Nagasaki Marriott Hotel

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl met 2 restaurants bij een winkelcentrum in Nagasaki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Nagasaki Marriott Hotel

Lounge
Restaurant
Junior suite, 1 tweepersoonsbed, op de hoek | Een minibar, een bureau, verduisterende gordijnen
Club suite, 2 tweepersoonsbedden, op de hoek | Een minibar, een bureau, verduisterende gordijnen
Een minibar, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 164
3 nov - 4 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Executive kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
  • 56 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive studio, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
  • 53 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, balkon

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, balkon

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Club suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 78 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een haardroger
Een bidet
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Junior suite, 1 tweepersoonsbed, op de hoek

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 62 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op stad

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Club suite, 1 slaapkamer, uitzicht op haven

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 73 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Club suite, 1 slaapkamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 83 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op haven (Balcony)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op haven (Balcony)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Club suite, 2 tweepersoonsbedden, op de hoek

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 tweepersoonsbedden

Club suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (View)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Onouemachi 1-1, Nagasaki, Nagasaki, 850-0058

In de buurt

  • Dejima, Nagasaki - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Winkelgalerij Hamano-Machi - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Shianbashi Alley - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Glover Garden - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Inasa-yama - 4 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Nagasaki - 7 min. lopen
  • Nagasaki (NGS) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬8 min. lopen
  • ‪ブルズキッチン アミュ長崎店 - ‬1 min. lopen
  • ‪うまや 長崎店 - ‬10 min. lopen
  • ‪大庄水産 - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks Tea & Café アミュプラザ長崎 本館1階店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Nagasaki Marriott Hotel

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Winkelgalerij Hamano-Machi
Nagasaki Marriott Hotel bevindt zich in de buurt van Dejima, Nagasaki en Shianbashi Alley en biedt extraatjes zoals winkels ter plaatse, een koffiebar/café en stomerij-/wasservices. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een lift, een 24-uurs receptie en een receptieruimte
  • Een portier/piccolo, meertalig personeel en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 207 gastenkamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 55 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, babyreisbedjes en waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.000 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 5.500 voor volwassenen en JPY 3.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Harbella
  • Sushi De Jima
  • Teppanyaki De Jima
  • The Azurite

Dingen om te doen

  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Reisbedje
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (110 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Tapijt in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 13 etages
  • Gebouwd in 2023
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Led-tv van 55 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 11.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bestemmingstoeslag: JPY 500 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 13 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 5500 voor volwassenen en ca. JPY 3000 voor kinderen
  • Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 2000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nagasaki Marriott Hotel Hotel
Nagasaki Marriott Hotel Nagasaki
Nagasaki Marriott Hotel Hotel Nagasaki

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nagasaki Marriott Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Nagasaki Marriott Hotel?

Vandaag, 13 okt. 2025, kost een verblijf bij Nagasaki Marriott Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 3 nov. 2025 min. € 158,40, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Nagasaki Marriott Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nagasaki Marriott Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 11.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Nagasaki Marriott Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Nagasaki Marriott Hotel?

Dit luxe hotel ligt in het centrum van Nagasaki, binnen 2 km afstand van Winkelgalerij Hamano-Machi, Dejima, Nagasaki en Shianbashi Alley. Ook Glover Garden en Oura-kerk liggen binnen 3 km afstand. Station Nagasaki ligt op 7 minuten lopen en naar Station Urakami is het 23 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Nagasaki Marriott Hotel

9,6

Uitzonderlijk

10

Netheid

10

Voorzieningen

9,8

Personeel en service

9,6

Milieuvriendelijkheid

9,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 162 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 162 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 162 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 162 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 162 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

AJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic stay

Just great - this is an excellent hotel…service, comfort, staff, design, location. Would go here definitely again.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Simon-Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel extraordinaire, vue magnifique. Personnel attentionné. À réserver sans inquiétude.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Katherine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous rooms, very attentive service, easily accessible by train and bus, access to cable cars. Would definitely recommend and stay again!
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

