nhow London

4.0-sterrenaccommodatie
Milieuvriendelijke accommodatie met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor nhow London

Bar (ter plaatse)
Lobby
nhow Deluxe Superior | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Kamer (nhow - Penthouse) | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
nhow Suite | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
VIP Access

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Bar
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 201
inclusief belastingen en toeslagen
27 okt - 28 okt

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

nhow Superior Room

9,0 van 10
Fantastisch
(50 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Nhow Premium Room

8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

nhow Suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een diep ligbad
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
  • 47 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

nhow Deluxe Premium

8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

nhow Deluxe Superior

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Suite (nhow (Extra Bed 2 Ad + 2 Ch))

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
  • 47 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Suite (nhow (Extra Bed 3 Ad + 1 Ch))

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
  • 47 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer (nhow)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer (nhow (Extra Bed 2 Ad + 1 Ch))

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer (nhow (Extra Bed 3 Adults))

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer (nhow - Penthouse)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 76 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2 Macclesfield Road, London, England, EC1V 8DG

In de buurt

  • St. Paul's Cathedral - 4 min. rijden - 2.0 km
  • Liverpool Street - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Brits museum - 6 min. rijden - 2.9 km
  • London Bridge - 6 min. rijden - 3.1 km
  • Tower of Londen - 6 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Angel Underground Station - 9 min. lopen
  • London Old Street Station - 12 min. lopen
  • Londen (LCY-London City) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬3 min. lopen
  • ‪The Wenlock Arms - ‬6 min. lopen
  • ‪Breakfast - ‬1 min. lopen
  • ‪William IV - ‬5 min. lopen
  • ‪The Rugged Bunch - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

nhow London

Hotel met een chique stijl en een duurzaam beleid in de buurt van Liverpool Street
Met voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, een bar en een fitnesscentrum kom je niets tekort bij nhow London. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Guilty London, serveert lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een businesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen (toeslag)
  • Een lift, een rookvrije accommodatie en 3 vergaderruimtes
  • Een bankethal, een kluis bij de receptie en conciërgeservices
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel, de nabijheid tot het openbaar vervoer en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 190 kamers bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Herbruikbare koffie-/theefilters, recycling en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en douches
  • Milieuvriendelijke schoonmaakproducten, gratis baby-/kinderbedjes en koffiezetapparaten/waterkokers

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Green Key, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beveiligde overdekte parkeerplekken ter plaatse (GBP 37 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 11.30 uur in het weekend: GBP 21 tot 23,50 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bar
  • Guilty London

Dingen om te doen

  • Fietsenopslag
  • Fietsenverhuur
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 100% hernieuwbare energie
  • Art-decoarchitectuur
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2018
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem
  • Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Herbruikbare koffie-/theefilters
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 35 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal (maximaal 25 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 21–23.50 per persoon
  • Toeslag voor overdekt parkeren: GBP 37 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 35 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Feel Safe at NH (NH Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nhow London Hotel
Nhow Hotel
nhow London Hotel
nhow London London
nhow London Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij nhow London?

Ja, bij nhow London zijn katten en honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 25 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van GBP 35 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij nhow London?

Vandaag, 12 okt. 2025, kost een verblijf bij nhow London van één nacht voor twee volwassenen op 27 okt. 2025 min. € 200,64, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij nhow London te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 37 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij nhow London?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij nhow London uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt nhow London?

Dit milieuvriendelijke hotel ligt in Centrum van Londen, binnen 2 km afstand van Kunstcentrum Barbican, Liverpool Street en Brick Lane. Ook St. Paul's Cathedral en Russell Square liggen binnen 3 km afstand. Angel Underground Station ligt op 9 minuten lopen en naar Old Street Underground Station is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen over nhow London

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 776 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 152 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1009 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cliscia

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Danny, Molenbeersel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke uitstraling
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and comfortable hotel with very friendly staff. Ahmad at the breakfast service was particularly friendly and professional. Thanks!
3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

lukas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Davood

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very thoughtful, full of surprises
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First off, the hotel is just so cool. Very theatrical and hip. We stayed in a studio and it was amazing. Huge with fun little accents throughout, including a stunning soaking tub with bath salts. But what made our stay truly wonderful was the staff. They went above and beyond to ensure my partner had an unforgettable birthday. I won't say everything they did because that would put them on the spot for doing it for everyone, but suffice it to say, they deserve 5 stars for effort and execution. What a great, great hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Areej

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NHow is literally one of my favorite budget friendly hotels. You will get value for money Rooms are spacious and clean, the staff is friendly, the modern artistic design is an experience by itself Would definitely come back again
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely hotel
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ayman Khalil

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful and rooms are so nice. Given that our main objective was the university setup for my daughter , the location was perfect.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Takako

Had
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is superb. Spotlessly clean and very helpful staff.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Bre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Close to tube and easy walkability.
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Miriam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is fab, very clean and lovely staff. I unfortunately didn’t have a great experience. The aircon stopped working in my room during the night and the WiFi was essentially non existent. I also had dinner and paid £20 for a tikka dish which only had 2 bits of chicken in it. Aside from that, they were super nice and wanted to fix my issues at checkout.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Frankie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Funky decor, good facilities and good service.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Melissa Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One night stay at NHOW. Very modern and chic rooms. All with a British royalty theme. Hair dryer and iron and ironing board in room. Plenty of plugs and usbs in the room. Staff were very friendly and present on reception at all times. Luggage facility available too
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff excellent. Beautiful rooms
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ahlem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel près de la gare de king’s cross. Transports accessibles. Propre et calme.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stat from start to finish, staff were friendly and nice to talk to, the room was beyond comfortable and had lots of homely comforts, the dinner and breakfast were absolutely scrumptious and the cocktails were on point! Highly recommend and will definitely be back again!
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Lisa

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Standard of cleanliness was lacking and the shower was blocked with limescale. Natueal dayThe room service was poor. Pretty hotel but style over substance. Too much attention has been paid to decor and n
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Thibaut, London

2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay the hotel is very well situated with easy access, the stuff is very polite and will go the extra mile to keep guests happy. A special thumbs up to Pedro restaurant manager for such a customer oriented attitude, great job….keep it up.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Maxine

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Monty

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
3 nachten verbleven in augustus 2025