La Maison Du Mile-End

3.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast met gratis ontbijt, in de buurt van Universiteit McGill

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor La Maison Du Mile-End

Voorkant van accommodatie
Een koelkast/vriezer, een magnetron, een oven, een kookplaat
Een koelkast/vriezer, een magnetron, een oven, een kookplaat
Gratis wifi
Exterieur

Beoordelingen

4,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Keuken
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Eenvoudige eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
Kookgerei, borden en bestek
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
Kookgerei, borden en bestek
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
Kookgerei, borden en bestek
Gemeenschappelijke keuken
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Klassieke eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
Kookgerei, borden en bestek
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
Kookgerei, borden en bestek
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Smart-tv
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Smart-tv
Een ventilator
Een magnetron
Broodrooster
Oven
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassiek appartement

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een ventilator
4 slaapkamers
Een magnetron
Broodrooster
Oven
  • 4 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 4 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rue Bernard O, Montreal, QC, H2T 2K4

In de buurt

  • Mount Royal Park - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Jean-Talon Market - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Universiteit McGill - 5 min. rijden - 3.0 km
  • Montreal Convention Centre - 7 min. rijden - 4.4 km
  • Bell Centre - 9 min. rijden - 5.5 km

Lokaal vervoer

  • Montreal Park Station - 4 min. rijden
  • Rosemont Station - 13 min. lopen
  • Trudeau International Airport (YUL) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Van Houtte - ‬3 min. lopen
  • ‪Nita Tout Garni - ‬3 min. lopen
  • ‪HELM Microbrasserie - ‬1 min. lopen
  • ‪Maison Sauvage Café - ‬1 min. lopen
  • ‪Théâtre Rialto - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

La Maison Du Mile-End

Bed & breakfast in de buurt van Universiteit McGill
Profiteer bij La Maison Du Mile-End van faciliteiten zoals een gratis selfserviceontbijt, een terras en wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt deze bed & breakfast de volgende voordelen:
  • Een snelle uitcheckservice, houtskoolbarbecues en tuinmeubels
  • Een bagageopslagruimte en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van La Maison Du Mile-End beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en ventilatoren
  • Gemeenschappelijke keukens met grote koelkasten/vriezers, magnetrons en ovens
  • Ledlampen, broodroosters en kookplaten

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis zelfbedieningsontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Grote koelkast/vriezer op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Virtuele receptie
  • Wasserij

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gemeenschappelijke badkamer

Eten en drinken

  • Broodrooster
  • Grote koelkast/vriezer
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron
  • Oven
  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Ledverlichting
  • Ventilator
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie Web Based app voorafgaand aan het inchecken te downloaden.
Reserveren voor de ontbijtservice is verplicht en dient de avond vantevoren te worden gedaan. Het ontbijt wordt op de kamers geserveerd.

Toegang tot accommodatie

Smartslot

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van CAD 5 per huisdier, per verblijf, naast een eenmalige schoonmaaktoeslag van CAD 20
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van CAD 100 te betalen.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: CAD 5 per huisdier per verblijf, plus CAD 20 eenmalige schoonmaakkosten
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 2024-05-31, 296708
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bernard BnB
La Maison Du Mile-End Montreal
La Maison Du Mile-End Bed & breakfast
La Maison Du Mile-End Bed & breakfast Montreal

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij La Maison Du Mile-End?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van CAD 5 per huisdier, per verblijf. Er geldt ook een schoonmaaktoeslag van CAD 20. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij La Maison Du Mile-End te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij La Maison Du Mile-End?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij La Maison Du Mile-End uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt La Maison Du Mile-End?

Deze bed & breakfast ligt in Plateau Mont-Royal, binnen 2 km afstand van Boulevard Saint-Laurent en Mount Royal Park. Ook Universiteit McGill en Montreal Convention Centre liggen binnen 5 km afstand. Rosemont Station ligt op 13 minuten lopen en naar Outremont Station is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over La Maison Du Mile-End

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 56 beoordelingen

4,6/10

Netheid

4,6/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anton

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist hervorragend, der Zustand der Unterkunft eher schlecht und absolut renovierungsbedürftig. Ein kleines Badezimmer für acht Gäste ist an sich zu wenig. Die Badewanne muss unbedingt ausgetauscht werden. Die Klimaanlage ist mit Panzertape abgedichtet, welches sich zum Teil gelöst hat, was jetzt alles nicht professionell ist. Haben das Gefühl, das wir nicht das Zimmer bekommen haben, welches wir gebucht haben.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Voorzieningen
It's in a very safe area. Everyone in the neighborhood was friendly and helpful. I'll for sure be back.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room and cozy. The location makes it perfect to explore and walk around. Will definitely come back next time I'm in town
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Brad

