Lobby

Beoordelingen van Golden Tulip Nizwa Hotel

4 out of 5
Golden Tulip Nizwa Hotel
Hai A Thurat, Nizwa

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 213 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ingrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Jammer dat het buiten Nizwa is.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

henk

Reactie van Firasat Ali Syed op 8 mei 2023
Dear Mr. Henk,We appreciate and thank you for your time and valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel. Alle kamers op de begane grond gelegen. We kregen een kamer met poelzicht. Kamers zijn ruim. Het ontbijt was uitgebreid. ‘s Avonds kun je tegen betaling gebruik maken van een uitgebreid buffet bij het zwembad. Was ook prima.
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima doorreis hotel in nizwa. Ontbijt erg duur en op een ongezellige plek in het hotel.

10/10 – Uitstekend

Joan, 'T harde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beter dan verwacht
Prachtig hotel, goed restaurant, mooie kamer, goed schoon. Hotel was goed onderhouden en had een prachtige hal. Personeel heel vriendelijk. Vanaf de plaatjes hadden we verwacht dat het iets minder aan onze verwachtingen zou voldoen en hebben het geboekt omdat er niet veel andere keus rondom nizwa was. Wij waren aangenaam verrast.

10/10 – Uitstekend

B. van der Hee, Barendecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ideale zwembad is goed bereikbaar.
Prima hotel. Zeer mooie inrichting. Prima ontbijt.

8/10 – Goed

't San

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor bezoek aan Nizwa en omgeving
Het Golden Tulip Nizwa is een goed hotel. Het is ook niet goedkoop maar dat zijn de accommodaties in Oman in het algemeen allemaal niet. Ondanks eerdere beoordelingen die ik had gelezen, heb ik het personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaren. De kamers waren mooi ingericht en hadden fijne matrassen.Enige minpunt: het ontbijt. Alles wat in de bakken lag, was koud. Dat kan beter.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, kamers rond zwembad goed.
Hotel ligt 18 km vanaf Nizwa centrum! Ligt dicht bij Birk al Mauz. Je hebt de mogelijkheid om rond zwembad te eten met beperkte kaart. Binnen zeer uitgebreide kaart in restaurant. Kamer bij zwembad prima. Het is een groot Hotel, waardoor je ook de pech kunt hebben ver te moeten lopen.

10/10 – Uitstekend

Esther, Vinkeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd en mooi.
Wij hadden een prachtige kamer aan het zwembad beneden. Heerlijk zwembad . Op ongeveer 10 minuten rijden van een zeer grote lulu supermarkt waar we kant en klaar eten hebben gehaald en laten opwarmen. Ik zou hier zeker weer terugkomen.

6/10 – Redelijk

Marcel van Dijk, Diessen Noord Brabant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
voor rustzoekers
ligt erg afgelegen maar wel prima voor een doorreis. Prima kamers en prima restaurant. Voorzieningen zijn wel allemaal zo gesitueerd dat er vand omgeving gewen gebruik wordt gemaakt. In allerlei donkere hoekjes verstopt waardoor er weinig dynamiek ontstaat.

8/10 – Goed

Melanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable hotel, enjoyed the BBQ evening by the pool
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Firasat Ali Syed op 2 mrt 2024
Dear Melanie,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you found our hotel comfortable and enjoyed the BBQ evening by the pool. Providing a pleasant and enjoyable experience for our guests is our top priority, and we're thrilled to know that we could meet your expectations.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Your input is invaluable as we strive to continuously enhance our services.Once again, thank you for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.

10/10 – Uitstekend

Patrick, Altendorf

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel als Ausgangspunkt für Trips in die Berge. Guter Service, sehr gutes Preis-Leistungsverhältnus.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Firasat Ali Syed op 1 mrt 2024
Dear Mr. Patrick,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you found our hotel to be a good starting point for your trips to the mountains. Providing a convenient and comfortable base for our guests to explore the surrounding areas is always our goal.We're delighted that you also appreciated our service and found it to be of high quality. Our team works hard to ensure that every guest has a positive and memorable experience, and it's rewarding to know that their efforts have made a difference during your stay.Moreover, we are pleased to learn that you found our hotel to offer excellent value for money. We strive to provide the best possible amenities and services at reasonable prices, and it's wonderful to hear that you felt you received good value during your time with us.We truly appreciate your kind words and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. We value your input and aim to continuously enhance our guests' experience.Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 24 feb 2024
Dear Mr. John,Thank you for your valuable feedback. Looking forward to see you again in near future.Best Regards,

