Tristar Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor volwassenen, inclusief gratis ontbijt en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tristar Hotel

Lobby
Superior Twin kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Dagelijks continentaal ontbijt inbegrepen
Voorkant van accommodatie
Details aan de binnenkant

Beoordelingen

8,0 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 18 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 13 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 23 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 20 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 31 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 18 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
23 Ly Tu Trong, Nha Trang, Khanh Hoa

In de buurt

  • Lotte Mart Nha Trang Gold Coast - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Vincom Plaza Lรช Thรกnh Tรดn - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Dam Market - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Tram Huong-toren - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Nha Trang Night Market - 13 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Nha Trang (CXR-Cam Ranh) - 47 min. rijden

Restaurants

  • PhแปŸ ngon Hร  Thร nh
  • Bรกnh Canh Cรก Vแป‰a Hรจ - Trแบงn Vฤƒn ฦ n
  • Baskin-Robbins
  • Quรกn cฦกm Chung Anh
  • Com tam Truong Tau

Over deze accommodatie

Tristar Hotel

Hotel in Tran Phu-strand
Als je bij Tristar Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, fietsverhuur en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een bagageopslagruimte, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Tristar Hotel bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Russisch en Vietnamees

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 12 etages
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen jonger dan 16 zijn niet toegestaan in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 16 en ouder zijn welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Gasten jonger dan 16 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Tristar Hotel Nha Trang
Tristar Hotel
Tristar Nha Trang
Tristar Hotel Hotel
Tristar Hotel Nha Trang
Tristar Hotel Hotel Nha Trang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tristar Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Tristar Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Tristar Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Tristar Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Tristar Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Tristar Hotel?

Dit hotel ligt in Tran Phu-strand, binnen 10 minuten lopen van Lotte Mart Nha Trang Gold Coast, Kathedraal van Nha Trang en Vincom Plaza Lรช Thรกnh Tรดn. Ook Xom Moi Markt en Khanh Hoa Museum liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Tristar Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 117 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

Maximo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Retired

It was a good n a very affortable experience. Staff very friend n very helpful. Need a little more detail in cleaning. Bed not changed in 3 days. I do not know what the standard change time is. Overall it was a good experience.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 โ€“ Goed

TAY, Nha Trang,Tristar hotel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luckily the tv movies were in English. Friendly and approachable staff. Not too bad for first timer.
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 โ€“ Matig

KK

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Changed room twice due to aircond problem (first time) and cockroach running around in the room (second time). Third room got the cockroach (2 pcs) too.. sob sob..
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 โ€“ Goed

Marko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mukava hotelli ja henkilรถkunta

Pickup lentokentรคltรค ๐Ÿ‘ myรถs yรถllรค Aulasta sai varattua bussikyydin mรครคrรคnpรครคhรคn๐Ÿ‘ Aamupalalla ei pitkรคlle pรถtki... tosin ei 20โ‚ฌ yรถpymiseltรค voi vaatia ihmeitรค
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 โ€“ Goed

kihag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

์นœ์ ˆํ•œ ์—ฌํ–‰ ์•ˆ๋‚ด

์ „๋ฐ˜์ ์œผ๋กœ ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ์œ„์น˜๋„ ์ข‹์•˜์œผ๋‚˜, ํŠนํžˆ ์—ฌํ–‰ ์•ˆ๋‚ด ๋‹ด๋‹น์ž์˜ ์ž์„ธํ•˜๊ณ  ์นœ์ ˆํ•œ ์•ˆ๋‚ด๋กœ ์ฆ๊ฒ๊ณ  ํŽธ์•ˆํ•œ ์—ฌํ–‰์ด๋œ๊ฒƒ์— ๊ฐ์‚ฌ๋ฅผ ๋“œ๋ฆฐ๋‹ค.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 โ€“ Uitstekend

kihag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Anna, Uk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Friendly staff and comfortable

Staff were super friendly and helpful. They helped us book a transport to I-Resort and gave us lots of advice. Breakfast had a choice of meals and were tasty. Room was clean and comfortable but it was very small and the shower drained slowly. Staff did their best to solve the drain problem and did fix it. Room wa comfortable but lacked Windows to see outside.
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Viktoriya

