Nikko Station Hotel Classic

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Nikko, in de buurt van Toshogu-heiligdom

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Nikko Station Hotel Classic

Exterieur
Spa
Suite | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Receptie
Twin kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 201
13 okt - 14 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

8,2 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-1 Aioi-cho, Nikko, Tochigi-ken, 321-1413

In de buurt

  • Kirifuri-schaatsbaan van Nikko - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Shinkyo-brug - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Rinno-ji-tempel - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Toshogu-heiligdom - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Edo Wonderland - 17 min. rijden - 12.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Nikko - 1 min. lopen
  • Shimoimaichi-eki - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪日光ぷりん亭 - ‬7 min. lopen
  • ‪味処 あずま - ‬3 min. lopen
  • ‪ラーメン梵天日光店 - ‬6 min. lopen
  • ‪THE KICHI - ‬1 min. lopen
  • ‪かまやカフェ・デュ・レヴァベール - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Nikko Station Hotel Classic

Hotel in de buurt van Toshogu-heiligdom
Nikko Station Hotel Classic biedt onder meer voorzieningen zoals een overdekte warmwaterbron (onsen in Japanse stijl) aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Warmwaterbronnen in de buurt, parkeerplaatsen (toeslag) en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een lift, gratis kranten en een kluis bij de receptie
  • Een cadeauwinkel, een automaat en een bagageopslagruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 71 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 500 per dag)

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Warmwaterbronnen
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je wilt dineren in het hotel, dien je voor 19.00 uur te arriveren.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 500 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Classic
Nikko Station Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel
Nikko Station Hotel Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel Nikko

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nikko Station Hotel Classic?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Nikko Station Hotel Classic?

Vandaag, 12 okt. 2025, kost een verblijf bij Nikko Station Hotel Classic van één nacht voor twee volwassenen op 13 okt. 2025 min. € 199,21, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Nikko Station Hotel Classic te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 500 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nikko Station Hotel Classic?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Nikko Station Hotel Classic uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Nikko Station Hotel Classic?

Dit hotel in Nikko ligt binnen 2 km afstand van Nikko Nationaal Park, Nikkō Houtsnijwerk Centrum en Shinkyo-brug. Ook Rinno-ji-tempel en Kunstmuseum ter Herdenking van Kosugi Hoan in Nikko liggen binnen 2 km afstand. Station Nikko ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Nikko Tobu-nikko is het 2 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Nikko Station Hotel Classic

8,6

Uitstekend

8,8

Netheid

9,0

Locatie

8,8

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 437 van 986 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 427 van 986 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 986 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 986 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 986 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dorien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top hotel!

Verzorgd en mooi klassiek hotel. De kamer was erg schoon en ruim. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was fijn. Wij hebben bijzonde genoten van de onsen die al bij de prijs in zat!
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

kees

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed bereikbaar

Prima ligging. Tegenover station en ca. 30 minuten lopen naar de tempels. Overigens kun je alles ook prima doen met openbaar vervoer. Bus vertrekt tegenover het hotel, ieder half uur.

8/10 – Goed

Caroline

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The stay was mostly as expected but we were very disappointed in the breakfast buffet - nothing nutritious or healthy on offer.
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Dermot, Waco

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The check-in process was fine, arrived very early and they held our bags until check in time. The room was generally clean but a lot of stains on the floor carpet, shower curtain and torn wall paper. The breakfast was just fine, fairly Japanese as you would expect, staff great in the breakfast area. I have seen the same stains in other reviews (from months ago) and the carpets have not been cleaned (room 315), carpet cleaning is not that difficult. Expect better quality in Japan. The staff at the reception area were great. The staff the the restaurant were terrible, we arrived looking for a table and they shouted at us to get out. I have encountered this in China but not in Japan. We were pushed out of the restaurant, the man then pulled a table across the door and placed a sign stating that they were full. Disgraceful way to treat guests. The two staff in the restaurant should be removed ( incedent 5th Oct 2027) The bar is ok but not open on Sundays, this should be added to the hotel overview notes.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Kyoko

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
外国の方もたくさんおられましたが、一人一人丁寧に説明されてました
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

friedrich

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
room had a platform for three mattresses although booked a double and hence no space for anything. everything VERY basic and worn. bathroom atrocious, all plastic walls and floor, a plastic shower curtain that had not been cleaned in a long time. there is what’s optimistically called a lounge: a number of chairs and a coffee/tea machine. however this “lounge” is only open for a few hours in the morning and again a few in the evening. breakfast is also clearly not their strength at this hotel, with a very limited selection of foods neither western nor japanese.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay in Nikko. I would definitely stay here again.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Matsuoka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応,お部屋も適度に広く清潔でよかった 朝食も十分な美味しさ 駅近でも静かで便利で駅スパもgood
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Richard, Longwood

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely way to start your journey into Japan’s remote towns and forests.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Sumire

Reisde met een groep
2度目の利用者です 今回は工事中でした。 友人が予約をしたので、しょうが無いかなと。 連泊でしたので 食事の件を相談してみたら、朝食は和食に変更出来ると言うので和食にしました。 和食 良かったです。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Shozo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルの環境やスタッフさん達も、満足しています。 しかし、大衆浴場の前に有る喫煙室の位置を外部に設置して欲しい、綺麗にしても浴場から出たら、タバコの煙とニオイが、まとわりついて来てしまい、タバコアレルギーの私には、最悪でした。 これが改善されない限り、次は無いかなぁ。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Mayuresh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff had difficulty communicating in English but we managed to get the communication across. The public bath facility was available on the property and was good. The public transportation stop was just next to the hotel that helped in moving around in the Nikki area.
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

yoshiharu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
気持ち良く滞在出来ました
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Yuko

1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Joe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing to criticize
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kyoko

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is generally nice with the old Japanese-European atmosphere and great views of the cute JR station. It's located in a quiet yet convenient part of the town, and the service is great, as well. However, the room we stayed in smelled like sweaty feet and cigarettes, though it was a non-smoking room. We considered asking them to get us a different room, but a bottle of air/fabric freshener temporarily eased the smell, and we decided to stay in the same room. However, I noticed that the entire building, especially the public bath area, had old lingering smell of cigarettes. Other than that, the hotel was great, and I would stay there again if the odor issues were solved.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

masato

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

ユウコ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
荷物置きがあるとよかった
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

??

1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Martin, Vancouver

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximity to local transportation and also some of the local attractions
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a great hotel for an overnight in Nikko. Private bathroom in our room with stocked bathroom amenities, large comfy bed for two with a little table and chairs plus a delish breakfast buffet. After a day of sightseeing we enjoyed the Baths.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mamie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Older hotel but well maintained. Location couldnt be more convenient. Right across from both train/bus stations. AC was cold, beds were comfy. Would definitely stay again.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

まさし

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Katsutoshi

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

かつお

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
JR東日本日光駅大変近く便利であった 又、観光する為に邪魔になるバッグを預ける事が出来親切であった。
1 nacht verbleven in juni 2025