Een buitenzwembad

Beoordelingen van Hotel Green Plaza Joetsu

3.5 out of 5
Hotel Green Plaza Joetsu
112-1 Kabanosawa, Minamiuonuma, Niigata-ken

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 41 beoordelingen" "

5,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

ABE

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

EMIKO

Reisde met familie
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Onica

1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Mutsuko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
我喜歡住宿附近就是雪場,可惜今年到12月尾還沒下雪,有點可惜,看過圖片和他人經驗,下雪會很美. 另外就是內部裝修很有歐陸風格,很有特色
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

たんたん

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
スタッフの方たちは、皆さん対応が良かったですが、 部屋に羽アリが出て殺虫剤を貰いました。
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
連泊でしたが、タオルと浴衣の交換がされてなく残念でした。
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

HASHIMOTO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
期待以上のひどさ
期待は底辺からのスタートでした。 駐車場の案内はいいかげん 部屋は埃だらけ(特にベットの下、布団を和室に敷くと丸見え) 大浴場のエアコンは何年ものだろうと驚くほどの埃 できればどこかに買収してもらった方がいいホテルになるのでは?とさえ思いました
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

HIROKI

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
おおむね良好!
GWに宿泊しました。 細かいことは気にしないでEnjoyしましょう!!
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peaceful location. Relaxing spot
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
税およびサービス料: 7,122 円 高すぎませんか? これは、ホテルに支払う料金ではないですよね? 今回の一番の不満足点です。
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Mom+6yrs

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I lover the place, very, very beautiful. But staff don't speak english much. But the place it fantastic, it is so beautiful cover in snow breakfast and dinner are all inclusive, I didn't know until I find the place to eat . You need to mark advance booking, that all. If receptionist can information me that... I give 100% recommend but from my struggles it now 98% lol cuz the place is amazing. PS it very big. Food is very authentic not tourist style
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Pieちゃん, 埼玉県

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スキーに行った。フロント・夕食予約・クローク・レンタルなどの場所の配置が良くない。人が無秩序に右往左往する状態で非常に疲れる。リフトの割引券について聞くと『スキー場と経営母体が違うから何もない』等々こちらが『えっ?』と思う反応をするフロントの人もいる。白馬のグリーンプラザはこんなことはなかったから、がっかりした。上越では一流なのだから、もっとビシッとして欲しいと思う。
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Cheong Hoi Norman

Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Chia-Lin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
以這樣的費用自助餐太簡單
床墊太老舊
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an incredible winter wonderland. Enjoyed our stay very much.
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

taro

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
金返せ~
チェックインに30分以上並んだあげく、部屋に入れず、待ちぼうけ 入った時間は17時 部屋はくずごみがあり 掃除機かけてない状態でした 食事も30分近く並んでやっと入れる始末 冷めたご飯やなれないバイト君 ホテル内での貸しスキーも1時間の行列 クロークも行列 とにかく行列しに行った旅でした 金返せ~❗
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

ロイヤルアフェア, 神奈川

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
プールやゴーカートまで歩いて行けるホテルで子供連れには最高裁だけど、部屋や廊下は古く少し臭いも気になる
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

MIKI

Negatief: Netheid
部屋は、古さを感じてしまいました。 施設は、子供連れには最適でした。
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Chunli, Japan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

yujin

Negatief: Personeel en service
호텔 외관과 주변 경관은 상당히 아름다운 반면 호텔 시설은 너무 오래되었다
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

きよ, 日本

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ビュッフェ形式の夕食は予約制なので早めのチェックインがお勧め
夕食込みのプランで宿泊しましたが、夕食はビュッフェ形式で5会場ほどあり、全てが予約制でした。18時前にチェックインしましたが、すでに1会場は予約で満席。残りの4つのうち1会場は、追加料金が必要。残りの3会場の予約は、全て(最終案内と思われる)20時半以降しか空いていませんでした。夕食込みのプランの場合は、チェックインを早めして、すぐ会場を予約することをお勧めします。
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Kazuho

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Old but Ok hotel
Its a huge hotel with all facilites. The rooms were ok, but you could see that it is an older hotel and could use some refurbishement. The restaurants on site was mostly buffet and not something to write home about. The area is fantastic though.
2 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

JDSAVS, Vancouver, BC

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
From outside the hotel looks grand and impressive, but once you enter it becomes the opposite. The room was musty and had the most uncomfortable bed I have slept on. The shower barely worked and there were cobwebs along the base of the bed and on the ceiling. Don't get me started on the restaurants. Terrible food. Inedible to be honest. I love all styles of Japanese food and have no food issues whatsoever, this food was straight up prison food at best. I would highly recommend avoiding this hotel if you can, especially at the price they charged. I will end on the one good note - the staff were kind, courteous and attentive the entire time.
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

toti, tokyo

Positief: Personeel en service
The location is a100% perfect
Splendid nature n you can rich the Japanese sea only by 90 mn driving.

