Een bureau, een laptopwerkplek, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi

Beoordelingen van Hotel Montreal Metropolitan, BW Signature Collection

3.5 out of 5
Hotel Montreal Metropolitan, BW Signature Collection
3400 Boul Crémazie E, Montreal, QC

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 323 van 963 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 334 van 963 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 163 van 963 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 82 van 963 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 61 van 963 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
De kamer was in slechte staat, vloertegels hingen los, badkamer was niet zuiver, algemeen slecht onderhouden. Personeel daarentegen is extreem behulpzaam.
6 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Moise, Ottawa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel de bonne qualité.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Zinaida

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All fine
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Frédérick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel de qualité à un excellent prix qui comprend un buffet pour le souper très abordable pour la qualité, une belle chambre et un excellent confort. Très pratique pour les voyageurs avec un stationnement gratuit et un déjeuner compris.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Shanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were great. It was a bit noisy given it's proximity to the highway.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit déjeuner déplorable avec en sus des récipients en cartons peut-être valable pour un camping !!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Davis op 2 mei 2024
Cher Joseph :Merci d'avoir répondu à l'enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement.Nous avons essayé d'améliorer la qualité du petit-déjeuner. Et nous proposerons davantage d’options dans un avenir proche.Au nom de toute notre équipe, je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous nous avez fournis pour mettre en œuvre des améliorations afin de garantir que nous offrons une meilleure expérience aux clients à l'avenir.J'espère que vous envisagerez de séjourner à nouveau chez nous afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure.Merci!

4/10 – Matig

Beto

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Davis op 3 mei 2024
Dear Beto:Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.Sincerely,The Management

10/10 – Uitstekend

Asif

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's all perfect
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Naser

Good
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ashraf, Ottawa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent rate, clean room and friendly staff
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Jessica Gail

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Parking was very convenient, could use lighting for night time. The first room had a dirty toilet which was addressed to the cleaners and all they did was use a towel that they were randomly carrying to wipe it without any disinfectant. After having to change rooms twice, the room we ended up with was missing hangers and a main garbage bin. The breakfast food looked alot better than it tasted. The dining room needs some fresh updating and should not connect to a private room. Complimentary toiletries consistes of two shampoos and two conditioners but no lotion. The gym had no yoga mat, the equipment was in fairly good order. There was nothing to clean to gym equipment with and there is no general privacy because the gym is right off the elevator. Hotel lists having a pool but there is no pool. Staff were friendly and helpful.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Rosalie

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
The breakfast time not clear so when we went downstairs they said it’s over only few minutes where the food still there, staff so rude….
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Annie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grandes chambres, stationnement gratuit, petit déjeuner gratuit très bien!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

genevieve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je nai rien de negatif a dire emplacement merveilleux
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Prince Alexis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very kindly
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Luce

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Hôtel très propre. Bien situé sauf pour les restaurants
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and quiet the only recommendation is the room who are divided by door need to have silent control
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Julie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'option cusinette n'offre rien il faut aller les cherche à l'accueil.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bien reçue.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kifle

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mustapha

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Davis op 11 apr 2024
Dear Mustapha:Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.Best Regards,Hotel Montreal Metropolitan

10/10 – Uitstekend

N'soki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mon avis❤️
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Annie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre et personnels gentil.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Navleen

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alyson

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien ,bon déjeuner très apprécié bon emplacement, prix très adéquat merci beaucoup
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

JACQUES

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible in all meaning
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Davis op 1 apr 2024
Dear Jacques:Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. We regrated that you marked 1/5 and stated " Terrible in all meaning". Would you mind to say it specifically? Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you.Yours Sincerely,ManagementHotel Montreal Metropolitan

10/10 – Uitstekend

Loïc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je recommande fortement cet hôtel!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manque juste d’un micro-ondes dans la chambre, mais sinon très propre et pratique. De plus, on entend même pas l’autoroute à côté !
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tobenna

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So I stayed my first night on the 25th March 2024 and had minor dinning accommodation issues. My business meeting got extended and I spent an additional night, the 26th. On my way back to Toronto on the 27th, I noticed bite marks all over my body. I visited the hospitalon the 28th and the doctor confirmed they were bed bug bites. I called the manager of the hotel immediately and informed him of the bites. He promised to send his facilities supervisor to inspect the rooms and get back to me, It is 24 hours and no feedback. Terrible.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Davis op 4 apr 2024
Dear Tobenna:We checked the entire room when the current guest leave the room( they do not have complain). We did not find any bed bug in the room.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey.

6/10 – Redelijk

Tobenna

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I had a back ache and the chairs at the dinning were not great for my back. I asked to have my breakfast at the couch in the reception or my bed in my room but I was turned down and forced to have breakfast in the dinning area. But if I do order food from outside, I am allowed to take it to my room or anywhere else in the hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marilee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suprenant qualités prix
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

vung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No ideal
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Cynthia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Odeur de cigarette et de pot dans l’hôtel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Davis op 25 mrt 2024
Bonjour Cynthia:Merci d'avoir répondu à l'enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement.L'hôtel est un hôtel non-fumeur. Nous ferons de notre mieux pour demander à nos clients de ne pas fumer dans l'hôtel.Au nom de toute notre équipe, je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous nous avez fournis pour mettre en œuvre des améliorations afin de garantir que nous offrons une meilleure expérience aux clients à l'avenir.Merci!Hotel Montreal Metropolitain

8/10 – Goed

Ahmed

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

marc

Zakenreiziger, Reisde met familie
Très bien bon service
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a room with cooking space. There was no plate, not a single fork, no pots no pan, absolutly nothing. So I paid extra money to get the kitchen, but there is nothin in the kitchen...
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Sonya

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Randy

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I have several observations about this hotel that I feel compelled to share. While some aspects have already been mentioned, I'd like to provide my perspective as well. Firstly, there is no extractor fan in the bathroom, which posed an inconvenience for my family of four. We had to purchase a Fabreze odour spray to mitigate this issue. Additionally, the noise emanating from the event area downstairs was excessively loud, disrupting our sleep. Despite bringing this to the attention of the front desk, we were informed that there was nothing they could do to address it. Furthermore, the room opposite ours was undergoing repairs, resulting in disruptive drilling and sawing noises as late as 8 pm on one occasion. The lack of soundproofing in the rooms exacerbated this problem, as we could hear every noise from neighbouring rooms, including a check-in process at 3 am. Moreover, the bathroom tubs are narrow, and I unfortunately slipped, resulting in a swollen knee. Regarding the breakfast, it was passable, but lacking in variety. Notably, there was no waffle machine, and the fruit selection was limited to just oranges. The muffins were oddly cut into quarters, and the juices were diluted with excessive ice, diminishing their flavour. Additionally, I found that half of the gym equipment was out of order. On a positive note, the parking facilities were satisfactory.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

George

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and budget friendly
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Irene

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

James

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Next to highway
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jean-François

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre , et confortable
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Lauren

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Abdelhaq

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merci
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Vivian

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
belle cuisinette, propre.
2 nachten verbleven in februari 2024