINGO
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINGO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Helen, Sandbach
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
SIN YAN
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIN YAN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Wan Ting
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
å¡å·¥è¡šçŸåŸæ£
Wan Ting
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Mayumi
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
æ°æã¡ã®ããã¹ã¿ã€ãªãã·ã¥ãªç©ºéãæŒæž¯ã®çºãæ©ãã°çŸå³ãããåºãèŠã€ããã
Mayumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Chak Lam Nicholas
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chak Lam Nicholas
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
??
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 â Goed
ogawa
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ogawa
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 â Redelijk
masami
16 jul 2025
masami
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
?
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
NARUSHI
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NARUSHI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 â Goed
??
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Kwai YukFanny
Reisde met een groep
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwai YukFanny
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 â Uitstekend
Mieko
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mieko
1 nacht verbleven in juni 2025








