Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1994 Shinhama, Miyazu, Kyoto, 626-0015
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 355 beoordelingen
De prijs is € 53
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jade, Gold Coast
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jade
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yo, Chuouku
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yo
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Guangjing
27 aug 2025
Guangjing
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiromi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
???
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
shuichi
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shuichi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met een groep
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ling Yi
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling Yi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Terry
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
PEI HSUAN
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEI HSUAN
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KAZUMI
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mimi
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great hotel near Amanohashidate
Mimi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
24 jun 2025
???
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hsin
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hsin
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHING YANG
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHING YANG
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maureen
Reisde met partner, Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Maureen
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
King yiu
Reisde met een groep
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
King yiu
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
takuya
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takuya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUNORI
8 jun 2025
KATSUNORI
1 nacht verbleven in juni 2025