Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Digitale zenders
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.305 beoordelingen
De prijs is € 116
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-14-17 Haginochaya, Nishinari Ward, Osaka, Osaka, 557-0004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Shin-Imamiya Hotel
Shin-Imamiya Hotel
- Gratis wifi
- Wasservice
- Receptie 24/7
- Magnetron
7.0 van 10, Goed, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BESTIE by DOYANEN
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Anish
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anish
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gisselle
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gisselle
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jesse
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesse
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kaichiro
5 jul 2025
Kaichiro
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Miguel
1 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kokona
Reisde met een groep
24 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Kokona
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
タカフミ
Reisde met partner
23 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
タカフミ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth, Pomona
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jiun Hong
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jiun Hong
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Emelia
Reisde met partner
15 jun 2025
Negatief: Netheid


Emelia
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
AI
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AI
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Razzhiel
5 jun 2025
Razzhiel
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Janine
2 jun 2025
Janine
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Pablo
Reisde met een groep
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pablo
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandro
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandro
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Micky
11 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Micky
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Momo
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Momo
5 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MIZUHO
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIZUHO
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
aisling
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
aisling
5 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jared
2 mei 2025
Jared
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adib
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adib
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HIDEAKI
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
テンキーロック
HIDEAKI
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alisa Marie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alisa Marie
2 nachten verbleven in april 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Fletcher-hotels in Velp
- Cozy House Parga
- The Meydan Hotel Dubai
- Hotels in Calvia
- Bespoke Hotel Shinsaibashi
- Vakantiehuis op Camping Lamego Douro Valley
- Hey Lou Hotel Piding
- Appartementen Nauders
- Hotel Sauerlacher Post
- Rixos Premium Tekirova - The Land of Legends
- DoubleTree by Hilton Dubai M Square Hotel & Residences
- Hôtel Cap Pirate
- Bienville House
- Hotels nabij Jachthaven van Port de Sóller
- Sawasdee Village
Vakantiehuizen