Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Hotel Chez Swann

4 out of 5
Hotel Chez Swann
Montreal, QC

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 573 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 293 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1006 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Perry P

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, spacious and close to shopping, and food. Excellent choice
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Janine, Pickering

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No ac in room I had. Was uncomfortable all night and had to leave early in morning to cool off. Generally I love this hotel but this time I was disappointed.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception team. op 23 mei 2024
Dear Janine, Thank you for taking the time to review your experience at Hotel Chez Swann. It is with the help of feedback such as yours that we are able to continuously improve our service and facilities. Looking forward to welcome you back!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location but construction in Montreal dampens the area, not a fault of the hotel -- hotel is outstanding.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception team. op 22 mei 2024
Dear Brian! Thank you for taking the time to provide feedback on your stay at Hotel Chez Swann. We are pleased to hear that you liked our hotel and enjoyed location!We are very thankful for your high rating. Regards,

10/10 – Uitstekend

Bob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful large modern room, with huge double head shower. Breakfast was basic but did the job.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Austin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay. Exceptionally friendly staff. Some classically beautiful rooms in a lovely building.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 23 mei 2024
Dear Austin, Thank you so much for your 5 out of 5 rating! We are glad to see that we were able to reach the heights of your expectations. We strive for excellence so we're thrilled you appreciated the beauty of hotel. Our staff members are especially happy to hear that their efforts have not gone unnoticed. We are looking forward to welcoming you back in our property. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super cute place
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception team. op 22 mei 2024
Dear Marc, Thank you for your wonderful review on Hotel Chez Swann! We truly appreciate your kind words regarding our hotel. We're pleased to hear that you enjoyed and we hope to welcome you back soon! Warm Regards,

8/10 – Goed

Claudette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool aesthetic. Great location. Breakfast needs improvement; stale pastries. Need microwave
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Piaf

Negatief: Voorzieningen
Terry was amazing and welcoming!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception team. op 23 mei 2024
Dear Piaf! Thank you for choosing Hotel Chez Swann for your recent stay and for such outstanding review! We're glad to know our team took good care of you,we really enjoy being helpful! We do our best to provide an excellent experience for our guests and are pleased to hear that we succeeded in your case. We'd love to welcome you again soon for another incredible experience! Kind regards,

8/10 – Goed

Robert, New Richmond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé, personnel efficace Pas de fauteuil où s’assoir pour écouter la télé ou lire Télé mal placée, sur le côté du lit
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception. op 23 mei 2024
Bonjour Robert! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Sincerement,

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are clean and modern and the hotel is quiet and well located.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Pierre, Montréal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaa
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception team. op 23 mei 2024
Dear Pierre! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Dominic, QUEBEC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abc
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception team. op 23 mei 2024
Dear Dominic! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

8/10 – Goed

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Points forts: hotel au design original dans sa décoration et son aménagement. Petit hotel intime. Bien situé au centre-ville de Montréal. Grandes douches Points faibles: service de chambre sur demande seulement mais on ne vous le dit pas à l'arrivée. Personnel non-identifié, désabusé et désintéressé. Petit déjeuner inclus mais très peu diversifié et dont les tablettes ne sont pas remplies lorsque vides disponible seulement jusqu'à 10h00 même les week-ends et à consommer dans de la vaisselle jetable recyclable. Équipement de chambre mal entretenu (ex: porte de douche branlante, pression d'eau très faible dans la douche Particularité: chambre au 3ème et dernier étage avec puits de lumière sans aucun dispositif pour empêcher l'entrée de la lumière d'entrer (store, toile,...) le matin si on veut dormir.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Perold

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No coffee creamer in room
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Samuel, St Catharine

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception. op 6 mei 2024
Bonjour Samuel! Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Hâte de vous revoir! Cordialement.

6/10 – Redelijk

Daniel

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception. op 6 mei 2024
Bonjour Sara! Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Hâte de vous revoir! Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Martha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
el hotel es muy céntrico para irse a pie desde la estación del tren, la estación del metro Peel se localiza a dos cuadras. El hotel es increíble
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Morteza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noise was a lot at 5:30 am and breakfast was light
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 6 mei 2024
Dear Vanessa! Thank you for your high evaluation! It was a pleasure to welcome you! We hope to see you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

inès

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle chambre, excellent emplacement
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception. op 6 mei 2024
Bonjour Inès, Toute l’équipe de l’Hôtel Chez Swann vous remercie d’avoir pris de votre temps pour partager votre expérience chez nous. Hâtes de vous revoir!

10/10 – Uitstekend

Margo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 6 mei 2024
Dear Margo!Thank you for your high evaluation 5 out of 5! It was a pleasure to welcome you! We hope to see you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Christine

So funky. Great croissant and coffee with juice.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 6 mei 2024
Dear Christine! Thank you for your high evaluation 5 out of 5! It was a pleasure to welcome you! We are glad that you liked the breakfast we offer to our guests! We hope to see you back soon. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Chonghui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
品质与价位基本持平 总体还可以
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 24 apr 2024
尊敬的客人! 感谢您的高度评价! 很高兴欢迎您! 我们希望很快能见到您。 亲切的问候,

6/10 – Redelijk

Grace, Kingston

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre très grande et propre. Le décor est superbe.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception. op 24 apr 2024
Bonjour M. Daniel, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre établissement. La satisfaction de notre clientèle est un point clés de notre mission et nous œuvrons tous les jours afin d'assurer cette dernière. Merci et nous espérons de vous revoir bientôt pour vous offrir le meilleur de nos services. Cordialement,

8/10 – Goed

Anil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 24 apr 2024
Dear IAnil! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Maddy

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception. op 24 apr 2024
Bonjour Maddy ! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Sincerement,

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NA
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 24 apr 2024
Dear Pierre! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

8/10 – Goed

ledio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Almost perfect spot to stay in Montréal
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 24 apr 2024
Dear Ledio! Thank you for your lovely review on Hotel Chez Swann. We are pleased to hear that you find our hotel almost perfect spot to stay in Montreal!We do our best to ensure every stay is special. We look forward to welcome you again! Regards.