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

ะะต ะฟะพะฝั€ะฐะฒะธะปะพััŒ

ะ‘ั€ะพะฝะธั€ะพะฒะฐะปะธ ัะตะผะตะนะฝั‹ะน ะฝะพะผะตั€ ะดะปั ั‚ั€ะพะธั… ั‡ะตะปะพะฒะตะบ, ะตะณะพ ะฝะต ะพะบะฐะทะฐะปะพััŒ ะฒ ะฝะฐะปะธั‡ะธะธ.ะะฐะผ ะฟั€ะตะดะปะพะถะธะปะธ ะดะฒะฐ ะฝะพะผะตั€ะฐ, ะฟะตั€ะฒะพะผ ัั‚ะฐะถะต( ะฝะฐะด ะบัƒั…ะฝะตะน).ะžะดะธะฝ ะฝะพะผะตั€ ะฑะตะท ะพะบะฝะฐ, ะฒั‚ะพั€ะพะน ั‡ัƒั‚ัŒ ะฟะพะฑะพะปัŒัˆะต ะธ ั ะพะบะฝะพะผ. ะ’ะธะดะฐ ะธะท ะพะบะฝะฐ ะฝะต ะฑั‹ะปะพ, ัƒั‚ั€ะพะผ ะทะฐะฟะฐั… ะบัƒั…ะฝะธ. ะœั‹ ัƒะถะต ะพัั‚ะฐะฝะฐะฒะปะธะฒะฐะปะธััŒ ะฒ ัั‚ะพะผ ะพั‚ะตะปะต ะธ ะฒ ะฟั€ะพัˆะปั‹ะน ั€ะฐะท ะฑั‹ะปะพ ะพั‡ะตะฝัŒ ั‡ะธัั‚ะพ. ะ ั‡ะตั€ะตะท ะดะฒะฐ ะณะพะดะฐ ะพั‚ะตะปัŒ ะฟะพะดัƒัั‚ะฐะป. ะ‘ะตะปัŒะต ัะตั€ะพะต, ะฒ ะฝะพะผะตั€ะฐั… ัƒะฑะธั€ะฐัŽั‚ ะฟะปะพั…ะพ( ะฒ ั‚ัƒะฐะปะตั‚ะต ัั‚ะตะฝั‹ ะดะฐะฒะฝะพ ะฝะต ะผั‹ะปะธ). ะŸะพะปะพั‚ะตะฝั†ะต ะพะดะฝะพ ะฝะฐ ั‡ะตะปะพะฒะตะบะฐ, ะดัƒัˆ ะตะปะต ะดะตั€ะถะธั‚ัั.ะ’ ะฝะพะผะตั€ะต ะฑะตะท ะพะบะฝะฐ ะฑั‹ะปะพ ะพั‡ะตะฝัŒ ะดัƒัˆะฝะพ. ะŸะปัŽัั‹- ะฟะตั€ัะพะฝะฐะป ะฒะตะถะปะธะฒั‹ะน, ะดะตะฒัƒัˆะบะฐ ะธะท ัะบัะบัƒั€ัะธะพะฝะฝะพะณะพ ะฑัŽั€ะพ ะฟะพัั‚ะพัะฝะฝะพ ะฝะฐะผ ะฟะพะผะพะณะฐะปะฐ. ะ’ั‹ะฑะพั€ ะทะฐะฒั‚ั€ะฐะบะพะฒ ัั‚ะฐะป ะผะตะฝัŒัˆะต.ะ’ะฐะน ั„ะฐะน ั€ะฐะฑะพั‚ะฐะป ั…ะพั€ะพัˆะพ. ะ•ัั‚ัŒ ั€ัƒััะบะธะน ะบะฐะฝะฐะป .ะะฐัˆะตะผัƒ ัั‹ะฝัƒ ะฝะพะผะตั€ ะฑะตะท ะพะบะฝะฐ ะฟะพะฝั€ะฐะฒะธะปัั ะฝะตัะผะพั‚ั€ั ะฝะฐ ะฝะตะดะพัั‚ะฐั‚ะบะธ, .ะะพ ะตัะปะธ ะพะฝ ะฑั‹ะป ั‡ัƒั‚ัŒ ะผะปะฐะดัˆะต, ะพะดะธะฝ ะฑั‹ ะฝะต ัั‚ะฐะป ะถะธั‚ัŒ.
3 nachten verbleven in juli 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ฐฉ์— ๋‚ ๋น ๋ฆฌ์™€ ๋น ์ฟผ๋ฝˆ๋ก€๊ฐ€ ์žˆ์˜€๊ผฌ ์นจ๋•Œ๋ฝ€์— ๋–„๊นŒ ์—ผ์ณฅ ๋ฌป์—ฌ์žˆ์Š™๋‹ˆ๋”ฐ. ๋•€๋นผ๋ƒ„์Œ”๋˜ ๋‚ฉ๋‹ˆ๋”ฐ! ๋š„ ์•„๋ผ์ฐŒ๋จˆ๊ตฌ ๋–  ์ซ—์šด ํ˜ธํ…” ๊บ„์Ž„์š”ใ…Žใ…Žใ…Ž! ํœดํšŒํ•จ๋‹ˆ๋•จ ๊ฐ€์„ฑ๋น„ ์ข‹์€ ํ˜ธํ…”์ž…๋‹ˆ๋‹ค.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, friendly staff