10/10 – Uitstekend

TATSUYA

Positief: Personeel en service, comfort kamer
ファミリーでお勧め!
4月頭に家族4人(夫婦子供2人)で利用させていただきました。建物がとても可愛く、受付の方もとても気持ちよく対応していただきました。到着が13時過ぎでしたが、そのままチェックさせていただき帰りもお部屋を長く使わせていただき大変利便よく過ごさせていただきました。全体的に経年劣化を感じましたが、目の前がゲレンデで子供連れにとっては何も不自由なく過ごせてこちらのホテルを利用させていただきとても満足しています。お子様とのスキー、スノボはオススメですよ!

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I wanted to enjoy this family focussed stay but...
What I had hoped for in a first time snow stay with 2 young kids turned out to be rather disappointing. I had worked at Big White in BC Canada for a season and saw what a customer service oriented, family friendly resort experience was. This however was a disappointment the moment we left the check-in desk as that's where the only English was... There was nobody willing to speak English and there was no English signage, one outdated English menu, no English rental forms and time and time again we got overlooked only to have 'locals' looked after due to the lack of confidence from staff to attempt to communicate with us. I respect that we were in Japan and that it was their territory but we felt excluded, lost and confused. Eg: lined up for 20 min at the only lunch option only to be told there's a desk with a form (all Japanese!) that we had to put our names on... The actual snow was slushy and half the resort closed and only a couple of chairs spinning. Ended up leaving after just one night. Fortunately my 1 & 3 yr old kids didn't grasp any of this and did have a great time playing in the snow. We captured a few happy snaps but it certainly was nowhere near the experience of a REAL family focussed resort like Big White which is what I had hoped to share in Japan with the kids... If you're willing to learn Japanese for your trip, sure, give it a go but if not, stay away. It's outdated and not customer friendly. I will NOT recommend this to anyone who doesn't speak Japanese.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hassle free
Super convenient with easy equipment and locker rental within the hotel compound. Staff speak very limited English though.

2/10 – Ontzettend slecht

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
금연실에서 담배냄새 엄청 많이 남.
프론트에서 영어 소통 잘 안됨.. 룸 써비스 기본 아니고 신청해야 해줌. 호텔이라기 보단 여관 시스템.

10/10 – Uitstekend

Clement

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely amazing for ski season
I really enjoyed it and so did the boys, on Sen was there massage service was top notch lots of choices with food! Friendly people and authentic! Not touristy at all!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very dated, smells damp and mouldy. Food wasn't great. Very convenient for skiing, as you're right on the hill.

6/10 – Redelijk

Wai Yip

Negatief: Netheid
露天湯泉很好;房間如裝修一下會好些。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

So so for skiing
Not so good The ski rental and lift pass rental are not in one place you need to queue again and it's very far apart from each other

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
時間に余裕を持った行動を勧めます.
現地には,14時30分頃に到着.チェックインの受付を済ませたところ,部屋の鍵の受け渡しは15時からとのことであり,周辺を散策.15時の鍵の受け渡し後,同様にまっている方が大勢居るため,エレベータ前は長蛇の列となりました.宿泊定員に対するエレベータの基数が不足しているようで,エレベータに乗るまでに待ち時間が発生することがあります.脚に自身のある方は,階段の使用をお勧め致します.  夕食については,食事をするレストランを予約するため,待つことはありませんでした.  朝食については,予約無しでレストランに向かいます.そのため,雰囲気の良さそうなレストランでは待ち時間が発生いたします(私の経験では30分まちが一箇所,15分待ちが一箇所,その他は不明).時間に余裕を持って朝食会場に向かう必要があります.  チェックアウトについては,キードロップのシステムがあり,フロントが込み合う時間帯を避けての精算が可能です.  部屋については,廊下の歩行音や廊下を歩く方の話し声が聞こえてくるため,防音性はやや劣る印象があります.また,静かな深夜になると部屋の設備の起動音(エアコンでしょうか?)が度々聞こえ,目を覚ますこともありました.部屋の中の静粛性がもう少しあると良いと感じました.