Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, uitzicht op tuin (Japanese Style, UME) laden

Traditionele vierpersoonskamer, uitzicht op tuin (Japanese Style, UME)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (GO-BAN) laden

Standaard Twin kamer (GO-BAN)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Japanese-Style, ICHI-BAN) laden

Standaard Twin kamer (Japanese-Style, ICHI-BAN)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer (Sakura) laden

Traditionele kamer (Sakura)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer (Hana) laden

Traditionele kamer (Hana)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Japanese-Style, NI-BAN) laden

Standaard Twin kamer (Japanese-Style, NI-BAN)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer (Moon) laden

Traditionele kamer (Moon)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (SAN-BAN ) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (SAN-BAN )
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Traditionele suite, uitzicht op tuin (Japanese Style, MATSU) laden

Traditionele suite, uitzicht op tuin (Japanese Style, MATSU)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-1-5 Sakae-cho, Odawara, Kanagawa, 250-0011
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

RYOKAN PLUM
RYOKAN PLUM
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 29 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het openbare badhuis van deze accommodatie is toegankelijk van 07.00 tot 09.00 uur en van 15.00 tot 22.00 uur.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hinode Ryokan Odawara
Hinode Odawara
Hinode Ryokan Odawara
Hinode Ryokan Guesthouse
Hinode Ryokan Guesthouse Odawara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hinode Ryokan
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Takuji
8 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takuji
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
ヒロ, 東京
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
ヒロ
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
yoke wan lee
Reisde met familie
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended ryokan
yoke wan lee
3 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
KENJI
1 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENJI
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unique experience
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Kwok Fu
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwok Fu
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
WAKANA
1 dec 2019
WAKANA
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Negatief: Netheid
Discreto, troppo caro per la pulizia dei bagn
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
TOMOMI
Reisde met familie
22 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
TOMOMI
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Daniel, Canada
Reisde met familie
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Daniel
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
ZHEYU
28 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
非常失望
ZHEYU
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Yoshinari
15 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
まぁまぁ
Yoshinari
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Joel
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall good experience.
Joel
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Hannah
2 aug 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hospitable but falsely described, no refunds.
Hannah
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019