Hotel Keisui
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Onsen van Omachi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Keisui





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 120
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style ) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style )
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Outdoor Bath) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Outdoor Bath)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Room with Hori-gotatsu) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Room with Hori-gotatsu)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Western Style, Outdoor Bath) laden

Traditionele kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Western Style, Outdoor Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Taira 2884-13, Omachi, Nagano, 398-0001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 130 beoordelingen
De prijs is € 158
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 15.00 uur en middernacht.
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokusuitei Keisui Hotel nagano
Ryokusuitei Keisui Hotel
Ryokusuitei Keisui nagano
Ryokusuitei Keisui Inn nagano
Ryokusuitei Keisui Inn
Hotel Keisui Omachi
Keisui Omachi
Keisui
Ryokusuitei Keisui
Hotel Keisui Ryokan
Hotel Keisui Omachi
Hotel Keisui Ryokan Omachi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Keisui
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Valerie
13 jun 2025
Valerie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Ho Gerry, Ma On Shan
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Ho Gerry
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ashleigh
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashleigh
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sasha
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sasha
10/10 – Uitstekend
Moran, Richmond
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moran
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kelsie
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelsie
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kazumasa
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazumasa
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
YIMING
13 feb 2025
YIMING
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Melissa
Reisde met een groep
12 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melissa
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bret
Reisde met partner
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bret
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Hou In
Reisde met partner
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hou In
6/10 – Redelijk
Pui Fat Samuel
3 feb 2025
Pui Fat Samuel
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Cheuk Yin
30 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheuk Yin
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jinhyuk
Reisde met familie
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 좋은 호텔
jinhyuk
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Logan
21 jan 2025
Logan
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Reisde met een groep, Reisde met familie
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
10/10 – Uitstekend
Chris, Squamish
20 jan 2025
Chris
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice comfortable stay
Michael
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
8 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
suk kwan
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
suk kwan
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Atsushi
Reisde met een groep
26 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
くみこ
23 nov 2024
くみこ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Takaki
Reisde met familie
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takaki
1 nacht verbleven in oktober 2024