ENKA NAMBA 1 HOTEL

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Osaka, op enkele stappen van Nipponbashi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ENKA NAMBA 1 HOTEL

Eenvoudige Twin kamer | Kameruitzicht
Receptie
Eenvoudige Twin kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, geluiddichte muren, gratis wifi
Receptie
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Eenvoudige Twin kamer

7,2 van 10
Goed
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Slaapkamers
Hydromassage
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-chome-4-14 Nipponbashihigashi Naniwa, Ward, Osaka, Osaka, 556-0006

In de buurt

  • Nipponbashi - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Kuromon Ichiba-markt - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Tsutenkaku Tower - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Dotonbori - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Spa World - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Ebisucho - 7 min. lopen
  • Station Kitntetsu-Nipponbashi - 11 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪メイドカフェ&バー Alaalba - ‬3 min. lopen
  • ‪カフェ&バー LUCIAN+ - ‬2 min. lopen
  • ‪POP iD Cafe season3 - ‬1 min. lopen
  • ‪サンマルク・カフェ日本橋4丁目店 - ‬2 min. lopen
  • ‪マドラス日本橋本店 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

ENKA NAMBA 1 HOTEL

Hotel in de buurt van Nipponbashi
Met Tsutenkaku Tower en Dotonbori in de buurt heeft ENKA NAMBA 1 HOTEL veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers van ENKA NAMBA 1 HOTEL zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Hydromassagedouches, designer toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Automaat
  • Virtuele receptie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Je dient de borgsom binnen 48 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

ENKA NAMBA 1 HOTEL Hotel
ENKA NAMBA 1 HOTEL Osaka
ENKA NAMBA 1 HOTEL Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ENKA NAMBA 1 HOTEL?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij ENKA NAMBA 1 HOTEL te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij ENKA NAMBA 1 HOTEL?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij ENKA NAMBA 1 HOTEL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt ENKA NAMBA 1 HOTEL?

Dit hotel ligt in Minami, binnen 10 minuten lopen van Nipponbashi en Kuromon Ichiba-markt. Ook Tsutenkaku Tower en Dotonbori liggen binnen 15 minuten lopen. Station Ebisucho ligt op 7 minuten lopen en naar Treinstation Namba (Nankai) is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over ENKA NAMBA 1 HOTEL

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 190 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 190 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 190 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 190 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 190 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Henricus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was schoon en netjes. De kamer was wel erg klein. Er kon nog geen koffer kaast het bed geopend worden.
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Kayla

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lobby bathroom smelled like urine, the elevator was filthy, when we first got into our room it didn’t feel clean there was food left from the last guest on the counter, the remote was dirty with something on the buttons, and the floor didn’t seem vacuumed well. But at least the bathroom and beds were clean.
4 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

??

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お値段で決める方、恵美須町に興味のある方には良い物件です。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

??

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷蔵庫の温度が下がらず30℃になっており、冷蔵庫ではありませんでした。 シャワー室は口コミ通りカビだらけでした。 洗面台が低く顔を洗うと床がベタベタになってしまいました。
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

ゆみこ

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清掃が行き届いてなく、シャワー室はカビだらけで部屋の隅にはゴミや埃が落ちていました。ベッドに横になると前のお客さんが湿布を貼って寝ていたのか湿布のニオイがずっとしていました。テレビはあるけど地デジが全く観れず、よくわからないBSの通販番組とかしか観れなくてつまらなかったです。冷蔵庫は小さくておもちゃみたいな物で500のペットボトルが入らないし、温度は14度より下にならないので全く冷えません。もう2度と泊まることはないと思います。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

YOSUKE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
バスタオルに女の人の髪の毛があった 一歩でしたが。。。
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

rumiko

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
・一階ロビーがゴミだらけ… ・部屋に鏡が無い ・タオル交換が有料 ・テレビの地デジが無く、BSのみ。 ・お風呂場に赤カビ? ・消臭剤があれば良いが…無かった。 ・洗面台が小さく、顔が洗いにくい。
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Chihiro

Negatief: Netheid, voorzieningen
建物自体は新しいですが、掃除が行き届いていません。シャワールームは水垢だらけでした。カビキラーを吹き付けて水で流すだけだと思いますが。。。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Agustin

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a problem with the self check in... We called the emergency number, they answered straight away and solve it for us. We were afraid but they were really fast and efficient. Really good English from the emergency staff as well. Very clean and the room was perfect.
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Newton

Reisde met familie
No staff at all. It’s hard to stay in a place like that.
7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Melody

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Namba. We will appreciate if the lavatory is not placed inside the shower. Put mirror
7 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mi

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and efficient on the information, my room card accidentally left inside, luckily the WhatsApp is contactable and reply in short time and manage to solve the issue. No matter about first sight of the room but the room is still too small.
4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Rena

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

??

1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

KEIKO

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お値段を考えると、仕方がないとは思いますが バスルームとトイレが狭すぎて、清掃も綺麗とは言えない状態でした。 ベットの寝心地は良かったです。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Maddy

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Good for location - out the way of the busy parks of Osaka however no reception to enquiry about luggage or if any issues with the room! Great that there was a balcony!
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Sandy

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

WEN YUAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
整體環境非常乾淨及地點方便,淋浴水壓充足溫度夠。美中不足的地方就是房間隔間是輕隔間,只要動作稍大聲音就會傳到。
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jasmine

Positief: Voorzieningen
Great place, convenient and price is reasonable.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Rikimaru

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エントランスが汚い。機械が壊れていてチェックインができなかった。
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Ka Kee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good customer service
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Sachiko

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

ANDREW, Calgary

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Easy walkable distance to metro line.
3 nachten verbleven in april 2025