Novotel Ningbo East
Luxe accommodatie met een healthclub en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Novotel Ningbo East





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer, 1 kingsize bed, op Executive-verdieping laden

Premier kamer, 1 kingsize bed, op Executive-verdieping
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Premier suite, 1 kingsize bed, op Executive-verdieping laden

Premier suite, 1 kingsize bed, op Executive-verdieping
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer, 2 eenpersoonsbedden, op Executive-verdieping laden

Premier kamer, 2 eenpersoonsbedden, op Executive-verdieping
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No 18 Jianning Street, Jiangdong District, Ningbo, 315040
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Wyndham Grand Plaza Royale Ningbo
Wyndham Grand Plaza Royale Ningbo
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 169 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 93–100 voor volwassenen en ca. CNY 47–100 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: CNY 140.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie verstrekt geen persoonlijke items als tandenborstels, kammen, sponzen, scheerapparaten, nagelvijlen en schoenpoets.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Novotel Ningbo East Hotel
Novotel Ningbo East (opening March 2016)
Novotel Ningbo East Hotel
Novotel Ningbo East Ningbo
Novotel Ningbo East Hotel Ningbo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Novotel Ningbo East
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Junya
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junya
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
siyeon
Zakenreiziger
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
siyeon
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ahmed
Zakenreiziger
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
David, Bentonville
Zakenreiziger
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
kelson
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kelson
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YUYA
1 apr 2024
YUYA
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
QUNLI
Zakenreiziger
22 aug 2023
Positief: Voorzieningen
QUNLI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
HSUCHUAN
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSUCHUAN
3 nachten verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
chunhim
Zakenreiziger
24 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor customer service
chunhim
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
WAI PING
Zakenreiziger
22 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
床有蛩
WAI PING
3 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Chi Fai Andy
Zakenreiziger
18 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯選擇
Chi Fai Andy
3 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
适合自驾旅游
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
ロンリーサラリーマン, 大阪
Zakenreiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ロンリーサラリーマン
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Alejandro
Zakenreiziger
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alejandro
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
YONGKEUN
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

YONGKEUN
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Kam Wah
Zakenreiziger
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kam Wah
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Kin Kai Angus
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kin Kai Angus
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Pheart, Yokohama
Reisde met familie
17 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pheart
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Wai chun, Hk
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wai chun
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Yao-sheng
25 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yao-sheng
2 nachten verbleven in april 2019