Nikko Station Hotel II bankan
Hotel in Nikko, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Fotogalerie voor Nikko Station Hotel II bankan





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 85
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Top Floor) laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Top Floor)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-4 Matsubaracho, Nikko, 321-1406
Over deze accommodatie
Nikko Station Hotel II bankan
Vergelijkbare accommodaties

Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Hotel Classic
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 156
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel II bankan
Nikko Station II bankan
II bankan
Nikko Station Ii Bankan Nikko
Nikko Station Hotel II bankan Hotel
Nikko Station Hotel II bankan Nikko
Nikko Station Hotel II bankan Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nikko Station Hotel II bankan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Katrien
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrien
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Martine
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martine
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
r
10 nov 2019
r
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Genna
Reisde met partner
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genna
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Rick
29 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Rick
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel op wandelafstand Station.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Kim Heng
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim Heng
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
William
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
May
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
May
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Terence
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Terence
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sophia
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Brian
Reisde met partner
20 okt 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nourredine, Stanford
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nourredine
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Karen
12 okt 2025
Karen
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Seok Chooi
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seok Chooi
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lovina
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovina
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Wataru
5 okt 2025
Wataru
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Kosuke
22 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kosuke
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MOTOMASA
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOMASA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Keiko
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
1 nacht verbleven in september 2025








