Fotogalerie voor Nikko Station Hotel Classic





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 201
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,2 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-1 Aioi-cho, Nikko, Tochigi-ken, 321-1413
Over deze accommodatie
Nikko Station Hotel Classic
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 289 beoordelingen
De prijs is € 227
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Classic
Nikko Station Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel
Nikko Station Hotel Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Nikko Station Hotel Classic
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
9,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
kees
13 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar
kees
8/10 – Goed
Caroline
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Caroline
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Dermot, Waco
Reisde met partner
7 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten




Dermot
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kyoko
6 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
friedrich
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
friedrich
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matsuoka
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matsuoka
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Longwood
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Sumire
Reisde met een groep
18 sep 2025




Sumire
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Shozo
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shozo
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mayuresh
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayuresh
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
yoshiharu
Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshiharu
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Yuko
26 aug 2025
Yuko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Joe
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kyoko
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
masato
22 aug 2025
masato
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ユウコ
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウコ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
16 aug 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Martin, Vancouver
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Deborah
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mamie
Reisde met partner
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mamie
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
まさし
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさし
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Katsutoshi
13 jul 2025
Katsutoshi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
かつお
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
かつお
1 nacht verbleven in juni 2025