The staffs are very helpful and passion. They have gave a lot of information about Nha Trang, suggestion about where to visit and the range of price for our meal and transportation fees.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ต‰์žฅํžˆ ๊ฐ€์„ฑ๋น„ ์ข‹์€ ํ˜ธํ…” ์ž…๋‹ˆ๋‹ค
2 nachten verbleven in mei 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Kenny, New York

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disgusted with fleas micro bugs on all surfaces

Completely disgusted, disappointed and dissatisfied. I arrived to the hotel after 10 hours of flight and layover only to find out when checking in and getting a room that the hotel room was infested with fleas or some kind of micro bugs. I walked in only to notice that the sink area had them all over, upon further inspection, the headboard, side table, counter under the tv and coffee area had them all over as well. Disgusted as I was, I notified reception and told them about the issue, they said they donโ€™t have any more rooms in that category of one double bed etc, they said I should just stay in the room and the next day I can get my room changed. As disappointed as I was, initially they said they couldnโ€™t do anything, then they finally said they had a family room on the first floor no windows though, I said ok, let me check it out and see. Upon taking the other room, eventually I noticed the walls were dirty and black, at some point after looking closely onto the furniture I noticed more of the flea sized bugs. I immediately notified the front desk and wanted out. What likely traveler would stay in an infested hotel to maybe only wake up with bed bug bites let alone having the fear that they can enter my luggage and Iโ€™d likely be transporting them home. I immediately asked for a full refund as now I had to not only find another hotel to stay but also arrange my own transportation. The reception did not seem apologetic to my circumstance. They said we can offer you a partial
7 nachten verbleven in mei 2018

10/10 โ€“ Uitstekend

WEI-HONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 โ€“ Goed

SEOK-HYUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๋ƒ์งฑ์— ํšจ์œจ์ ์ธ ํ˜ธํ…”

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is good. The staffs are so friendly and helpful. But the room has a bit smelly...
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Roger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Average hotel in good location in need improvement

Average budget hotel near to the beach. We stayed 5 nights (paid in advance - or we would have moved.) On arrival room was not that clean, toilet seat broken. We asked for this to be fixed twice and it was on the second day. The location is ok. It's about 10 minute walk down to the main touristy area of bars, shops and restaurants. Beach is 5 minute walk away. Staff were helpful in arranging things. Breakfast experience was not good. Your free breakfast entitles you to one drink and one food item.. any more and you will be asked to pay. Also the breakfast team were not very helpful of polite. There needs to be a review by management and some changes made to improve this hotel. As it is, we would not recommend.
5 nachten verbleven in februari 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

์นœ์ ˆํ•œ ์Šคํ…๊ณผ ์ฒญ์†Œ ๋ถˆ๋งŒ์กฑ ํ˜ธํ…”