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I missed that it was a shared bathroom so my bad..but to share it with 5 other suites should have been noted. Plus the bathroom was unclean, no shampoo, or other amenities. The promised breakfast was wrong day one and never arrived day two. Bnb is supposed to be a charming experience, this was none of that.
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yedidya Adi

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Jossy

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area around this property was so excellent, but it was the only redeeming quality. For the price of this property, I expected more cleanliness, especially in the bathroom (there was period blood on the floor and the shower was a little questionable) and for the floor in general. The staff never responded to my message with a question and I even called to try to get a hold of anyone. After a couple days I was sent an automatic reply with some information that answered my question. The most upsetting part of this whole stay was the breakfast. This place advertises that breakfast is included but every day there was something missing from our order. First of all, we ordered two breakfasts (one for each of us) and we never got more than one. Secondly, there was always food missing from the one breakfast they gave us. At first it was like we were missing one egg. And then we were missing all the eggs. And then we weren’t given our apples. On the last day we literally only got bread. As young students who were relying on that meal to cut down on our travel cost this is unacceptable. When we contacted the property they were apologetic and said they would fix it (they have a third party providing the food), I was hopefully. But we got even less the next morning. We just wanted them to meet the bare minimum of what they advertised. Breakfast and good service. And this did not happen.
4 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They never answer emails, calls, texts, etc And they take the money out from my account
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were clean and Cool. Breakfast was exactly as described, self served, with some delicious options. Great stay!
3 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Lise

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Disappointing Stay Despite the Great Location This place has so much potential, especially given that it’s in a fantastic neighbourhood - but unfortunately, there’s a serious lack of effort from the hosts. For the price we paid, the experience was extremely underwhelming. It was advertised as a bed and breakfast, but it’s not. You’re given uncooked food and expected to prepare it yourself - using dirty utensils and in an unclean kitchen. To make things worse, some of the food provided was clearly expired, which is completely unacceptable. Very sad to leave such a negative review, but I hope this helps others manage their expectations.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

jayson

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

mirella

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misleading advertising. This is advertised as a B & B but is a Hostel instead. I booked this late at the same night for 2 nights after a long travel trip,it was difficult to find because there was no signage.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le logement était super. Sauf que vous n'avez pas fourni de moyen simple d'y accéder ; il faut appeler pour trouver une solution. Si nous ne pouvons pas appeler, ce serait catastrophique. Il faut simplifier les choses. Permettre au client de payer l'acompte comme il le souhaite, uniquement par carte de crédit c’est difficile pour ceux qui ont des urgences ou de moyens limités attendre longtemps. Sinon, tout s'est bien passé.
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Reginald

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I hope this message finds you well. I am writing to formally request a refund for my recent booking at your hotel. Unfortunately, upon arrival, I found the room in unacceptable condition — it was extremely dirty and clearly not properly cleaned or maintained. Due to the poor hygiene and overall state of the room, I decided not to stay. I believe this level of service is a sign of disrespect to your guests, and I was very disappointed by the experience. Given the circumstances, I kindly ask for a full refund. I hope we can resolve this matter quickly and professionally. Thank you for your attention, and I look forward to your response.
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Kathryn

Negatief: Netheid
I was disappointed in the overall condition of the place, considering I paid $170/night (through Expedia). My room was clean and "nice" enough (sort of shabby chic, but a bit too heavy on the shabby), but the bathrooms were dirty and the two communal back decks had dead plants and bits of garbage and debris. On my last day, both bathrooms were completely out of toilet paper. I texted the property and they replied right away. They sent over some tp within 60 minutes. But...honestly...that should not happen. Running out of coffee is one thing, but realizing there is no TP while you are sitting on the toilet is a whole other ballgame. To summarize, I would describe this B & B as "passable" but with a neglected vibe. If they put a little bit of money and effort into smoothing out the rough edges and doing a few cosmetic improvements, as well as enhancing their overall "organizational flow", it would make a huge difference, because the place has a lot of potential.
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Momo