6/10 – Redelijk

Shelley

Positief: Netheid
The hotel was woefully understaffed. Don’t stay unless you like loud bass music at night!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 16 apr 2024
Dear Shelley! Thank you for taking your time to share your experience about your stay at Hotel Chez Swann! On behalf of the hotel property and staff please accept our apologies for any inconveniences you faced. Hotel Chez Swann is boutique hotel with twenty-three rooms and we have enough staff members to ensure the quality of the service. We hope that you'll give us another opportunity to provide you with a more positive experience that our guests are accustomed to. Kind regards,

6/10 – Redelijk

yves

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
fenêtres et douche sont décevent
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception. op 16 apr 2024
Bonjour Yves! Nous vous remercions très sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience! Vos commentaires sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer continuellement nos services. Nous tenons à vous assurer que vos commentaires seront pris très au sérieux. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir encore une fois et vous montrer les améliorations apportées par l'Hôtel Chez Swann. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Katrina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved staying here! The room was large and spacious with a great view of downtown Montreal. It was close to everything and the light breakfast included in the morning was appreciated! Would stay again!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 16 apr 2024
Dear Katrina! Thank you for taking the time to leave such a high rating on Hotel Chez Swann! Your kind words regarding our rooms, location and breakfast are truly appreciated. We do all we can to provide an excellent experience for our guests and are pleased to hear that we succeeded in your case. It will be our pleasure to welcome you again! Best regards,

4/10 – Matig

FRANCOIS

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception. op 6 mei 2024
Bonjour FRANCOIS! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Nous espérons de vous revoir bientôt pour vous offrir le meilleur de nos services. Cordialement,

8/10 – Goed

Julia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It had everything I needed for my stay. Convenient location.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 16 apr 2024
Dear Julia! Thank you for your lovely review on Hotel Chez Swann. We are pleased to hear that you liked our location and had everything you needed during your stay at our property! We do our best to ensure every stay is special. We look forward to welcome you again! Regards.

10/10 – Uitstekend

Denise

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception team. op 6 mei 2024
Dear Denise! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

6/10 – Redelijk

Lisa G

Negatief: Voorzieningen
Room 204 was creepily close to the neighboring room as in I could hear them burp in the morning. No thank you & glad no naked time because that would have been public in a sense. Great location. Breakfast could use fresh fruit (apples & oranges last a while) but great!
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Jay

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This may have once been a very nice hotel. The current state of the room was abhorrent. Holes on the bathroom wall, broken tiles, dirt and dust collecting on the window sill. In need of a huge Reno.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

karine, Antwerp

Reisde met familie
Positief: Netheid
We like particularly the space in the room, the decoration. Also the hotel was central to eveyrhing
8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception team. op 4 apr 2024
Dear Irene! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Lynda

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception team. op 4 apr 2024
Dear Lynda! Thank you for taking the time to rate Hotel Chez Swann. We appreciate your high rating! We look forward to welcome you back soon! Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Carolyn

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception team. op 16 apr 2024
Dear Carolyn, I'm sorry to see that you were not satisfied with your stay at Hotel Chez Swann. I wish that we knew more about the problems so we would be able to address them. We hope you will give us another chance to show you the true experience Hotel Chez Swann can offer. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel où nous allons régulièrement. Bon rapport qualité prix. Décor original.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception. op 6 mei 2024
Cher Philippe, Toute l’équipe de l’Hôtel Chez Swann vous remercie d’avoir pris de votre temps pour partager votre expérience chez nous! Hâtes de vous revoir!

2/10 – Ontzettend slecht

keiko

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception. op 16 apr 2024
Chèr(e) Keiko, Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de notre clientèle est un point clé de notre mission . Ça nous fera plaisir de vous revoir dans notre hôtel, et nous vous souhaitons de passer une excellente journées. Sincèrement, Hotel Chez Swann

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception. op 20 mrt 2024
Bonjour David! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Sincerement,

6/10 – Redelijk

stephen

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception. op 20 mrt 2024
Bonjour Stephen! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Nous espérons de vous revoir bientôt pour vous offrir le meilleur de nos services. Cordialement,

8/10 – Goed

Alexandre, Gatineau

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre est bien et l’hôtel bien située. 2 bémols: le déjeuner n’en vaut pas la peine. Mauvais café avec machine défectueuse et croissants moches. J’ai laissé la pancarte pour que la chambre soit faite vers 10:00. Je suis repassé à la chambre à15:00 et ce n’était pas fait. À mon retour à 17;00 les serviettes avaient été changées et les poubelles vidées mais le lit n’avait pas été touché: oreiller au sol et draps défaits. Décevant
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accueil,
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception. op 20 mrt 2024
Bonjour Julie! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Sincerement,

10/10 – Uitstekend

Sophie

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception team. op 4 mrt 2024
Dear Sophie! Thank you for your high evaluation. We hope to see you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Serge, Québec

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement et le prix
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception. op 4 mrt 2024
Bonjour Serge! Nous vous remercions tres sincerement d'avoir pris le temps de paratger votre expérience!Nous esperons vous accueillir de nouveau parmi nous tres bientot. Sincerement,