Hotel Harvest Kinugawa
Resort met 2 restaurants, op loopafstand van Tobu World Square
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Harvest Kinugawa





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe kamer (Western) laden

Deluxe kamer (Western)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14-10, Kinugawaonsenohara, Nikko, Tochigi-ken, 321-2522
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 561 beoordelingen
De prijs is € 235
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2695–2695 voor volwassenen en ca. JPY 1100–1705 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Harvest Kinugawa Nikko
Hotel Harvest Kinugawa
Harvest Kinugawa Nikko
Harvest Kinugawa
Hotel Harvest Kinugawa Nikko
Hotel Harvest Kinugawa Resort
Hotel Harvest Kinugawa Resort Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Harvest Kinugawa
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
タエコ
9 aug 2022
タエコ
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
j
21 sep 2021
j
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
RIO
26 dec 2020
RIO
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Seiichi
28 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
満足
Seiichi
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
karube
10 sep 2018
karube
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良い^ ^
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jul 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Chun Yu
24 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Yu
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
roy
19 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
roy
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Pat, Bangkok, THAILAND
16 okt 2017
Pat
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
SANGCHEUL
3 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
SANGCHEUL
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Shotaro
13 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shotaro
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
WeiChun
2 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常滿意
WeiChun
1 nacht verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Jackie
20 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jackie
10/10 – Uitstekend
eiji, 神奈川県
17 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
森の中の静かなホテル
eiji
8/10 – Goed
Sergey
14 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sergey
10/10 – Uitstekend
Krasnova
9 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krasnova
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel , large room
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer