Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

159-2 Kaminishiyamamachi, Nagasaki, Nagasaki, 850-0006
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Wingport
Hotel Wingport
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 817 beoordelingen
De prijs is € 62
12 jul - 13 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. JPY 800 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA Hotel
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA Nagasaki
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA Hotel Nagasaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 jun 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Masumi
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masumi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kami
21 mei 2025
Kami
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
トオル
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
トオル
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
12 mei 2025
???
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ユウシ
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウシ
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
杏子
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
杏子
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MEGUMI
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEGUMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
mayumi
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
mayumi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
???
5 mei 2025
Positief: Netheid
???
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomoko
1 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SOSHI
27 mrt 2025
SOSHI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
よしふみ
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしふみ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Saori
Reisde met familie en kleine kinderen
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saori
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
RUMIKO
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUMIKO
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
yasuhide
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yasuhide
5 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
KYOHEI
2 feb 2025
Positief: Netheid
KYOHEI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Xinyue
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xinyue
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
マサミ
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサミ
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Keiko
4 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Keiko
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
AIKO
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AIKO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
alexandra
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alexandra
2 nachten verbleven in december 2024