Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
6 okt - 7 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een magnetron
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-1 Kumakura, Mooka, Tochigi, 321-4369
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL R9 The Yard MOKA Inter
HOTEL R9 The Yard MOKA Inter
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 137 beoordelingen
De prijs is € 54
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA
R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard MOKA KUMAKURA
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
Mooka HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard Moka Kumakura Mooka
R9 The Yard Moka Kumakura
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel Mooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jazuo
Zakenreiziger
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jazuo
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
HIROYUKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MASATERU
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASATERU
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tamae
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tamae
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
takaaki
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takaaki
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsue
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsue
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Satoko
11 aug 2025
Satoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
tomonori
Zakenreiziger
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
tomonori
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Akira
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuko
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yasuhisa
Reisde met een groep
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhisa
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
hisashi
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hisashi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Fumio
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Fumio
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yoshimi
28 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshimi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KENJI
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Makotm
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makotm
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASAYA
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAYA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tomoko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIDENORI
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENORI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ryo
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naoko
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
AOKI
5 mei 2025
AOKI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomoki
3 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
1 nacht verbleven in mei 2025