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lots of warnings

- This is actually a hostel with a shared bathroom between multiple bedrooms. - The lock code was never given to our bedroom but we guessed and it actually was the same code as the main door, so thats not safe at all if all the bedrooms have the same lock code! - There were no towels in our room we had to ask for one and an hour later someone came and dropped them off. - The "free breakfast" is a choice of plain bread, peanut butter, jelly, an uncooked egg or uncooked bacon you are meant to cook yourself in their shared kitchen. And then once you select it they bring it to the shared kitchen fridge in a brown paper bag for you. It's like a sad version of DoorDash. No milk for the coffees - No soap in the shower for the shared bathroom. Just one random Costco shampoo and nothing else. Literally. I had to go out and buy a bar of soap just to use the shower. - No AC, and no screens on the windows so if you are traveling with a pet and want to keep the window open to get some fresh air into the place, you have to limit how wide the window is to keep your pet safe. - The beds had no bedside table so you literally have to put your water glass or phone or whatever else you like to have near you when you sleep, on the floor. - Overall this place has potential if it actually added the basic amenities you would expect. Instead of their sad breakfast offering they should just go get basic simple breakfast and put it in the kitchen.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Mindy

1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Sarah

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is no AC. The room was VERY HOT, there was a fan in our room but it didn’t cool things down, just moved the hot air around. Be advised that the listing mentions heating and Fans, when you follow the check in process, they advertise AC is available. No AC is given. In the room I stayed in it had a window but no screen so bugs could come in, and it was right next to the terrace area so people could reach into the room through the bars. The photos in this listing do not match the actual spaces either. It is a very old building and not modern looking at all. There is also no front desk, which was advertised, it is self check in through the cloudbeds portal which wasn’t clear in the listing either. We arrived at night and there was plenty of parking, had no issues here through out our stay. Be advised this is more of a hostile, with a shared bathroom than it is a hotel with a private room and bathroom. It worked for us for a few nights but definitely wasn’t ideal especially since the listing is misleading, which was disappointing.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Jair De Sousa

Reisde met familie
Old but okay with characteristic vibe.
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dominique

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extrêmement difficile de parler à quelqu'un et de faire la réservation. B&B où il faut pré-commander le déjeuner avant 23h la veille sinon, comme dans mon cas, pas de déjeuner. Très sale, pas d'air conditionné alors qu'il fait plus de 30°C! Pas d'eau, pas de mouchoirs. Salle de bain partagée avec 5 ou 6 autres chambres. Le matin quand je me suis levée, impossible d'aller aux toilettes car il y avait quelqu'un dans la douche! J'ai dû aller aux toilettes au restaurant d'à-côté.... Jamais plus!
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sergiu

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible. Called about parkig since parking was terribly hard to find. They told me its free overnight after 9pm on the street, found a spot, wake up to a parking ticket in the morning. Called them in the moring to tell them to remind customers where ro park and they said to only park on a certain side of the road. Failed to mention many things and terrible communication. Terribly hot and discustingly old in the hostel too. Don't recommend AT ALL
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Erwin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The key issue with this establishment is the huge gap between its online presence and its actual situation. For starters, the name "La Maison du Mile-End is nowhere to be seen. On the door it says "Bernard B&B." After booking, I spoke with someone at the establishment who assured me that I would not need a smartphone to check in. As requested I called in again the day before we left when I was again assured that someone would be there mid-morning. Later that day I received an email with a link to a portal. It enabled me to order breakfast. When we arrived as planned, we could not access the premises as it required a code. We were not given a code and there was no mention of a code during our two telephone conversations. After much effort and help from a stranger, finally someone showed up who accepted our luggage for safekeeping. We said we would be back around 8 pm and were assured that someone would be there -- we just had to ring the doorbell. Again, no mention of a code. Upon arrival in the evening, after endless ringing of the doorbell, someone showed up from outside. When I vented my frustration, he said I better stop talking or he would walk away and not help us; I said not another word. This comment has a 1500-word limit. I have much more to say and will find another way to continue. Bottom line: This establishment should be banned from Expedia's list. It does not deserve to be in business.
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Eric

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
The check-in process was confusing, and it was difficult to get in contact with someone to help
6 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Dominique

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service

Médiocre

L'annonce fait croire que l'espace salle de bain-toilette est dans la chambre. Une salle de bain par étage. Sale. Heureusement, durant notre séjour, il n'y avait pas beaucoup de monde. Dommage, l'hébergement dispose de tout : machine à laver, planche à repasser, machine à café,... Et la terrasse ensoleillée du matin est très agréable.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Tim

Great location. Great price.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lahsen

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I thought by booking the cheapest stay, I was acting smartly only to find out that I `ve ended paying more than if I booked for 5 star hotel. Por service, poor communication, expensive Tax while expedia was advertising free shuttle. Not to count pressures to check in before 12 AM, when I just booked 30 minutes before.
1 nacht verbleven in februari 2025