Particuliere eigenaar
Hakuba Märchen House
Hotel aan de piste met restaurant
Fotogalerie voor Hakuba Märchen House





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer, bijgebouw laden

Traditionele kamer, privébadkamer, bijgebouw
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een diep ligbad
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een regendouchekop
Alle foto's voor Twin kamer, bijgebouw laden

Twin kamer, bijgebouw
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een diep ligbad
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een regendouchekop
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers, bijgebouw laden

Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers, bijgebouw
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een regendouchekop
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4383 Hokujo Oaza, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Hakuba Märchen House
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.2 van 10, Fantastisch, 151 beoordelingen
De prijs is € 99
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HAKUBA MÄRCHEN HOUSE Hotel
MÄRCHEN HOUSE Hotel
MÄRCHEN HOUSE
HAKUBA MÄRCHEN HOUSE Hotel
HAKUBA MÄRCHEN HOUSE Hakuba
HAKUBA MÄRCHEN HOUSE Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hakuba Märchen House
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathan
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jonathan
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pascal
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascal
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Leon
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leon
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Timothy
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Samantha, Chesapeake
Reisde met partner
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met partner
18 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
6 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020








