Sunrise Awaji
Hotel met een sauna en een restaurant in Minamiawaji
Fotogalerie voor Sunrise Awaji





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Business kamer, roken (Japanese Style) laden

Business kamer, roken (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Droger
Een haardroger
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Business kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Business kamer, niet-roken (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Droger
Een haardroger
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Business Twin kamer, roken laden

Business Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Droger
Een haardroger
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1466-1 Hirotahirota, Minamiawaji, Hyogo, 656-0122
Over deze accommodatie
Sunrise Awaji
Vergelijkbare accommodaties

Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
- Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, 476 beoordelingen
De prijs is € 72
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1080 voor volwassenen en ca. JPY 1080 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sunrise Awaji Inn Minamiawaji
Sunrise Awaji Inn
Sunrise Awaji Minamiawaji
Sunrise Awaji Japan/Minamiawaji
Sunrise Awaji Hotel Minamiawaji
Sunrise Awaji Hotel
Sunrise Awaji Hotel
Sunrise Awaji Minamiawaji
Sunrise Awaji Hotel Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sunrise Awaji
7,2
Goed
6,4
Netheid
5,6
Locatie
7,2
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ひろたけ
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service



ひろたけ
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
YUKARI
Reisde met familie
9 nov 2024
Negatief: Netheid
YUKARI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Hiroaki
2 aug 2024
Positief: Netheid
Hiroaki
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
AMANO
9 jun 2024
AMANO
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Fumio
Zakenreiziger
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumio
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
DAISUKE
19 dec 2023
Negatief: Netheid
DAISUKE
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
FUMIO
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIO
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
みなみ
18 jun 2023
みなみ
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
takumu
28 nov 2022
takumu
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
ミチエ
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミチエ
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 aug 2022
Positief: Personeel en service
手頃な価格のホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Michi
Zakenreiziger
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michi
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
hiro
Reisde met familie
2 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiro
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Noboru
Zakenreiziger
11 feb 2022
Noboru
2 nachten verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Ryosuke
7 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ryosuke
2 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 sep 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jun 2021
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jul 2020
よくある公共施設です
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
mineo
Zakenreiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mineo
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
naomi
2 nov 2019
naomi
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
EMIKO
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EMIKO
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 apr 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018








