Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1541-1383 Tokorono, Nikko, Tochigi, 321-1421
Over deze accommodatie
The Pageant
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 264 beoordelingen
De prijs is € 112
27 aug - 28 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pageant Guesthouse Nikko
Pageant Guesthouse
Pageant Nikko
The Pageant Nikko
The Pageant Guesthouse
The Pageant Guesthouse Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Pageant
Beoordelingen
7,8
Goed
6,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 dec 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Carole
Reisde met familie
19 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for an overnight
Carole
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
masato honma
Zakenreiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
出張で滞在しました。
masato honma
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Ole
22 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic and amazing service. We will come back

Ole
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Yoshihiro
Reisde met een groep
23 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshihiro
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Hayley
10 okt 2019
Positief: Personeel en service
Host amazing
Hayley
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
もう行かない
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Dmitri
16 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice for the money
Dmitri
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Tomoyo
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tomoyo
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
臭いが、、
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Maho
8 nov 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Maho
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Yannik
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leider etwas ausserhalb
Yannik
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Woongpyo
30 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Woongpyo
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
emit, 日本
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
emit
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
いい旅になりました
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Tracey
18 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018