Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Tochigi Nikko





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 273
10 okt - 11 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1541-3 Tokorono, Nikko, Tochigi, 321-1421
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Vergelijkbare accommodaties

Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Hotel Classic
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 985 beoordelingen
De prijs is € 177
12 okt - 13 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko Hotel
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
M.J. van der
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M.J. van der
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
dirk, Bergen
Reisde met een groep
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dirk
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Boudewijn Alting von
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boudewijn Alting von
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Karla
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karla
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shinobu
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jun
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
takamitsu
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takamitsu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mio
29 aug 2025
Mio
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
大輔
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大輔
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kozan
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kozan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TASAKI
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TASAKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Junko
27 jul 2025
Junko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Minoru
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Minoru
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kanae, Toyotashi Kawai-cho
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanae
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SAMUEL, Toulouse
Reisde met partner
13 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAMUEL
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
junichi
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
junichi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
10 jul 2025
Mia
1 nacht verbleven in juli 2025