Hotel Natural Garden Nikko
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Natural Garden Nikko





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken laden

Deluxe kamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1825-3 Hanaishi-cho, Nikko, Tochigi-ken, 321-1435
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Sunshine Kinugawa
Hotel Sunshine Kinugawa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 484 beoordelingen
De prijs is € 104
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Natural Garden Nikko
Hotel Natural Garden
Natural Garden Nikko
Natural Garden Nikko Nikko
Hotel Natural Garden Nikko Hotel
Hotel Natural Garden Nikko Nikko
Hotel Natural Garden Nikko Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Natural Garden Nikko
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
21 mrt 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Naowarat
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naowarat
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sachiko
Reisde met familie
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sachiko
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
KEIKO
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner, Reisde met familie
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Liguang
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liguang
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
かの
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
かの
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
A.BHIMJIYANI
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wierd Onsen hours
A.BHIMJIYANI
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
RIEKO
27 mei 2024
RIEKO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Futoshi
Reisde met een groep
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Futoshi
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
TAKAKI
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAKI
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
JOYCE
7 apr 2024
Positief: Personeel en service
JOYCE
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Akira
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
おとめ
Reisde met partner
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
おとめ
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Rieko
Reisde met familie
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rieko
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
QIYU
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
QIYU
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
?
17 nov 2023
?
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jurina
26 okt 2023
Jurina
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
KIYOKO
Reisde met familie
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIYOKO
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
KENJI
Reisde met familie
12 aug 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
KENJI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Hyeongseok
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyeongseok
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Vanni
17 jun 2023
Vanni
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
MEI-CHI
Reisde met familie
18 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI-CHI
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Toshifumi
Reisde met partner
7 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshifumi
8/10 – Goed
Clive
26 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clive
4 nachten verbleven in oktober 2022