Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Hotel
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Niagara Falls
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Hotel Niagara Falls
Veelgestelde vragen
Waar ligt Super 8 By Wyndham Niagara Falls On?
Dit hotel ligt in Lundy's Lane, op 0,8 km van Canada One Factory Outlets en binnen 5 km afstand van Fallsview Casino en Clifton Hill. Ook Waves Indoor Waterpark en Niagara Falls Golf Club liggen binnen 3 km afstand.
Beoordelingen over Super 8 By Wyndham Niagara Falls On
Beoordelingen
4,4
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 10 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 10 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 10 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 10 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 10 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
4
5,0/10
Netheid
5,4/10
Personeel en service
3,0/10
Voorzieningen
4,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Sarah
25 mei 2025
Sarah
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
NANCY
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I travel a fair bit and am not usually that picky, but this was by far the worst stay I've had. EVER.
First, their system was down so they refused to check me in unless I paid cash, even though I'd already prepaid through Expedia and showed them my receipt and confirmation. They told me to cancel the reservation (which I had to contact Expedia support to do since it was past the cancellation period - and put in the request - which I did and was advised it would take up to 72 hours to process the cancellation) so I paid cash again assuming I would be reimbursed once the hotel would get access to the system again.
We got to our room and the floors were dirty. The bathroom door did not have a latch nor would it close. The walls were unfinished and the baseboards were disgusting in the washroom. We also did not have any towels, face clothes, soap or anything. The office had closed by the time we'd checked in and noticed these things so there was nothing we could do until the next day. I went into the office to request towels and they gave me 2 little hand towels to use as bath towels and told me that larger towels would not be available until the next day (after I would have checked out).
Once I left I received confirmation that the request to refund the money via Expedia had been denied by the hotel. I called 5-6 times requesting a refund and to speak to the manager but was never given a call back or received my refund. I paid double for the worst stay I've ever experienced.
NANCY
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Veneisha
Reisde met een groep
30 okt 2024
Veneisha
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Alain
Reisde met partner
5 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est en processus de rénovation, mais celles-ci sont defficientes et non-complètes. Le service de nettoyage des chambres est minimal et il faut réellement insister pour faire changer les draps et serviettes. Le déjeuner est très répétitif et peu garni. Notre chambre comportait un matelas fini sur un des deux lits.
Alain
4 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Omobola
Reisde met familie
22 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Omobola
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Berthe
14 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfeast 0/10
Customer service 0/10
Bed broke 2 times
Berthe
4 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Fernanda
21 jun 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expensive for what it is offered.
Fernanda
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Jhana
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mei 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The window did not close. There was no lock on the inside of the door.
The first room we were assigned was not cleaned (coffee cups, unmade bed). The second room was also dirty but “reset”. No cold water. Sticky end tables. All in all it felt very dirty and unsafe.