6/10 – Redelijk

Mustansir, Harrow

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 24 feb 2024
Dear Mr. Mustansir,We appreciate for your valuable feedback. Looking forward to see you again in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Egon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles zur vollsten Zufriedenheit. Besonders auffällig war das immer freundlich Personal.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 19 nov 2023
Dear Mr. Egon, We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you again soon in near future.Thank you once again.Best Regards,

8/10 – Goed

Stefanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
In den 90er Jahren war es sicher mal ein hervorragendes Hotel. Man sieht ihn an, dass es schon einige Jahre alt ist. So müssten z.B. mal alle Polstermöbel ausgetauscht werden. Dennoch hat es uns gut gefallen. Große Zimmer, sehr freundliches Personal, leckeres Essen. Auch der Pool ist sehr schön. Das Hotel hilft auch bei der Beschaffung eines Guides, wenn gewünscht. Da das Hotel etwas außerhalb liegt, benötigt man einen Mietwagen. Nizwa ist ca. 20 Min entfernt.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Firasat Ali Syes op 6 nov 2023
Dear Ms.Stefanie. Hope you are doing well. We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

8/10 – Goed

Uwe, Mosbach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Hotel ist zwar schon in die Jahre gekommen, aber dennoch ordentlich und sauber. Schön ist der Innenhof mit Pool. Das Frühstück war ok, das Abendessen a la Carte hervorragend. Personal sehr freundlich.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 27 okt 2023
Dear Mr.Uwe,We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you soon again in near future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Keren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 23 sep 2023
Dear Ms. Keren, We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Ottavio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel molto bello, grande, pulito, stanze spaziose, con un grazioso giardino e personale molto gentile. Rapporto qualità prezzo davvero super. Piscina sempre aperta, ristoranti con buon cibo e prezzi contenuti, colazione abbondante e di buona qualità. Parcheggio gratuito. Nulla nei dintorni, bisogna spostarsi in auto 5-6 min per trovare qualche negozio. Niwza a 20 minuti di auto. Consigliatissimo.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 23 sep 2023
Dear Mr. Ottavio, Hope you are doing well. We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

8/10 – Goed

Heike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s convenient for a night. The breakfast was ok, the best foul I have had so far!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 20 jul 2023
Dear Mr. Heike,We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

FUZIA

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 20 jul 2023
Dear Fuzia,We appreciate and thank you for your valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Swapnil

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 14 jul 2023
Thank you for your valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You should stay here!
This place is wonderful! Staff friendly and respectful. As a solo woman traveller i was very comfortable here. Thank you!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 22 mei 2023
Dear Ms. Wendy,Greetings from Golden Tulip Nizwa, Oman!!We appreciate and thank you for valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service
The Golden Tulip is located on the outskirts of Nizwa. The hotel is neat, clean, has friendly staff and is a good place to stay if you are in Nizwa.
Reactie van Firasat Ali Syed op 22 mei 2023
Dear Mr. Daniel,Greetings from Golden Tulip Nizwa, Oman!!We appreciate and thank you for valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

8/10 – Goed

eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too far fro the city
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 19 mei 2023
Dear Mr. Eric,We appreciate your valuable feedback.See you soon in near future.Thank you

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 8 mei 2023
Dear Mr. Nicolas,Hope you are doing well. We appreciate for your valuable feedback.See you soon in near future.Thank you,Best Regards,

6/10 – Redelijk

Donald

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 24 apr 2023
Dear Mr. Donald,Greetings from Golden Tulip Nizwa!!We appreciate for your valuable time and feedback.We look forward to welcoming you soon in near future.Thank you,Best Regards

10/10 – Uitstekend

ana

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 19 apr 2023
Dear Ms. Ana,Greetings from Golden Tulip Nizwa, Oman!!We appreciate for your valuable feedback.We look forward to welcoming you soon in near future.Thank you,Best Regards,

8/10 – Goed

France

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Firasat Ali Syed op 31 mrt 2023
Thank you for your time and valuable feedback

4/10 – Matig

Hani

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Naveen op 12 feb 2023
Dear Guest, apologize for the inconvenience caused. Kindly advise how can we improve our service. Feel free to contact us for further information and assistance.

10/10 – Uitstekend

CHRISTIAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hotel
Super hôtel très bien entretenu. Je vous conseille le buffet grill du jeudi soir! Très bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Navin op 29 jan 2023
Dear Mr. Christian, thank you for your good feedback. We look forward to serve you again.

