Fotogalerie voor HOTEL 10





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 155
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 queensize bedden laden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden
9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(66 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Montreal
Centrum van Montréal
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 1.365 beoordelingen
De prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Montreal, QC
Over deze accommodatie
HOTEL 10
Vergelijkbare accommodaties

Le St Martin Hotel Particulier Montreal
Le St Martin Hotel Particulier Montreal
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 2.477 beoordelingen
De prijs is € 190
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Servicetoeslag: 1.3 procent
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CAD 23.00–35.65 voor volwassenen en ca. CAD 23–35.65 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: CAD 35 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: CAD 50 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: CAD 35.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 2026-09-30, 208961
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
10 Hotel
10 Montreal
Hotel 10
Hotel 10 Montreal
Montreal Opus Hotel
HOTEL10 Hotel Montreal
HOTEL10 Hotel
HOTEL10 Montreal
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL 10
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
E
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
E
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Tina
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jackson
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jackson
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennie
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennie
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Anne
Zakenreiziger
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Adrienne
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrienne
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
brian
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
brian
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brenna
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenna
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ahmed
Reisde met partner
5 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Steven v
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Steven v
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JINGXIANG
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JINGXIANG
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Renee-Louise
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renee-Louise
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Donald
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Donald
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shawn, Plattsburgh
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yael
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yael
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
Zakenreiziger
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marcel
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shahrzad
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shahrzad
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Johnathan
Reisde met partner
22 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johnathan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dayna
Zakenreiziger
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dayna
2 nachten verbleven in september 2025