Hotel de La Neige

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel recht aan de piste.

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel de La Neige

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Standaard cottage, niet-roken | Kameruitzicht
Superior Twin kamer, niet-roken (East, with Open-Air Bath) | Donzen dekbedden, een minibar, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Receptie
Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (East, with Jacuzzi) | Donzen dekbedden, een minibar, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 236
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe kamer, niet-roken (East, Japanese-Western, Open-Air Bath)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Privébadkamer
  • 42 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer, niet-roken (East)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Cottage, niet-roken (East, Log)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Badjassen
  • 69 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (East, with Jacuzzi)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Junior suite, niet-roken (East, with Jacuzzi)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Happo Wadanonomori, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301

In de buurt

  • Skigebied van de Habuka-vallei - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Happo-one Sakka-skilift - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Happo-One-skigebied van Hakuba - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Happo-one Adam-gondelbaan - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Iwatake-skigebied van Hakuba - 4 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Hakuba - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪日本料理雪 - ‬17 min. lopen
  • ‪アンクル スティーブンス - ‬18 min. lopen
  • ‪ももちゃんクレープ 八方本店 - ‬14 min. lopen
  • ‪万国屋 - ‬19 min. lopen
  • ‪まえだそば店 - ‬18 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel de La Neige

Hotel met een luxe stijl en een boetiekstijl in de buurt van Skigebied van de Habuka-vallei
Een ligging in de buurt van Happo-One-skigebied van Hakuba en faciliteiten zoals een terras, een tuin en een open haard in de lobby maken van Hotel de La Neige de ideale accommodatie. In de buurt van dit hotel kunnen skiërs en snowboarders de piste op gaan en gebruikmaken van toegang tot de piste, skipassen en een skiopslagruimte. Laat jezelf in de spa verwennen met aromatherapie, een massage of reflexologie. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en fietsverhuur
  • Oppasservices (toeslag), meertalig personeel en een kluis bij de receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel de La Neige zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Donzen dekbedden en baby-/kinderbedjes (tegen een toeslag)
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: JPY 3.960 voor volwassenen en JPY 3.960 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Ski-opslag
  • Skipassen
  • Toegang tot skipiste

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • In de bergen
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Aromatherapie
  • Massages in de kamer
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1990
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 02.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen JPY 8000.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen JPY 3500.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 3960 voor volwassenen en ca. JPY 3960 voor kinderen
  • Toeslag voor babybed: JPY 3500.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: JPY 8000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Neige Higashi-kan Hakuba
Hotel Neige Higashi-kan
Neige Higashi-kan Hakuba
Neige Higashi-kan
Hotel de La Neige Hotel
Hotel de La Neige Hakuba
Hotel La Neige Higashikan
Hotel La Neige Higashi kan
Hotel de La Neige Hotel Hakuba
Hotel de La Neige by Onko Chishin

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel de La Neige?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel de La Neige?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel de La Neige van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 236,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel de La Neige te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel de La Neige?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel de La Neige uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel de La Neige een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel de La Neige?

Dit hotel in Hakuba biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in de bergen, binnen 5 minuten lopen van Skigebied van de Habuka-vallei, Skischans van Hakuba en Happo-one Sakka-skilift. Happo-One-skigebied van Hakuba ligt op 0,6 km.

Beoordelingen over Hotel de La Neige

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 143 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 143 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 143 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 143 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 143 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

あやこ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホスピタリティー/おもてなしが最高でした。 イレギュラーなリクエストにも快く対応下さり、お部屋も水回りもとても清潔で、気持ちよく過ごせました。 テラスでのお食事も最高に美味しかったです。 白馬に行く際には必ず再訪します!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sayaka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Daniel

6 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

CHARLES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Edgar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal es muy amable, la parada para el autobús que transporta a las estaciones de ski está justo saliendo del hotel 3 min caminando, te hacen la vida muy cómoda y el desayuno es muy bueno y basto. Sin duda regresaría.
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Gregory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A Wonderful Hotel. And Twice as Wonderful Staff.

