Hoshino Resorts KAI Kinugawa
Ryokan met gratis ontbijt, in de buurt van Tobu World Square
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hoshino Resorts KAI Kinugawa





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 403
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, Outdoor Bath, RA3) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, Outdoor Bath, RA3)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, TA3) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, TA3)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

308 Kinugawa Onsen Taki, Nikko, Tochigi, 321-2526
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 562 beoordelingen
De prijs is € 256
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn Nikko
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn
Ryokan Hoshino Resorts KAI Kinugawa
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn Nikko
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Nikko
Ryokan Hoshino Resorts KAI Kinugawa Nikko
Nikko Hoshino Resorts KAI Kinugawa Ryokan
Hoshino Resorts Kai Kinugawa
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Nikko
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Ryokan
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Kinugawa
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lindsey
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Lindsey
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
thomas
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
thomas
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
LING-JIUAN
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LING-JIUAN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Birthday getaway
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
IRIS
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IRIS
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
PI-JUNG
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PI-JUNG
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kwok Chiu
8 feb 2025
Kwok Chiu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice getaway




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
CHING-CHIEN
Reisde met familie
15 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the money spent.
CHING-CHIEN
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
lap kei
6 jan 2025
lap kei
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Maria Cecilia
Reisde met partner
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Cecilia
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alvin
20 dec 2024
Alvin
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ChiuChun
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ChiuChun
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ythien
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ythien
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Luk
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Luk
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HsinFei
Reisde met familie
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




HsinFei
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Laurie
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurie
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Julie Hsiu Yun
Reisde met familie
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie Hsiu Yun
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
fu min
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fu min
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aki
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YU CHUNG
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YU CHUNG
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Samantha
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samantha
1 nacht verbleven in oktober 2024