Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fine Garden Sennboku





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel) laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 53
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

740 Taiheiji, Nishi-ku, Sakai, Osaka-fu, 593-8314
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Fine Garden Sakai
Fine Garden Sakai
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
8.4 van 10, Zeer goed, 183 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fine Garden Sennboku
Fine Garden Sennboku Hotel
Fine Garden Sennboku Hotel Sakai
Fine Garden Sennboku Sakai
Fine Garden Sennboku Adults Hotel Sakai
Fine Garden Sennboku Adults Hotel
Fine Garden Sennboku Adults Sakai
Fine Garden Sennboku Adults
Fine Garden Sennboku Hotel
Fine Garden Sennboku Sakai
Fine Garden Sennboku Hotel Sakai
Fine Garden Sennboku Adults Only
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fine Garden Sennboku
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
francesca
Reisde met een groep
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
francesca
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
BEOM
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEOM
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
cho
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cho
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Juliet
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliet
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shaun
Reisde met partner
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaun
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kazumi
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazumi
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUMI
8 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUMI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas Augusto
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melhor hotel de Osaka
Lucas Augusto
3 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Yoko
25 nov 2024
Negatief: Netheid
Yoko
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
19 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
takaaki
3 nov 2024
takaaki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
kazumi
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazumi
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
nathan
1 nov 2023
nathan
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ヨウイチ
11 mrt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨウイチ
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
YUKO
21 jan 2022
YUKO
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に過ごせる良い施設です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
kango
Zakenreiziger
7 dec 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kango
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Wataru sugimoto, 東京
Zakenreiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wataru sugimoto
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Yoshihide
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いいホテルです!
Yoshihide
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
BBB
Reisde met partner
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BBB
1 nacht verbleven in augustus 2019