10/10 – Uitstekend

Duane

3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van AJAY op 21 jan 2023
DEAR GUEST,tHANK YOU SO VERY MUCH

8/10 – Goed

Kohan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Great hotel, but not good bathrooms.
Good hotel for the price and a bit in the middle of nowhere - around 20mins away from Nizwa town but manageable if you’re driving. Get a Garden room as the pool room balconies face the pool and no privacy. We had a car so drove into town or locally to get food so we didn’t eat lunch or dinner, but their brekkie was fantastic esp crepes, fried eggs and fluffy pancakes. Staff are amazing and can’t do enough for you. The worst part of the hotel are the bathrooms - very dated, old and don’t work properly.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van AJAY op 26 nov 2022
Dear Valued Guest Fahad, Greeting from Golden Tulip Nizwa!!! Thank you for staying with us and taking time to post feedback which is a very important tool for us in order to improve our facilities and services. we have already addressed these to the concerned personnel for rectification purposes. We look forward to welcoming you back and making a better impression. Best Regards, Golden Tulip Nizwa Management Team

10/10 – Uitstekend

EUGENIUSZ

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Firasat Ali Syed op 8 mei 2023
Dear Mr. Eugeniusz,We appreciate and thank you for your time and valuable feedback.See you soon in near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Christa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolle zentrale Lage für unsere Tagesausflüge, super Barbecue am Poil, ruhige Atmosphäre und freundliches Personal
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Ajay op 4 mrt 2022
Dear Guest, Greetings From Golden Tulip Nizwa Hotel! Thank you for staying with us at Golden Tulip Nizwa Hotel. We sincerely hope you enjoyed your stay with us and we were able to exceed your expectations. We would really like to hear from you regarding our hotel and services. It is the guest like you, who help us to achieve higher standards of hospitality. Please put your precious feedback . Best Regards

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Ajay op 14 jan 2022
Dear Guest, Thank you for your positive feed back, Trust you have enjoyed your stay with us, we look forward to see you in future. Best Regards

8/10 – Goed

Dario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ajay op 14 jan 2022
Dear Guest, Greetings From Golden Tulip Nizwa Hotel!! Thank you very much for your valuable feed back, we look forward to see you in near future. Best Regards

8/10 – Goed

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

MARIE-GILLES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien Belle adresse à Niswa
Très agréable séjour près de Nizwa, calme et fleuri. Service attentionné et conseils judicieux… Buffets très corrects avec une mention spéciale pour les desserts. A recommander
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ajay op 23 nov 2021
Dear Marie Gilles, Thank you for visiting us Golden Tulip Nizwa Hotel. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience Golden Tulip Nizwa Hotel one you will remember forever. Therefore, your comments are very important to us. Please take a moment of your time to leave your valuable feedback, so that we can maintain our exceptional service. We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day! Looking forward to welcoming you again soon. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Khadija

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful place
AMAZING AMAZING AMAZING Thank you so much for everything Special thanks to Mr. Ajay 🌸
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Ajay op 13 nov 2021
Dear Khadija, Greetings from Golden Tulip Nizwa Hotel!! Thank you for taking your valuable time and leaving great feed back. we look forward to see you in near future. have a great time.

10/10 – Uitstekend

Sheikh Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Dejan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely clean, very careful covid procedures. Staff extremely friendly and helpful.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Atul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Covid safe. Perfect.
Clean room and friendly staff. Hotel Assisted me for COVID-19 test for my return to UAE. COVID-19 rules followed effectively.
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good stay
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Jeff

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great overall experience
The lobby was extremely nice. The rooms were rather basic but comfortable. Staff was superb - friendly and helpful.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 night business stay
I stayed for one night in November 2019. The hotel is of a good 4 star standard and is the only comparable hotel for miles around. The staff could not have been more helpful, the rooms are large, well equipped And very comfortable. There are great views of the mountains and you are about a 15 minute drive from Nizwa. The Outdoor pool at the centre of the hotel Is well maintained and a lovely sun trap.
Standard double
Walk in shower
The pool towards sunset
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s fine but really nothing more
Don’t expect much. The hotel is a bed to sleep in for a night before heading elsewhere. The bed is not great, the pillows very uncomfortable, the fridge so loud it was hard to sleep and there’s the added bonus of a bright green ‘emergency exit’ light in the room itself. Oh and we were woken up by a wake-up call we didn’t order. I can’t really recommend it but the choices in Nizwa are limited. It’s not awful, it’s just not very good.
1 nacht verbleven in oktober 2019