์—ฌํ–‰ ๋งˆ์ง€๋ง‰๋‚  ์ƒˆ๋ฒฝํ–‰๊ธฐ ์ถœ๋ฐœ์ „ 4์ธ๊ฐ€์กฑ 1๊ฐœ ๋ฐฉ์—์„œ ์ง€๋ƒˆ์–ด์š” ์—ฌํ–‰์ž๊ฑฐ๋ฆฌ์™€๋Š” ๋„๋ณด 15๋ถ„์ •๋„ ๊ฑฐ๋ฆฌ๊ณ  ๋‚˜ํŠธ๋ž‘์„ผํ„ฐ๋‚˜ ๋น„์น˜์™€๋Š” ๋„๋ณด7๋ถ„์œผ๋กœ ๊ฐ€๊นŒ์›Œ์š”~ ์ˆ™์†Œ์ฃผ๋ณ€์— ์—ฌํ–‰์ž๊ฑฐ๋ฆฌ์ฒ˜๋Ÿผ ๊ฐ€๊ฒŒ๋‚˜ ์Œ์‹์ง‘์ด ๋งŽ์ง€ ์•Š์•„ ํ•œ์‚ฐํ•ด๋ณด์—ฌ์š” ๊ฒ‰์œผ๋กœ ๋ณด์ด๋Š” ๋ฐฉ์€ ํ˜„๋Œ€์ ์œผ๋กœ ๊นจ๋—ํ•ด๋ณด์—ฌ์š” ๊ทธ๋Ÿฐ๋ฐ ์—ฌ๋Ÿฌ๋ถ„์ด ๊ฐœ๋ฏธ์–˜๊ธฐ ํ•˜์…จ๋Š”๋ฐ ์—ญ์‹œ ๊ฐœ๋ฏธ๋ฅผ ๋ฐ”๋‹ฅ๊ณผ ์นจ๋Œ€์—์„œ ๋ช‡๋งˆ๋ฆฌ ๋ดค์–ด์š”ใ…  ์ข€ ๊ทผ์งˆ๊ฑฐ๋ฆฌ๊ธด ํ–ˆ์œผ๋‚˜ ๊ฐœ๋ฏธ๊ฐ€ ๋ฌธ์ œ๊ฐ€์•„๋‹ˆ์—์š”ใ…  ์นจ๊ตฌ๋ฅผ ๋ˆ„๊ฐ€์“ฐ๊ณ  ์•ˆ ๊ฐˆ์•„๋†“์€๊ฑด์ง€ ์„ธํƒ๋ƒ„์ƒˆ๊ฐ€ ์•„๋‹ˆ๊ณ  ๋จธ๋ฆฌ์ฐŒ๋“ ๋ƒ„์ƒˆ? ๊ทธ๋Ÿฐ๊ฒŒ ๋ฒ ์–ด์žˆ๊ณ  ์ด๋ถˆ์„ ์ œ์ณ๋ณด๋‹ˆ ์šฐ๋ฆฐ ๋จน์ง€๋„ ์•Š์€ ๊ณผ์ž๋ถ€์Šค๋Ÿฌ๊ธฐ๋„ ์กฐ๊ธˆ ๋ณด์˜€์–ด์š”ใ…  ํ˜ธํ…” ํ•˜๋“œ์›จ์–ด๋Š” ํ›Œ๋ฅญํ•œ๋ฐ ๊ด€๋ฆฌ์ƒํƒœ๊ฐ€ ์•ˆ์ข‹์•„ ๋„˜ ์•ˆํƒ€๊น๋‹จ ์ƒ๊ฐ์ด ๋“œ๋Š” ํ˜ธํ…”์ด๋„ค์š” ์ฒดํฌ์ธ์ด๋ž‘ ๊ณตํ•ญ๊นŒ์ง€ ํƒ์‹œ ์—ฐ๊ฒฐํ•ด์ฃผ์‹  ์Šคํ…์€ ์˜์–ด๋„ ๋ฌด์ฒ™ ์ž˜ํ•˜๊ณ  ๋„์›€์ด ๋์–ด์š” ๋ฆฌ์…‰์…˜ ์˜† ํˆฌ์–ด๋ฐ์Šคํฌ ์—ฌ์ž๋ถ„์ด ๊ณตํ•ญ๊นŒ์ง€ํƒ์‹œ ์—ฐ๊ฒฐํ•ด์ฃผ์…จ๋Š”๋ฐ 4์ธ์šฉ 35๋งŒ 7์ธ์šฉ 40๋งŒ์œผ๋กœ ์ด์šฉํ–ˆ๊ณ ์š” ๋“ฑ๋ก๋œ ํƒ์‹œ๊ฐ€ ์•„๋‹Œ ๊ฐœ์ธ์ฐจ์˜€์–ด์š”~ ์ฐจ๋Š” ๋ฌด์ฒ™๊นจ๋— ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ๋“ฑ๋ก๋œ ํƒ์‹œ๊ฐ€ ์•„๋‹ˆ๋ผ์„œ ์กฐ๊ธˆ ๊ฑฑ์ •์€ ์†์œผ๋กœ ํ–ˆ์–ด์š”^^;
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 โ€“ Goed

Min Hee

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๊ฐ€์„œ๋น„ ๊ตฟ~ ๊ฐœ๋ฏธ์™€ ์นœ๊ตฌํ•จ

