Warmwaterbronnen

Beoordelingen van Hoshino Resorts KAI Kawaji

4 out of 5
Hoshino Resorts KAI Kawaji
22 Kawaji Kawaji-onsen, Nikko, Tochigi

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 86 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ming Sen Ivan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Chi Wai

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
溫泉非常好,環境十分舒適,員工服務態度非常好
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Simone

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience - food, onsen and experiences (such as paper making)! Staff is incredibly friendly and helpful. The place is really stunning, especially at night where the atmosphere is just incredible. In particular, bathing in their open air onsen while snowing was just a dream. We loved every second! A suggestion to travellers from Tokyo: the most convenient way to get there (despite what google maps says) is the Tobu line service from Asakusa station to Kinagawaonsen, changing with a local service to Kawajii-Yumoto (the hotel will pick you up at the station). It may be slightly longer than other options but it’s very comfortable and easy.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HYUNJEONG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lai Fong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Terry

Reisde met familie
It's our fault for booking a non-refundable hotel but given our cat got a blood clot and required daily supervision, we had to cancel our trip. Hoshino Resorts KAI Kawaji, with almost a month in advance, did not care about our situation and wouldn't even give us a voucher to reschedule and happily pocketed our $700. Again, it is our fault, but we will not do business with non-refundable hotels again. Lesson learned.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Tsz Ching

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful experience. Nice staff and a very relaxing environment
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kodai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kenlong

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good food Good Onsen ..Employees were rather weak at speaking English but were very helpful and polite
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
飯店設施和服務人員素質都非常好,但是交通真的不便利。
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is amazing! The view from my room was why I initially chose this ryokan, and the outside onsen is a must. The foot bath was a lovely surprise as it gives you a breathtaking view of the running stream and mountains in the distance. The half board was the best I’ve ever had—such thoughtful flavors (I especially liked the pickles)! Plus, the people are so nice here! (I was happy to hear there was a shuttle offered to go back to the Kawaji Yumoto train station though I did walk about 11 minutes going.) I would definitely come back to this ryokan if I’m ever in the Nikko area again. Thank you so much! Some things to note: there are some medium sized flying bugs that will glue themselves to the sliding door. Be careful opening/closing the door if you don’t want them to get in. (I hate bugs but I reminded myself that I am in nature and visiting their territory. ;p) Also, my intended train going back to Tokyo from Kawaji Yumoto was fully booked, so the station agent explained that I had to transfer a few times to get back to Tokyo. A minor inconvenience since I arrived 40 minutes later than my intended time. Not a lot of trains come through though, so you might want to keep this in mind when booking your stay.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Chau Ping

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gen

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

TSE WAI RONNY

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寧靜舒適服務10分好,職員友善,食物一流十分滿意
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

wing lok

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kshy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing time, the ryokan was beautiful, people extremely nice and the food was excellent!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Man Chiu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

hsinping

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Thanatorn

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

CHENYIN

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and memorable stay!
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

CHUNG SHAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
員工服務很好,若加強送迎服務更好。

10/10 – Uitstekend

Ruoran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely 5-star service, great environment, our room was facing the mountains, giving us a calm and relaxing vibe, the hot spring experience was amazing with tasty lemon water, tea and popsicles. Definitely get the half board option, great food with a good variety each day, and there aren't many restaurants nearby. Amenities were kinda old but super clean.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Beautifully quiet isolated resort. Limited train service to the area and no taxis. Food service and onsen were excellent, after they initially could not find our reservation.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay in for relaxation, the city around is abandoned
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Fun Sing Albert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

RAPHAEL YULHAY

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

HAU MING PAULINE

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

chiapei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
100分的住宿體驗
進來就不想出去了、讓人能好好放鬆的度假村、有足湯跟大眾池。房間很大。
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Lau Kar Ming

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hang Yi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日光美好的一次!
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Chi Man Flora

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly and provides personal recommendations for sightseeing and dining. Food is delicious and thoughtful, with a great selection of sake at affordable prices. Room is spacious.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

thalia

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Li chen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
完整的設備,飲食、房間、景觀都好、特別是吹風機是我曾經住宿過的溫泉飯店最好的,2分鐘的交通車到火車站又近轉乘方便!
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Kam Ping Amelia

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

CHI FAI THOMSON

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic environment and hospitality, and the foods are amazing!

10/10 – Uitstekend

Younsoo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Onsen Ryokan! I meant to book Nikko but ended up booking here by mistake but I feel like I found another great Onsen Ryokan! Transportation was bit inconvenient and communication about the shuttle bus to the station was amiss but overall, this place was a great place to get away and to rest and enjoy the natural springs and the nature.

6/10 – Redelijk

Hoi lun

2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Bee Choo Christina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice onsen hotel
Very nice onsen hotel. We love the one night stay there.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Yvette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and clean surroundings.

10/10 – Uitstekend

SIU TSAU

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Chiw

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing, quiet surrounding
2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

PA ANNILA

10/10 – Uitstekend

Wa Jen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in a beautiful natural surrounding. Excellent food and staffs go out of their way to help and provides amazing experiences to guests. Will definitely stay here again and will look for all other KAI hotels when I visit other parts of Japan.
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

INOUE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゆったりまったり‼️
連泊しましたが、部屋のソファー・堀炬燵・ベット・温泉がとても快適で、ゆったりと出来ました。朝夕食とも手間の掛かっているお料理で、美味しく感動しながら頂く事が出来て量も十分でした。土鍋のご飯が特に美味しかった。 スタッフの皆さんの笑顔と挨拶が、居心地の良さを倍増させていると思います。
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

POYU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
傳統的日式建築
不錯的體驗, 傳統的日式建築, 很棒的經歷.
1 nacht verbleven in februari 2020