MOROHASHI

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kimiyo

Positief: Voorzieningen
スタッフがとても感じが良く、気配りが届いています。   部屋の明るさや広さはとても満足しました。 また夜のディナーがとても美味しく、スタッフの方の対応がとても良かったです。 ただし朝食のメニューバラエティや小さな小鉢や皿の設備がなく、少し不便でした。
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

kosuke

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ming Yee Angela, Allen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was newly opened. Very spacious room. It is evident that the hotel paid a lot of attention to details in designing the room. A wonderful 2-night stay!
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

kazuko

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
夫婦で初めての長崎旅行でした空港からレンタカーで行きました。駐車場が隣のビルにあり、とても不便でした。フロントで近くにタイムズなどはないですかとたずねましたが、返事はありません。翌朝ホテルから出るとすぐ向かいに駐車場がありました。しかも料金は 24時間900円、ちなみにホテルは2000円でした。非常に不満です
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Ari, Henderson

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I recently stayed at this Marriott and would not recommend it for families with small children, giving it a two-star rating. The experience was not kid-friendly. The staff seemed unprepare and indifferent to accommodate families, showing little assistance with our needs, like early check-ins. For a supposedly upscale property, the lack of family consideration and subpar service make this a poor choice for those traveling with young kids. Look elsewhere if you’re bringing children.
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ari, Henderson

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
They’ve got a “customer harassment” policy posted right in the front lobby. I get that nobody should deal with harassment, but it felt super tacky for an upscale place to hit guests with a warning before even saying hello. I’ve stayed at plenty of Marriott properties, and I’ve never seen this before. It really speaks volumes about how the management views customer service. Heads-up, folks.
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Ari, Henderson

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I recently stayed at a Marriott property and had mixed feelings about the experience, warranting a two-star review. The facility itself was impressive—clean, modern, and well-maintained, with great amenities that made the stay visually appealing and comfortable. However, the customer service was substandard and left much to be desired. The staff seemed disinterested and unhelpful, often taking too long to address basic requests, and still got it wrong. To top it off, I was hit with an unreasonable overcharge on my bill that wasn’t clearly explained, and resolving it felt like pulling teeth. While the property itself is top-notch, the poor service and unexpected charges significantly detracted from the overall experience. Marriott needs to step up their customer service game to match the quality of their facilities.
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

MIHO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビュッフェもとても充実しており、飽きないメニューだった ベッドも広くふかふかで快適だった
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

tsu to mu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夫婦二人の年齢からは、夕食の量が多すぎると思います。でもとても美味しいので、勿体なく残して申し訳ありません!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Narumi

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったです。
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもきれいな施設で、ベッドが快適でした。
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Keiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

YUKIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても清潔で快適に過ごせました
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hisako

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Un séjour exceptionnel

Nous avons passé un excellent séjour dans cet hôtel, le meilleur de toutes nos vacances au Japon. L’hotel est magnifique et récent. Notre chambre était très belle, spacieuse et la literie très confortable. Nous avons aussi beaucoup apprécié le lounge. Les plats étaient délicieux et de qualité. Un grand merci à Antonio, le responsable du lounge, pour son professionnalisme. Il nous a même conseillé des restaurants pour la suite de notre voyage.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

MARIPAZ, suffolk

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful setting and centralized location. Very clean and modern rooms with courteous staff
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top notch place to stay while in Nagasaki. As per normal Marriot, the room were impeccable and quite luxurious. The only thing I didn’t like was the WiFi service. It is tied to their Bonvoy services and does not work well with VPN. This is commonly throughout the Marriot system and annnoying from a connectivity standpoint. Ignoring the wireless issues, this was an overall excellent choice. Staff were extremely competent and friendly, food choices (while pricey) were very good. Would visit again and highly recommend.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Masakazu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

hiroe

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Rachel

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

YIFUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
開車的人找飯店入口找的很辛苦,浴室水壓不夠強。服務人員很棒,房間衛浴lay-out很棒!設備用品很高級,檔次很高的Hotel。
1 nacht verbleven in juni 2025