Crisol Promenade

Hotel in Nice, op enkele stappen van Promenade des Anglais

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Promenade des Anglais, 1 Avenue de la Californie, Nice, Provence-Alpes-Côte d'Azur, 06200

Lokaal vervoer

  • Magnan Tramhalte - 1 min. lopen
  • Station Parc Imperial - 3 min. rijden
  • Nice (NCE-Côte d'Azur) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Le Magnan Brasserie - ‬1 min. lopen
  • ‪Papa Pizza - ‬3 min. lopen
  • ‪California Crêpes - ‬4 min. lopen
  • ‪Bella Ciao - ‬6 min. lopen
  • ‪Coffee Snack - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt de gehele accommodatie helemaal voor jezelf en hoeft dus alleen met je reisgezelschap te delen.

Crisol Promenade

Hotel in Nice, op enkele stappen van Promenade des Anglais
Dit rookvrije hotel beschikt over een conciërgeservice en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes. De huishoudservice is op verzoek beschikbaar.
Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™ heeft 28 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een koffiezetapparaat/waterkoker en designer toiletartikelen. Elke kamer is in eigen stijl ingericht en gemeubileerd. Elke flatscreentelevisie van 40 inch heeft digitale zenders. Elke badkamer is voorzien van een bad of douche en een haardroger. Een gratis babybed is ook beschikbaar. Een schoonmaakservice is op verzoek beschikbaar.

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 14.00 uur en 07.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
1 in totaal

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 6.70 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™?

Ja, bij Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™ zijn huisdieren toegestaan (maximaal 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™ te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™ uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Yelo Promenade Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™?

Dit hotel ligt in Les Baumettes, vlak bij Florida Beach en Promenade des Anglais. Ook Fondation Lenval Hôpital pour enfants en Plage Magnan liggen binnen 10 minuten lopen. Magnan Tramhalte ligt op maar 2 minuten lopen en naar Tramstation Lenval - Hôpital is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Crisol Promenade

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 78 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 170 beoordelingen

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

James

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonder hotel shutdown.
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Andreas

Positief: Netheid
Defekter Fahrstuhl mit Zimmer in der 5. Etage war herausfordernd
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Glenda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful experience proximity to the ocean, shopping and transportation were spot on.
8 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. A lot of road noise from cars and motorcycles
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Isabelle

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
La chambre est très petite, difficile à manoeuvrer et la lampe sur la table de chevet était brisé. L’ascenseur n’a fonctionné que le jour de notre arrivée, en panne pour le restant de la semaine. Même si on nous avait garanti que quelqu’un serait là pour nous aider à descendre nos valises dans les marches le jour de notre départ, personne ne s’est présenté. Séjour correct pour le prix mais je ne recommanderais pas pour plus qu’une nuit ou deux.
6 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Jean, Québec

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Pas d ascenseur pour monter au 3 e étage Apprécierait crédit
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Stephen, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great, room was awesome, hotel was conveniently located. HOWEVER the elevator broke on the first day and never got fixed. We were on the seventh floor and had to climb 139 steps, several times a day. On our last day we arranged for help bringing our luggage down but help did not show up. We are 74 and 71 years old and lucky to not suffer a heart attack. An apology and a refund would be greatly appreciated.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Mendy

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

JOANNA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mark Vincent

Positief: Netheid
Great experience good location
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Phoebe

Positief: Personeel en service
The hotel was in a fantastic location and really easily to get everywhere. The hotel itself was okay, we stayed in room 701 on the top floor - the balcony made the hotel a lot better and it was overlooking the sea. The room itself felt a bit dirty, and was very dusty. The room was also very small, I would recommend the hotel for a 3 night stay but no longer.
7 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kim

Quite old apartment and quite inconvenient
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Camille

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place. Wish there would be someone at front desk more times
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Igor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Obwohl es sich um ein 3-Sterne-Hotel handelt, finde ich es sehr angenehm, dass sowohl eine Kaffeemaschine als auch ein Wasserkocher im Zimmer vorhanden sind. Es ist bereits mein dritter Aufenthalt in diesem Hotel, und ich schätze besonders das nachhaltige Konzept. Verbesserungswürdig ist die Situation mit den Gepäckschließfächern für Gäste, die vor dem späten Check-in (ab 16:00 Uhr) anreisen. Die Schließfächer sind häufig entweder defekt oder bereits belegt. Auch die Zimmereinrichtung könnte praktischer gestaltet sein. Die Nachttische wirken zwar wie Kunstobjekte aus einer Galerie, sind jedoch im Alltag völlig unpraktisch – insbesondere, wenn eine Stehlampe darauf steht, die kaum Platz für persönliche Gegenstände lässt. Insgesamt bin ich mit meinem Aufenthalt dennoch zufrieden. Der fantastische Meerblick lässt die kleinen Mängel schnell vergessen und sorgt für eine entspannte Atmosphäre.
11 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Matthew

Not our favorite
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great!!!Close to the beach ,room was clean and spacious .
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

elizabeth

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
amazing experience highly recommend
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jordan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Daria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Fabien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great, with sea view
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Emma

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most disgusting hotel room I've ever step foot in. Hair all over the floor from the moment we walked in. Bed bugs and blood stains all over the sheets.
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2025