Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sandman Hotel Montreal - Longueuil





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden, uitzicht op stad laden

Standaard kamer, 2 queensize bedden, uitzicht op stad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, uitzicht op stad (Top Floor) laden

Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, uitzicht op stad (Top Floor)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premium kamer, 2 queensize bedden, uitzicht op stad (Top Floor) laden

Premium kamer, 2 queensize bedden, uitzicht op stad (Top Floor)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden laden

Standaard kamer, 2 queensize bedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(210 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank (Top Floor) laden

Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank (Top Floor)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(47 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, uitzicht op stad laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, uitzicht op stad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

The Ritz-Carlton, Montréal
Centrum van Montréal
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 503 beoordelingen
De prijs is € 512
inclusief belastingen en toeslagen
18 sep - 19 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

999 rue de Serigny, Longueuil, QC, J4K2T1
Over deze accommodatie
Sandman Hotel Montreal - Longueuil
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. CAD 15.95 voor volwassenen en ca. CAD 7.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: CAD 25 per accommodatie, per nacht, maximaal CAD 125 per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 557174, 2026-03-31
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Montreal-Longueuil
Hotel Sandman
Hotel Sandman Montreal-Longueuil
Sandman Hotel Montreal-Longueuil
Sandman Montreal-Longueuil
Sandman Hotel Montreal Longueuil
Sandman Montreal Longueuil Hotel Longueuil
Sandman Montreal Longueuil
Sandman Hotel Montreal Longueuil
Sandman Hotel Montreal - Longueuil Hotel
Sandman Hotel Montreal - Longueuil Longueuil
Sandman Hotel Montreal - Longueuil Hotel Longueuil
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sandman Hotel Montreal - Longueuil
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
8,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Caroline
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid
Caroline
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Aseel
16 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aseel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
charles
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
charles
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine Fleur
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine Fleur
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hassan
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hassan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claira Calderon
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claira Calderon
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pardeep
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pardeep
8 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Zahirul
Reisde met familie
8 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zahirul
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sulabh
Reisde met familie en kleine kinderen
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sulabh
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Skweda
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Skweda
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Nakulakumar
Reisde met familie en kleine kinderen
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nakulakumar
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Amarjit
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Amarjit
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Patrick
6 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Patrick
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sakif Shahriar
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakif Shahriar
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Fahimeh
Zakenreiziger, Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fahimeh
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Ali el Hadi
5 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali el Hadi
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Vivek
Reisde met familie
5 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivek
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Barry
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hossein
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hossein
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
maggie
3 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
maggie
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Andrea
2 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
1 nacht verbleven in augustus 2025