๋‹ค๋ฅธ ํ›„๊ธฐ์ฒ˜๋Ÿผ ๊ฐœ๋ฏธ๊ฐ€ ์žˆ๊ธฐ๋Š” ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค๋งŒ... ์„ฑ๊ฒฉ์ƒ ํฌ๊ฒŒ ์‹ ๊ฒฝ์“ฐ์ง€ ์•Š์•„์„œ ๊ดœ์ฐฎ์•˜์–ด์š”. ํฐ ๊ธฐ๋Œ€๋ฅผ ํ•˜์ง€ ์•Š์•„์„œ ๊ทธ๋Ÿฐ์ง€ ์ง€๋‚ผ๋งŒ ํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฐฉ ์ƒํƒœ๋Š” ๊นจ๋—ํ•œ ํŽธ์ด์—ˆ์œผ๋‚˜ ์–ด๋ฉ”๋‹ˆํ‹ฐ๊ฐ€ ๊ฐ„์†Œํ•ด์„œ ์ƒดํ‘ธ, ๋ฆฐ์Šค, ๋ฐ”๋””์ƒดํ‘ธ๊ฐ€ ํ•˜๋‚˜๋กœ ํ†ตํ•ฉ๋˜์–ด ์žˆ์–ด ์กฐ๊ธˆ ๋‹นํ™ฉํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋ฆฌ์…‰์…˜ ์ง์›๋“ค๊ณผ ์˜์–ด๋กœ ์˜์‚ฌ์†Œํ†ต์ด ๊ฐ€๋Šฅํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค.๋˜ํ•œ ์นœ์ ˆํ•ด์„œ ์ฃผ๋ณ€ ์ง€๋„๋„ ์–ป์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‚˜ํŠธ๋ž‘ ์„ผํ„ฐ์™€ ๋„๋ณด 7๋ถ„ ๊ฑฐ๋ฆฌ์— ์œ„์น˜ํ•ด ์žˆ์–ด์„œ ์‡ผํ•‘์ด ํŽธํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‚˜ํŠธ๋ž‘ ๋Œ€์„ฑ๋‹น ๋ฐ ๋กฑ์„ ์‚ฌ๋„ ๋„๋ณด๋กœ ๊ฐˆ ์ˆ˜ ์žˆ๋Š” ๊ฑฐ๋ฆฌ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹จ, ์–ด๋ฆฐ์ด๋“ค์€ ํž˜๋“ค ์ˆ˜ ์žˆ๋Š” ๊ฑฐ๋ฆฌ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ํ•œ๋งˆ๋””๋กœ ์š”์•ฝํ•˜์ž๋ฉด ์œ„์น˜๋‚˜ ์‹œ์„ค์ด ๊ฐ€๊ฒฉ๋Œ€๋น„ ๊ดœ์ฐฎ์€ ํŽธ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐœ๋ฏธ์— ๋ฌด๋”˜ ์—ฌ์œ ๋ฅผ ์ง€๋…”๋‹ค๋ฉด์š”...
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 โ€“ Redelijk

speed, hong kong

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ๆˆฟ้–“ๅคง่‡ดๆ•ดๆฝ” ไธ้Ž็‰†ๅฃไธŠๆœ‰ๆœ‰้ปž้ปžๅฐ่Ÿฒ ๆฒๆตดๅœฐๅฐๅคช้ซ˜ ๅŽปๆฐดๅฃ้˜ปๅกž ่ทๅ“ก้žๅธธๅ‹ๅ–„ ่ฉณ็ดฐ่ฌ›่งฃไธๅŒๆดปๅ‹•ๅ…งๅฎนๅŠๆ”ถ่ฒป
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

Clean, close to beach. Very nice breakfast, you have a lot of choice and everyday is difference.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 โ€“ Goed

ALVARO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel cรณmodo. Gran atenciรณn del personal de recepciรณn. Puedes guardar el equipaje y darte una ducha incluso despuรฉs del check out.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 โ€“ Goed

Kelly, HK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly and helpful staff

Near the beach and Nha Trang shopping plaza. Very good location for food
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 โ€“ Redelijk

stanley

1 nacht verbleven in december 2017

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Good budget hotel with set breakfast

Good
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

In city, a bit far from tourist area

Outside main tourist area, 15 min walk, quite location
1 nacht verbleven in november 2017