Shimobe Hotel
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Recreatiepark Fujikawa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shimobe Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 354
24 jul - 25 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 12 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 12 Tatami Mats)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Twin kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1900 Uenotaira, Minobu, Yamanashi, 409-2947
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Shukubo Kakurinbo
Shukubo Kakurinbo
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 40 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3300.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shimobe Hotel Minobu
Shimobe Minobu
Shimobe Hotel Ryokan
Shimobe Hotel Minobu
Shimobe Hotel Ryokan Minobu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shimobe Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
恵介
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
恵介
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
shigeaki
3 mrt 2025
Positief: Comfort kamer
shigeaki
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフのホスピタリティには感心している
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いつ行っても快適
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kenichiro
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenichiro
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshihisa
Reisde met familie en kleine kinderen
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihisa
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
るみ
20 sep 2024
Positief: Personeel en service
るみ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Lobel
15 sep 2024
Lobel
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
christine
Reisde met familie
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
christine
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kenichiro
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenichiro
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
シノブ
Reisde met een groep
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
シノブ
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Fu Lan
Reisde met familie
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fu Lan
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Akihiro, Machidashi
Reisde met familie
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiro
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
???
Reisde met een groep
7 jan 2024
Positief: Personeel en service
???
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
ユウコ
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウコ
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Alexander
27 okt 2023
Alexander
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kazuyuki
Reisde met partner
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kazuyuki
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
KAORU
Reisde met een groep
11 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフはとても親切!
KAORU
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
MASAFUMI
Reisde met familie
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAFUMI
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
REIKO
Reisde met familie
12 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REIKO
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Mayumi
18 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お料理が美味しい
Mayumi
1 nacht verbleven in november 2021