I have visited this property four times since 2012. The hotel is beautifully nestled in the forest and lit up with pin lights, the rooms are lovely and spacious and come with a deep plunge bath. It is convenient to walk to the slopes, on the main shuttle service and one can walk to surrounding restaurants, bars and ski rentals. But what stands this hotel apart is the impeccable service from the amazing staff. During ski season they lay out your warm ski/boarding boots at the door, and they help you get transportation to the lifts. At the end of the day they greet you at the door with a smile, take your wet gear and swap back your warm personal shoes. There is a lovely lobby for an apre glass of wine and a fireplace for roasting marshmallows. They help you find reservations to dinner and help you sort transportation to and from. I travel globally for work and leisure, from the smiles to the can-do, and truly helping guest I have found rare a team that could exceed in provincially my an amazing experience. So hotel I give top marks, and for the hotel staff, double that. 👍👏🙏
5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Nichamonkarn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ชอบที่นี่มาก

เราพักที่นี่สองคืนพนักงานต้อนรับดีมากการบริการอบอุ่นอาหารเช้าดีแต่ถ้าจะทานอาหารค่ำค่ำเราพักที่นี่สองคืนพนักงานต้อนรับดีมากการบริการอบอุ่นอาหารเช้าดีแต่ถ้าจะทานอาหารค่ำต้องจองก่อนล่วงหน้า3วัน แต่ติดนิดนึงว่าเราจองห้องอีกแบบแต่ได้อีกแบบ ด้วยเราขี้เกียจค้นหาตอนจอง เลยไม่ได้โต้แย้ง ห้องกว้างดี การบริการดีมาก ห้องสวย อาหารเช้าดีมาก ไม่มากไม่น้อยไป
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is gorgeous. The room had a separate living room with opulent furnishings. The staff was eager to help .
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Rusna

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

cheyenne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best service I have ever experienced around the world! The staff here are amazing. Beautiful rooms with amazing views. The breakfast is a 5 course meal or buffet- highly recommend. They have a free shuttle service which saves you so much $ on taxis. Couldn’t recommend more highly!
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Meng Hui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel service is exceptional. Beautiful room and comfortable bed. Is a historical legendary building.
3 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

マサヨ

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

ひさし

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
大変快適に過ごすことができました。
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Hiromi

2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Tomohide

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備がやや古いですが清潔感はあり、スタッフの対応は非常に素晴らしかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
美味しい食事とスタッフの皆さんの心地良いサービスがあり、大満足な旅でした。ありがとうございました。
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

TOSHIZUMI

1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

けんじ

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

AYAKO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった事 ・レストランのスタッフの方々が素晴らしかったです ・八方尾根まで送迎サービス ・森を眺めてのテラス朝食 残念だった事 ・西館が古くカビ臭い ・氷は有料 古い西館での宿泊でした。 説明を見ても古いとは分からずベットタイプで残りがダブルかツインのみ、ツイン希望でしたので西館を選んだのですが、古くて驚きました。 ロビーはカビ臭く調度品も古かったです。 清掃はとても行き届いていてキレイでしたし、客室はカビ臭くなかったです。 ただバスタブの排水が悪くシャワーを浴びていてもすぐに足元が水で埋まってきて排水溝の水かと思うと気持ち悪かったです。 コンセントも外れかけていました。 とても素晴らしいと思ったのはレストランのスタッフの皆さんの対応でした。 気遣いではなく心配りがあり、とても良くしていただきました。 それまでガッカリしていたのですが朝食での皆さんの接客で全て挽回されました。 ハード面さえ改良されていれば、より満足できたかと思います。
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

AKIHIRO

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

shohei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お世話になりました!

一泊二日の宿泊でしたが、送迎からチェックアウトまでスタッフの方々の素晴らしいホスピタリティに触れられ大満足な日を過ごすことができました。夕食も食材から拘って作られてることが感じられ感激しました。今回、私にとっては初めての高級ホテルの宿泊ということもあり少し背伸びしてしまった部分もあったのですが、誰も拒まないスタッフの方々の笑顔には救われました。いつか必ずこのホテルに相応しい人になってまた訪れたいと思います。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物内はどこもカビ臭いけどステキなホテルだった。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

まな

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
森の中にあって、鳥のさえずりとか聞こえてすごく静かでリラックスできました! 私は、唐松岳に登ろうと思って宿泊したのですが、リフトまでのアクセスもよかったし、他のお店にも行きやすくてよかったです!スタッフの方も気さくに話しかけてくれて嬉しかったです。オススメスポットも教えてくれて嬉しかったです。ありがとうございました。
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Go

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024