Fotogalerie voor Hakuba Hotel Ougiya





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 137
18 okt - 19 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer, bijgebouw (Economy Japanese Style) laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer, bijgebouw (Economy Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Gelegen in een bijgebouw
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, bijgebouw (Economy Japanese Style) laden

Traditionele kamer, bijgebouw (Economy Japanese Style)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gelegen in een bijgebouw
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6680 Hokujo, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Hakuba Hotel Ougiya
Vergelijkbare accommodaties

The Happo
The Happo
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 19 beoordelingen
De prijs is € 177
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 voor volwassenen en ca. JPY 1200 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 06.30 uur en 23.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ougiya
Hakuba Ougiya
Hakuba Hotel Ougiya Hotel
Hakuba Hotel Ougiya Hakuba
Hakuba Hotel Ougiya Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hakuba Hotel Ougiya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YOKO
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
hiroki
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Nicole
Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michelle
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
carlos
29 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
carlos
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
David Christian
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2025
Positief: Netheid
David Christian
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Tadas
16 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tadas
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yasuaki
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasuaki
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Marlee
Reisde met partner
8 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlee
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
anthony
Reisde met familie
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
anthony
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Pernilla
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Pernilla
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Scott
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Mika
Reisde met familie
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Masahito
11 aug 2024
Masahito
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
あやこ
Reisde met familie
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あやこ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mika
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Josh
Reisde met een groep
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josh
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
7 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
8 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Yuxing
Reisde met partner
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuxing
5 nachten verbleven in februari 2024