Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ENKA NAMBA 1 HOTEL





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
7,2 van 10
Goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Slaapkamers
Hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Grand Bach Kyoto Select
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 70
1 sep - 2 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-4-14 Nipponbashihigashi Naniwa, Ward, Osaka, Osaka, 556-0006
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Je dient de borgsom binnen 48 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ENKA NAMBA 1 HOTEL Hotel
ENKA NAMBA 1 HOTEL Osaka
ENKA NAMBA 1 HOTEL Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ENKA NAMBA 1 HOTEL
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Masashi
13 aug 2025
Positief: Netheid
Masashi
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Haruka
Reisde met partner
30 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Haruka
5 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Kayla
Reisde met partner
23 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
??
Zakenreiziger
3 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
??
Reisde met familie
22 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ゆみこ
Reisde met familie
21 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆみこ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
YOSUKE
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSUKE
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
rumiko
Reisde met partner
19 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
rumiko
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Chihiro
16 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
Chihiro
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan
16 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Agustin
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agustin
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Newton
Reisde met familie
11 jun 2025
Newton
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Melody
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melody
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mi
5 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Rena
30 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Rena
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
??
30 mei 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KEIKO
21 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Maddy
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Maddy
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kemmy
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kemmy
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Sandy
9 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Sandy
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
WEN YUAN
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WEN YUAN
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jasmine
25 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Jasmine
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Rikimaru
Zakenreiziger
24 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rikimaru
1 nacht verbleven in april 2025